Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hyödyllisiä ajatuksia

Aloittaja risto, 30.08.12 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto


Juuli Hukkaskukka

.
   Teidänkö mielestänne ihmisen vajavuus,
nyt minun liikuntarajoitteisuuteni sekä  käsittääkseni myös Ave Lazion on rajaton,
ehtymätön, suojaton pilkan, naurun aihe.
Onko teillä tapana pilkata vammaisuutta yleensäkin, muutakin kuin tämä liikuntakyky.
Teidän oma vammainen asenteenne on paljon, paljon pahempaa. Sekä erittäin rumaa.
Epäkohteliasta , sivistymätöntä. Missä te olitte kun jaettiin käytöstapoja.
Ryvette pohjamudissa.
Olisikohan niin jotta kirveenne osuu vielä omaan nilkkaanne.
Mitä luulette.
.
reino & aino hukkanen

Joutsen

Ave on itse syyllistynyt pilkkaamiseen. Mm. sivarien pilkkaamiseen. Käyttää myös sanaa "nainen" halventavassa tarkoituksessa, kun nimittelee siten palstan miehiä, jos eivät saa kiksejä armeijasta ja sodasta. Tämä oli sivustakatsojan huomio, voi toki olla vääräkin.

risto

Lainaus käyttäjältä: juuli - 07.09.12 - klo:22:00
.
Olisikohan niin jotta kirveenne osuu vielä omaan nilkkaanne.
Mitä luulette.
.

tässä on se ero, että ave oli muukalaislegioonassa ammattitappajana tappamassa täysin tuntemattomia  ihmisiä.
Sitten nuo mokomatkin saivat  osuman aven polveen
ave on kehunut itseään sankariksi ja veteraaniksi  tuon "harhalaukauksen" takia.

Jos esim ihminen on ajanut lonkkansa paskaksi kolarissa, ei kukaan tuntemistani henkilöistä ole kehunut itseään sankariksi.

Juuli Hukkaskukka

#214
.
Ave Lazio osaa pitää puolensa.  Huomattavasti paremmin kuin minä.
Teidän ivanne häävalsseista, kävelyistä, ym sattuu. Muistuttelette rajoitteista ikäänkuin en muistaisi .Minä en ansaitse pilkaanne. Edes lapsilta ei suvaita tuollaista käytöstä. Te olette akuisia ihmisiä.
Minä olen tapaturmaisesti inva, luovun osastani ilomielin. Teistä kukaan ei sitä ole valmis ottamaan.
Seitsemän kuukauden halvaaantumiseen verraten on elän nyt Paratiisissa. Tai eläisin ellette ivailisi ja tökkisi. Mikä antaa teille oikeuden siihen. Terveitä olette, voisitteko vaihtaa osaa kanssani.
Ette voi.  Antakaa minun rauhassa elää, yrittää kirjoittaa, elää elämääni ilman että joudun pilkkaanne lukemaan. Tätä osaa en ole halunnut. Enkä tahallani aiheuttanut.
Julmaa ja typerää on pilkkanne. En ole sääliänne kerjäämässä, en sitä edes huoli, tämä on Minun Tieni. Niinkuin tavataan mahdottoman edessä sanoa.
Minä voin vain toivoa jotta tuo julmuus loppusi.

Rukoilen ja häpeän puolestanne.
Itse ette sitä näköjään tee.

Juuli
.
.
.
reino & aino hukkanen


risto

#215
.
En tiedä yhtään idioottia joka olisi parantunut rukouksilla.

Tiedän kyllä monta jotka ovat rukoilun ansiosta muuttuneet idiootiksi.

Uskonnollinen parantuminen tarvitsee ensin henkisen romahduksenja syntien tunnustuksen, ennen kuin rukous tehoaa.
Meiilä on Aven suhteen menossa tämä henkinen romahdus. Mutta se vikisee vaikka makaa maassa (avatar).

Meidän tunnuslauseemme on: älä lyö lyödyn mieltä, särje särjetyn sydäntä.



Hyvä Juli. Nyt sinä olet aito Outomaalainen.
Outomaan henki on palannut (ties kuinka monennen kerran ja häipynyt sitten kuin pieru Saharaan)



.


.


Outomaa

#216
Lainaus käyttäjältä: juuli - 08.09.12 - klo:02:00
.
Ave Lazio osaa pitää puolensa.  Huomattavasti paremmin kuin minä.
Teidän ivanne häävalsseista, kävelyistä, ym sattuu. Muistuttelette rajoitteista ikäänkuin en muistaisi .Minä en ansaitse pilkaanne. Edes lapsilta ei suvaita tuollaista käytöstä. Te olette akuisia ihmisiä.
Minä olen tapaturmaisesti inva, luovun osastani ilomielin. Teistä kukaan ei sitä ole valmis ottamaan.
Seitsemän kuukauden halvaaantumiseen verraten on elän nyt Paratiisissa. Tai eläisin ellette ivailisi ja tökkisi. Mikä antaa teille oikeuden siihen. Terveitä olette, voisitteko vaihtaa osaa kanssani.
Ette voi.  Antakaa minun rauhassa elää, yrittää kirjoittaa, elää elämääni ilman että joudun pilkkaanne lukemaan. Tätä osaa en ole halunnut. Enkä tahallani aiheuttanut.
Julmaa ja typerää on pilkkanne. En ole sääliänne kerjäämässä, en sitä edes huoli, tämä on Minun Tieni. Niinkuin tavataan mahdottoman edessä sanoa.
Minä voin vain toivoa jotta tuo julmuus loppusi.

Rukoilen ja häpeän puolestanne.
Itse ette sitä näköjään tee.

Juuli
.
.
.


Lainaan, ennenkuin ehdit poistaa!

Hyvää huomenta Juuli. Muut sitä tervehdystä tuskin ansaitsevat..
Illalla olin jo kirjoittanut viestin tähän, mutta en lähettänyt. Kun olin jo jättänyt koko tämän ilkeän paikan, jota ei vilkkaimmallakaan mielikuvituksella voi tuntea enää samaksi Outomaaksi, jonka perustimme 8 vuotta sitten.

Kirjoitit tuolla ennen "omaan nilkkaan sattumisesta". TUntuu siltä, että niin on jo tapahtunut, mutta nuo onnettomat eivät sitä huomaa. Varhaista tai ehkä jo pitemmällekin kehittynyttä ..tiesmitä. Toinen lapsuus..lapsellisuus? Elävät sitä tiedostamatta, toisin kuin sinäja muut vammautuneet.

Älä välitä, halit täältä.
Koita pärjätä, vaikka kohta olet ainyt tyttö täällä. Tuo Positiivikin, joka käänsi nimensä Iviitisopiksi, varmaan aiheesta takaperin, käy kerran vuodessa haukkumassa foorumin hullujen huoneeksi ja nyt tulee meitä moittimaan, kun puolustaudumme.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Outomaa

#217
Lainaus käyttäjältä: kulman takaa - 08.09.12 - klo:08:53
Lainaus käyttäjältä: juuli - 08.09.12 - klo:02:00
.
.  Antakaa minun rauhassa elää, yrittää kirjoittaa, elää elämääni ilman että joudun pilkkaanne lukemaan. Tätä osaa en ole halunnut. Enkä tahallani aiheuttanut.
Julmaa ja typerää on pilkkanne. En ole sääliänne kerjäämässä, en sitä edes huoli, tämä on Minun Tieni. Niinkuin tavataan mahdottoman edessä sanoa.
Minä voin vain toivoa jotta tuo julmuus loppusi.

Rukoilen ja häpeän puolestanne.
Itse ette sitä näköjään tee.

Juuli
.
.
.


Ei kai kukaan ole estänyt sinua kirjoittamasta, itse olet kertonut liikuntarajoittuneisuudestasi ja siitä että tykkäät Avesta. Miksi nyt suutut ja haukut täällä väen pystyyn jos se Teille kahdelle leikkimielisesti toivottaa pelkkää hyvää ja onnellisuutta.

Kovin olet herkkä suuttumaan ja haukut kaikki muut pystyyn paitsi Aven, jonka taas kaikki muut haukkuu pystyyn??

Kulmis. Tässä on anteeksipyynnön paikka.
Kuin myös Ripa-- toisten uskontoa, uskonnollisuutta ei sovi pilkata. Mutta kun tuohon ikään ette ole vielä oppineet..
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

#218
.
Kulman takana ynnä Hengenheimolaisensa.

Minä en ole kertonut yhtikäs mitiä tykkäämisistäni tai en tykkäämisistäni.
Miksikä minä kertoisin. Ei kuulu asiat teille. Miksi sinä valehtelet.
Teille näyttää kaikki olevan Irvailuun sopivaa.Invani etupäässä on saanut runsaasti vitsailua osakseen.Minusta ei se ole vitsailun paikka.  Teistä on. Ette yhtään ajattele.
Joten pitäkään pa...a hyvänänne. Olette vieneet sen liian pitkälle. Minä en enää lue Irvimisiänne.  Minulle riitti.
Minä teen niinkuin Tiistai elikkä häippäisen.
Olkaa just niinkuin lystäätte.
Rypekää p.....anne.

Juuli
.
( taisi tulla teksti tahattomasti mustana )
.
reino & aino hukkanen

risto

#219
Lainaus käyttäjältä: juuli - 08.09.12 - klo:02:00
.
Rukoilen ja häpeän puolestanne.
Itse ette sitä näköjään tee.



aaaamen.

Miksi ne, joita ei pitäisi bannata, bannaavat itsensä.

Ja miksi ne, jotka pitäisi bannata, jatkavat kuin ei mitään.

.
Moderaattori tarkoittaa henkilöä joka tasapainottaa ja hillitsee ääri-ilmiöitä.
Karsintaa pidetään yllä koska se ajaa karkuun normaalit ihmiset.

Mitä tekee meidän moderaattorimme: "Tervetuloa. Outomaahan. Älä välitä noista muista."

ja loppu onkin legendaa....tai ainakin tragediaa...
.
Öh öh

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä