Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi kaikki autot ovat punaisia

Aloittaja rapevainaa, 01.10.10 - klo:17:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 01.10.10 - klo:19:04
Eniten hämmästyttä miten bensaa kuluu mutkaisella hiekkatiellä. Tommosta 13 litraa kun 7:llä pääsee tasaisella asfaltilla.

Oletko tsekkaillut., miten kulutus on kaupunkiajossa, pienillä vaihteilla, liikkennevaloissa, jne.

Tämä paikkakunta on onneksi sellainen, että polkupyörälläkin pääsee ihan joka paikkaan. Tossa yks naapuri, kuntokeskuksen omistaja, menee usein potkupyörällä., ja kovaa meneekin.

Olen ihmetellyt, että kuis jarrutukset, niistä ei oo mulla hajuakaan, että onko se puoli hallinnassa.

Letti

Kaikki piirretyt autot ovat punaisia.

Viime vuosikymmenellä ostettiin hopeita autoja.
Tänään musta.

cruiser

Jos auton kulutus on alle 15 100lla, se ei ole auto vaan hevoskiesit. LEIKKIÄ! Amerikkalainen sanonta. Auto on synti minun mielestäni.............................

THL tiedottaa

Hummer kuluttaa, auton väristä välittämättä, noin 40–50 litraa maantieajossa sadalla kilometrillä.

Kilpailuissa, joissa pyritään ajamaan litralla polttoainetta mahdollisimman pitkälle, on ylletty johonkin 3000 kilometrin vaiheille. Ylikin.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 01.10.10 - klo:20:51


Kilpailuissa, joissa pyritään ajamaan litralla polttoainetta mahdollisimman pitkälle, on ylletty johonkin 3000 kilometrin vaiheille. Ylikin.


Pyrkimys tähän suuntaan olisikin suotavaa. Ilmeisesti taas ei sovi suurille öljyntuottajille. Toisen pusu, toisen korvapuusti ?


Letti

Musta yks uus auto on parempi kuin kaksi huonoa. En ole rasisti, vaan laiska ja järkevä ja mustalla paras jälleenmyyntiarvo ja kohta tulee uusi bensakin jolla se palaa. Moni sanoisi mustaa neekeriksi.

rapevainaa

.
Auton bensan kulutusta pystyy pudottamaan kolmanneksen moottoritieajossa  ja vastaavassa. Kaupunkiajoossa pitää selviytyä kolareitta.
Maalaistiellä pitää päästä kurveista ulos ja pitää päästä mäen päälle.muuten auto pysähtyy.


Letti

Autojuttelut ovat ihan peestä. Isäni on saanut innoituksensa "hyvistä" autokaupoista, kuinka turhaa todistelua, pätevääkin, mutta selittelyä. Minusta tuli vaan niin erilainen.

Letti

Tuo mainitsemani isä, joka ylsi oikeasti tosi paljon pidemmälle kuin minä, mutta autot piti olla jtn teipattavaa huttua, ihan kunnia asia hänelle vieläkin. Muistan kun tulin 16 kesäisenä interraililta, olin itse muuttunut siinä ajassa aikuiseksi ja toivoin että pihallamme seisoisi arvoisemme auto, mutta ei, mitään eivät ollet saaaneet aikaiseksi sillä välin, kuukaudessa.

Letti

Siksi minusta tuli tällainen tyhjäpää, joka sijoitta autoon.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä