Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi kaikki autot ovat punaisia

Aloittaja rapevainaa, 01.10.10 - klo:17:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Windowsissa on 3600 värisävyä mutta miksi kaikki autot ovat punaisia?
Ford halusi että kaikkien autojen pitää olla mustia mutta punainen taitaa viedä voiton evoluution kuluessa.


rapevainaa


karpalo

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 01.10.10 - klo:17:42
.
On vai?
On niissä muutakin väriä.

Muistan lukeneeni, että Suomessa suosituin väri taitaa olla hopeanharmaa? Onko näin ? Joskus kyllä olen tyrkännyt avaimeni ja yrittänyt lähteä liikkeelle jonkun toisen hopeanvärisellä autolla.

Hetken ihmetellyt, miks ovet ei aukene mulle, onko rotuni syytä tää?

rapevainaa

Julkaistu: 25.1.2010 / Uusi Suomi


Harmaa vai punainen?Suomalaiset pitävät edelleen harmaista autoista. Viime vuonna rekisteröidyistä uusista autoista joka neljäs oli harmaa. Kaikista liikenteessä olevista autoista harmaita on tällä hetkellä runsaat 20 prosenttia.

Harmaa uhkaa jo perinteisen ykkösvärin punaisen asemaa. Punaisten autojen osuus on vielä 21,7 prosenttia, mutta viime vuonna ensirekisteröidyistä autoista punaisia oli enää vajaat 13 prosenttia.

cruiser

Kyllä, hyvät ystävät, Suomessa hopeanharmaa on suosituin. On kaiketi Keski-Euroopassakin. Se on tieliikenteessä vaarallisen taustaan sulautuva väri. Yhdysvaltalaiset tuttavani ihmettelevät tätä värimieltymystä. Heillä kun on suosituin punainen, toisena keltainen, kolmantena valkoinen.


PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: cruiser - 01.10.10 - klo:18:06
Kyllä, hyvät ystävät, Suomessa hopeanharmaa on suosituin. On kaiketi Keski-Euroopassakin. Se on tieliikenteessä vaarallisen taustaan sulautuva väri. Yhdysvaltalaiset tuttavani ihmettelevät tätä värimieltymystä. Heillä kun on suosituin punainen, toisena keltainen, kolmantena valkoinen.

Älä valehtele. Ekana vihreä, tokana punainen ja kolmantena laimea keltainen. Punainen auto voi olla ruuhkassa oikein ajava seuraten valoja, usein nyyssijöillä surkuhupaisilla sunnuntai-autoilijoilla, jotka seurailevat vain edellämenevän perävaloja, on väritön auto.

cruiser


rapevainaa

.
Minulla oli viininpunainen auto. Se kuumeni auringossa ihan ahdistukseen asti.
Nyt on hopeanharmaa.

Malesiassa vuokrasin autoja. Siellä oli  suunnilleen kahta väriä, mustaa ja valkoista.

Sateen jälkeen kun aurinko alkoi paistaa, musta kuumeni polttavan kuumaksi. valkoisella meni pitkän aikaa ennen kuin vesipisarat kuivuivat.


cruiser

Mulla on vuorotellen hopeanharmaita ja vihreitä autoja. Molemmat minusta looking good. Ilmastointia en käytä - se on naisille, homoille ja vanhuksille.LEIKKIÄ!!! Totta kai ilmastointi on kiva. Mutta en ota myösskään sähkötoimintaisia ikkunoita.

Cruiser, luolamies

rapevainaa

eka kertaa on mulla ilmastointi, sähköiset ikkubat ja automaattivaihde WAUUUU!!!!

ja online bensankulutusmittari. Eniten hämmästyttä miten bensaa kuluu mutkaisella hiekkatiellä. Tommosta 13 litraa kun 7:llä pääsee tasaisella asfaltilla.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä