Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hyödyllisiä ajatuksia

Aloittaja risto, 30.08.12 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Outomaa



Tiedoksi: tästä meni taas pätkä Klubille rönsyketjuun.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Posiella

Hei, Tiistai! Ensin kerrot, että tämä paikka ei ole samanlainen kuin ennen. Kun minä ihmettelen samaa asiaa, niin käyn mielestäsi kerran vuodessa haukkumassa. Ihmettelen, mistä syystä käyt nyt kimppuuni. Kerropa se! Mitä olen tehnyt? Voisiko joku kertoa, mistä syystä saan kunnian muuttua maalitauluksi? Aijotko poistaa minut, kun sanot Juulille, että hän on pian ainut tyttö täällä. Sillä tavoinko ne muutkin naiset lähti tai joutuivat lähtemään täältä?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Outomaa



Positiivi: haluatko foorumin ylläpitäjäksi?
Minä en enää halua jatkaa, vähältä piti, etten poistanut ylläpitäjän nikkiänikin. Tiistai lähti jo, eikä vähiten Sinun takiasi. Mitä olen tehnyt sinulle, että olisin mielestäsi ilkeä?

Olen tosissani. Kuka haluaa tämän paikan vastuulleen. Ripa ilmoitti kerran halukkuuttaan, päteeköhän vielä.



Alemmas ei voida enää vajota, kuin tämä tämänpäiväinen viestittely. Kulman takaa nimimerkin bannien syy: "epäeettinen kiusaaminen".


Tiistai
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Posiella

Tïistai, et edelleenkään vastannut kysymykseeni. Mitä  olen tehnyt? Miten niin et lähtenyt vähiten minun takiani?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Outomaa

#224
Posi, ei millään pahalla. Jossain tässä ketjussa sanoit kaipaavasi vanhoja aikoja, ja että nykyään riitaa haastavat naiset. Siis minä ja Juuli.  Ehkä se näyttää siltä, että haastoin riitaa, vaikka olen mitä sovinnollisin liiankin lempeä ihminen.

Outomaa oli aina sellainen, että kaikille on tilaa ja sitä periaatetta olen yrittänyt ylläpitää. Mutta ajat ovat muuttuneet.

Kulman takaa kirjoitttaa näköjään Ajatysmyllyllä syistään. No, en ala harjoittamaan natsien selektiota. Jokainen ihminen on laulun arvoinen.

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


AveLazio

Ripa ja Positiivi, lukekaa iltarukous kahteen kertaan tänä iltana, sillä olette lähimmäisellenne syntiä tehneet.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

#226
.
  Pitäisiköhän minunkin.
Tämä Outomaa on  hyvä Voorumi.  Oikein suretti lähteä aamulla. Nyt on toinen mieliala, kaikki taas kohdallaan.
Kiitos YliPäällikkö Outomaalle, AveLaziolle kun minut tänne uudestaan pyysivät. Vaikka en ole yhtään varma josko olisi hinku takasin ylivoimaiseksi käynyt. Vanha  sivusto meni aikanaan
väärinkäytösten takia nurin.
Kyllä tänne mielelläään kirjoittaa. Varsinkin nyt kun huomasin jotta täällähän välitetään.
Minä muistan sen kyllä.
.
reino & aino hukkanen

Aprilli

#227
Jahas.

Käväsin parin päivän reissussa ja kun palasin vilkaisemaan foorumia, niin mitä ihmettä täällä on sillä aikaa taas keritty tolskaamaan.
On väännöt päällä, ketjujen siirtelyä ja banneja. Ärrimurria.

Olin jo vähällä ruveta postaamaan erästä asiaa, onneksi sentään en kerinnyt.
Ei liene asia-aika. Joskus toiste sitten.

(Ps. Mukavaa Juuli ettet lähtenytkään. Ei noiden pojankloppien takia kannata palkokasvia sieraimeen kasvattaa.
    Olet sissiainesta, kyllä me se tiedetään.)

Aprilli

Eiku... prtuu takasin.
Onhan täällä asiaakin tarkemmin katsoen.
Kunhan vaan hötkyilin.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 08.09.12 - klo:14:35

Posi, ei millään pahalla. Jossain tässä ketjussa sanoit kaipaavasi vanhoja aikoja, ja että nykyään riitaa haastavat naiset. Siis minä ja Juuli.  Ehkä se näyttää siltä, että haastoin riitaa, vaikka olen mitä sovinnollisin liiankin lempeä ihminen.

Kiitos, kun myönsit asian. Hutkit vaan nyt väärään suuntaan, kun minun kimppuuni  käyt.
10 vuotta sitten olitkin todella mukava ihminen. Siksi hämmästyin hyökkäystäsi.



Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä