Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vaimo vaihtoon

Aloittaja rapevainaa, 15.12.07 - klo:11:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville

Lainaus käyttäjältä: "Aakku":lol: Olisiko noin ... huitaisin tuosta lonkalta, että kun ensimmäinen pallo voidaan valita 39 tavalla, seuraava 38 eri tavalla jne. niin siitä tulisi mahdollisia vaihtoehtoja tuo määrä ...

tuo antaa mahdollisten permutaatioitten määrän, mutta siinä tulee samat lottorivit laskettua moneen kertaan. Lotossahan esim. 1,2,3,4,5,6,7 on sama rivi kuin 7,6,5,4,3,2,1.


Lainaajokatapauksessa tuossakin on vaihtoehtoja enemmän kuin tarpeeksi, että jos hyvän suomalaisnaisen kampitustodennäköisyys on se 10%, niin mahdollisuudet ovat varsin hyvät...

Näillä venäläisillä sättilinjoillahan viihtyy etupäässä eronneet  ja ukkomiehet, jotka on kyllästyneitä suomalaisen naisen liiallisiin vaatimuksiin.  :wink:

itellä ei kyllä moiseen leikkiin ole varaa.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "ville"tuo antaa mahdollisten permutaatioitten määrän, mutta siinä tulee samat lottorivit laskettua moneen kertaan. Lotossahan esim. 1,2,3,4,5,6,7 on sama rivi kuin 7,6,5,4,3,2,1.

Siinähän se oli, ajatusvirheeni :) n-alkioisessa joukossa k-kombinaatioiden lukumäärä on juuri tuo mainitsemasi n!/((n-k)!k!) ... minun mallissani myös järjestyksellä oli väliä :P Lotossa sillä järjestyksellä taas ei ole merkitystä.

LainaaNäillä venäläisillä sättilinjoillahan viihtyy etupäässä eronneet  ja ukkomiehet, jotka on kyllästyneitä suomalaisen naisen liiallisiin vaatimuksiin.  :wink:

itellä ei kyllä moiseen leikkiin ole varaa.

Ilmeisesti noin - suomalaisnaisilla on todellakin [feministien yllytyksestä ???] koko joukko vaatimuksia ja ehtoja :D Minusta näissä lemmenasioissa voi ... pitää ... olla ilman ehtoja. Aika kornilta kuullostaisi : "Rakastan sinua, mikäli täytät oheisen listan vaatimuset..." :lol: Tietysti voimme myös kehitellä miesasialiikkeen, maskulinistit, jotka ohjaavat miehet esittämään koko joukon kelpoisuusvaatimuksia, mitä naisiin tulee.

Ei minullakaan, eikä halujakaan - suomalaista ei-ehdollistavaa laatua sen olla pitää...

Taidan lakata avaamasta ovea naiselle :) - jos jäkätystä tulee sovinismista niin perustelen asian historiallisella syyllä --> varhais- ja keskiajalla tämä tapa syntyi. Mies ohjasi ovesta ensin naisen, koska oven takana saattoi olla vihollinen vartoomassa tikarin kanssa... :roll: Käytännöllistä.

ville

re niistä vaatimuksista. Lueskelin noita tyttöjen profiileita ajankuluksi, ja ehkä kumminkin näillä on kovemmat vaatimukset kuin avioliitoissa keskimäärin. Esim. ukralnalainen Elizaveta kirjoittaa, että miehen tarttis olla fiksu ja huumorintajuinen, kiltti, huolehtiva, huomaavainen ja lisäksi hyvännnäköinen. Uskovainen pitäisi olla myös.

aladoobi

'Uskovaisuus' voi olla ihan hyvä asia vain. Harvoin se on sellaista laatua, että he vetävät hihasta erilaisiin kokouksiin. Ortodoksisuus on tavallista, mutta Ukrainassa on myös läntinen kirkko, Roomaan päin suuntautunut kirkko. Lykkyä tykö vain!
Näin on näppylät, siten on sienet

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "ville"re niistä vaatimuksista. Lueskelin noita tyttöjen profiileita ajankuluksi, ja ehkä kumminkin näillä on kovemmat vaatimukset kuin avioliitoissa keskimäärin. Esim. ukralnalainen Elizaveta kirjoittaa, että miehen tarttis olla fiksu ja huumorintajuinen, kiltti, huolehtiva, huomaavainen ja lisäksi hyvännnäköinen. Uskovainen pitäisi olla myös.

Aika kovia vaatimuksia likoilla - tuo Elizaveta vain on liian nuori minun näkökulmastani ... 19-vuotias tyttö vasta. Oma tyttäreni on juuri tuonikäinen :D ... ei käy, ei.

Pietarilainen Galina, suom. Helinä ? on jämäkkä nelikymppinen friidu. Eronnut professori ! Vaatimuslista on tällainen, lähes kohtuullinen :

I want to meet reliable, faithful, loving, family-minded man, with sense of humor, till 54 years old, from 177 cm. His children are ok (if they don't live with him), I want to have common children.

Ööh, että lapsia pitäisi hänen kanssaan värkätä - no, ainakin yksi juttu olisi sitten varmaa :oops: Tähän kaatuu se ... muuten kyllä, pituutta minulla on 182cm ja silmätkin ovat lähinnä siniset :D Galina-Helinällä on pituutta vajaat 173cm, että ei ihan tarvitse suudellakseen mennä kontalleen... Jos olisin kiinnostunut, pitäisi ensimmäisessä viestissä tehdä selväksi, että "juu mast bii streints... veri streints - atörvais no tsääns vith mii".

Eiku - eihän Galina-Helinä silmien väristä piitannut ... se oli joku muu, venäläinen kumminkin.


aladoobi

Katselin sivuja ja monia nättejä tyttöjä siellä on. Oma talouteni on sellainen, että puolison on käytävä töissä eli en voi elättää kotirouvaa. Kannattaa siis kiinnittää huomiota myös siihen, saako esim. Galina töitä täällä tai jossakin muualla, missä nyt sattuu asumaan. - Kauppasuhteitahan sinne päin on ja jokin liikekirjanpito ja kauppaopistotausta voisi olla hyvä. - Terveydenhoito niin ikään. Sinne pitää ilmoittautua itse mukaan ennen kuin saa profiilit näkymään. sen huomasin.
Näin on näppylät, siten on sienet

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Parempi kuin lotossa :P - Lotossa on täysosumalle eri vaihtoehtoja 39*38*37*36*35*34*33 = 77 519 922 480 kpl.


Aakku pisti tommosen tärpin ihan tahallaan. En tartu, enkä esitelmöi esmes siitä, että jospa jatkettaisiin tuota sarjaa...   :D :D

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Parempi kuin lotossa :P - Lotossa on täysosumalle eri vaihtoehtoja 39*38*37*36*35*34*33 = 77 519 922 480 kpl.


Aakku pisti tommosen tärpin ihan tahallaan. En tartu, enkä esitelmöi esmes siitä, että jospa jatkettaisiin tuota sarjaa...   :D :D

Ei sitä sarjaa tarvitse jatkaa - siinä on n-alkioisen joukon k-permutaatioiden määrä [n = 39 ja k = 7] - Lotossa lukujen järjestys [siis missä järjestyksessä numeroidut pallot tulevat ulos koneesta] ei merkitse, joten villen laittama laskutapa antaa kombinaatioiden määrän. Nyt ollaan jahtaamassa n-alkoisen joukon k-kombinaatioita, joita on siis n!/((n-k)!k!) kpl. ... Lotossa siis 39!/((39-7)!7!) eli se 15 380 937 kpl. "vain".

Epä- ja todennäköisyyslaskentaan perehtymättömille todettakoon, että tässä !-merkki tarkoittaa kertomaa - esim. 3! = 1*2*3 = 6.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "aladoobi"Katselin sivuja ja monia nättejä tyttöjä siellä on. Oma talouteni on sellainen, että puolison on käytävä töissä eli en voi elättää kotirouvaa. Kannattaa siis kiinnittää huomiota myös siihen, saako esim. Galina töitä täällä tai jossakin muualla, missä nyt sattuu asumaan. - Kauppasuhteitahan sinne päin on ja jokin liikekirjanpito ja kauppaopistotausta voisi olla hyvä. - Terveydenhoito niin ikään. Sinne pitää ilmoittautua itse mukaan ennen kuin saa profiilit näkymään. sen huomasin.

Minä olen ajatellut että tarvitsisin ennenkaikkea sellaisen naisen joka laittaa ruokaa, tiskaa, siivoaa, sisusta kodin, käy kaupassa, pitää perhesuhteita yllä, hoitaa vaatteet, pesee, silittää ja laittaa ne kaappeihin hyvään järjestykseen.  Naisen pitäisi huolehtia minunkin vaatetuksestani niin että minulla olisi aina valmiina esillä olosuhteisiin ja tilanteisiin sopivia vaatteita.  Ulospäin näkyviä vaatteita voisi olla esillä useampia, jotta voisin valita niistä mieleiseni, sellaisia vaatteita ei kuitenkaan saisi olla esillä jotta voisin valita väärin, väärän värin tai kuosin, tai millä perusteilla vaatteita nyt sitten luokitellaan, en oleniistä sanoista oikein selvillä.

Minulla ei ole nyt sellaista naista joten suurin osa yllä luettelimistani asioista jää hoitamatta.  Välttämättömimmät asiat kuten ostokset, ruuanlaiton ja tiskauksen osan hoitaa itse.

Jos tuollaisia asioita joita yllä olen luetellut ei voi naisväeltä edellyttää, niin en oikein ymmärrä mitä heiltä voisi edellyttää ja mitä virkaa naisella miehen taloudessa ylipäätänsä on.  Jos naista ajattelee pelkästään miehisten maskuliinisten halujen tyydyttämisen kohteena niin sekin tuntuu jotenkin perverssiltä.  Nykypäivän maailmassa vain näyttää olevan niin että mies ei voi käyttää naista muuhun tarkoitukseen kuin siihen ja siihenkin vain siinä tapauksessa että pystyy herättämään naisessa naisen luonnollisen halun.  

Mutta miten mies voi jaksaa yrittää miellyttää naista tämän luonnollisen halun herättämiseksi suoriuduttuaan ensin kaikista kodinhoidollisista velvoitteistaan. Luultavinta on että nainen joutuu etsimään luonollisten naisellisten halujensa herättäjää jostain muualta. Kenties joku toinen mies, mies jolla on sellainen oma vaimo joka huolehtii kotitalouden ylläpidosta, jaksaisi huolehtia sinunkin naisesi romanttisista tarpeista.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"

Minä olen ajatellut että tarvitsisin ennenkaikkea sellaisen naisen joka laittaa ruokaa, tiskaa, siivoaa, sisusta kodin, käy kaupassa, pitää perhesuhteita yllä, hoitaa vaatteet, pesee, silittää ja laittaa ne kaappeihin hyvään järjestykseen.  Naisen pitäisi huolehtia minunkin vaatetuksestani niin että minulla olisi aina valmiina esillä olosuhteisiin ja tilanteisiin sopivia vaatteita.  Ulospäin näkyviä vaatteita voisi olla esillä useampia, jotta voisin valita niistä mieleiseni, sellaisia vaatteita ei kuitenkaan saisi olla esillä jotta voisin valita väärin, väärän värin tai kuosin, tai millä perusteilla vaatteita nyt sitten luokitellaan, en oleniistä sanoista oikein selvillä.

Minulla ei ole nyt sellaista naista ...


Niin.
Kokemattomana luulet vaan tuon tilanteen olevan ihanteellinen...   :D

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä