Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Soitatko?

Aloittaja Sini, 24.09.10 - klo:15:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sini

Toinen aamuherkku on aineeton; soitan nimittäin vanhoja koraaleja pianolla. Äitini soitti tätä koraalikirjaa seminaariaikoinaan. Milloin lie painettu? 30-luvulla? Ei niitä virsiä niin usein uusittu. No, joka tapauksessa. Vanhat koraalit ovat varsin vaikeita. Olen monta kertaa yrittänyt koukuttaa itseni koraalien soittamiseen. Mutta, ei! Koraalit eivät ole antautuneet minulle. Paljon lyöntivirheitä, paljon nuotinlukuvaikeuksia. Soitto ei vain ole kulkenut. Minä en ole pystynyt valloittamaan pianoa. Sen huomaa jo siitäkin, että talon asukkaat kolistelevat, rykivät ja muulla tavoin ääntelevät, että soittoni on epäsynkroniassa talon kanssa. Eli minun pitää vietellä sekä piano että talo. Muistan joskus vuosien takaa, että talo suorastaan 'kehräsi' soitostani. Ja moni asukas sanoi, että 'soitat niin ihanasti'. Niin! On siis kyse viettelemisestä ja hyväilystä. Kysymys on vuorovaikutuksesta. Jos aikoo soittaa pianoa kerrostalossa - kuuluu alimmasta kerroksesta ylimpään - niin on aivan välttämätöntä, että pianisti on onnistunut luomaan eroottisen suhteen kivitalon kanssa: "Soita vielä!"

AveLazio

Suloinen kirjoitus, SiniQuattro. So sweet. Huomaa, että olet myös runoilija.
Minä soitan kaikkia kosketinsoittimia: pianoa, urkuja, syntikka. Kirkkourut tuottavat upeimman soundin, mitä mikä soitin voi.

Olisi kiva tutustua lähemmin. Pidän tuosta erotiikkasävytyksestäsi. Oh yeah. Voisin tulla käymään joku päivä - puhuttais pianonsoitosta..
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai



Sini,
aivan mahdottoman mielenkiintoinen kirjoitus! 

Pani ihan mykäksi..  mitä, jos alkaisit lumoamaan Outomaatakin.
Jos kiviseinät saat lomoosi, niin mikset kansalaiset täälläkin, verrattain helppoa!   Ja juuri tätä tämä paikka nykyään kaipaakin ;)

AveLazio

Yeah, SiniQuattro! Turn this place around.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Sini

No, ei se nyt ihan niin helppoa ole!

Ajattelin eilen isoa kivitaloa - kerrostaloa; mitä kaikkia ääniä talossa kuuluukaan ja kuinka kaikki äänet kommunikoivat keskenään. Esim. joku soittaa ovikelloa - ja samaan aikaan minä soitan pianoa. Tai naapurissa kuunnellaan uutisia. Entä tämä? - kadun liikenteenkohina - kummallista - mutta soiton pitää olla harmoniassa autojen kiihdytysten ja jarrutusten kanssa. On koiran haukuntaa - Pessi juuri innokkaasti haukkuu jotakin - mainosten jakajaa!

Ja sitten on eri viikonpäivät ja kellonajat. Nyt on lauantai ja meidän talossa on siivouspäivä; sanoisinko, että pesuaine ja moppi vaikuttavat aggressiivisilta? Nyt ei paree soittaa - haudutan pannullisen vihreääteetä ja tuon potin tähän compuutterin viereen.


karpalo

Ouh yeah., Jees Jees., but you are so Wonderful. Audi Quattro.. ööh Blue Quattro ., you make our feelings so maaad

Allways We love you., kaikki yhdessä., all together., you shall never leave us., Play Piano Master, ja niin teetkin., like an Angel.

Hurmiossahan tässä ollaan., Sinä senkin Sulosilmäinen Virtuoosi !! :P :P

AveLazio

Näin eräällä videolla Sinin kaksossiskon. Haluatteko nähdä hänet? Ensin minun on toki pyydettävä lupa itseltään AzzurroQuattrolta...
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#7
Soitatko?, kysytään otsikossa.

Aika monitahoinen kyssäri.

Tottakai soitan. Sävellänkin.

Joitain pieniä esimerkkejä on Oktopussin syynumerossa (numero 8), siis numero kahdeksan).
(Mikäli vielä ovat kuultavissa, ne kun on tallennettu edesmenneen Aakun nettisivustolle...)

https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=716.msg39304#msg39304

Esmes:
http://www.outomedia.net/sounds/600%20leadia.mp3

((Eivät ole enää kuultavissa...))


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 25.09.10 - klo:15:19
Soitatko?, kysytään otsikossa.

Aika monitahoinen kyssäri.

Tottaki soitan. Sävellänkin.

Joitain pieniä esimerkkejä on Oktopussin syynumerossa (numero 8).
(Mikäli vielä ovat kuultavissa, ne kun on tallennettu edesmenneen Aakun nettisivustolle...)

https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=716.msg39304#msg39304

Esmes:
http://www.outomedia.net/sounds/600%20leadia.mp3



Eiii, mutta jos näin on, että sävellätkin, niin kyllä täytyy tunnustaa, että olet monitaitoinen. Yleensähän, jos on muuten tieteen ja ns Yleistieteen saralla "neropatti", niin harvemmin siihen yhdistyy musikaalinen lahjakkuus.

Itse en kyllä ole kokeillut säveltämistä, tulisko siitä mitään?, Sovittanut kyllä olen.

S

Itse olen jollakin tavalla myöskin monitaitoinen persoona. Soitan erilaisia instrumentteja, laulan, sävellän sanoitan, runoilen, kirjoitan aforismeja & tarinoita, harrastan valokuvausta, videokuvausta, ohjaan, näyttelen, sekä teen muutakin kuvallista taidetta. Eli toteutan taiteellisia kykyjäni monipuolisesti parhaani mukaan. Minussa yhdistyy näin varsin laaja-alaisesti monta lahjakkuuden muotoa yhdessä persoonassa.

- Lisäksi tietenkin teen omia empiirisiä filosofisia  & psykologisia, sekä omaehtoisia tieteeseen rinnastettavia tutkimuksiani eri aloihin liittyen. Mutta siksi olenkin tälläinen hybris-symbioottinen moniosaaja, joka haluaa hallita erilaisia osa-alueita, sekä olla muutenkin monessa mukana. Ei ainakaan tule aika pitkäksi, kun on koko ajan vireillä monipuolista aktiviteettia laidasta laitaan.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä