Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hyödyllisiä ajatuksia

Aloittaja risto, 30.08.12 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Outomaa

#230

Huoh...
"olin". En käy kimppuusi, miksihän kommunikaatio on näin vaikeaa. Ehkä luin rivien välistä jotain, mitä siellä ei ollut.
Jos se vaikea sana "anteeksi" auttaisi tässä?

Tiistai
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

AveLazio

#231
"Äiti Ave" ehdottaa nyt, että unohdamme kaikki henk.koht. kyräilymme. Ei käydä kenenkään kimpuun. Mie pystyn tekeen sen. Kuka ei pystyisi!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Outomaa

#232

Siinä se olisi. Se Kolumbuksen muna..

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a5/Columbus_Breaking_the_Egg'_(Christopher_Columbus)_by_William_Hogarth.jpg/350px-Columbus_Breaking_the_Egg'_(Christopher_Columbus)_by_William_Hogarth.jpg

Jokainen tänne kirjoittaja on ihmistuntemukseni, jota voidaan tietenkin epäillä, mukaan RL ihan mukava. Mutta jotain on pielessä.. ihan kuin ois täysikuu koko ajan. Näkevät jo ylläpitäjän luudalla lentävän sitä vasten..

Laitanpa pähkinän, johon en itsekään tiedä vastausta. Tuli vastaan netissä.
Itse veikkaan, että 35 vaikka laskiessa pääsin vain kolmeen kymmeneen ja voi olla, että tuplasti laskin. Mutta onhan täällä kaikkien alojen osaajia!


http://www.euroads.dk/sites/dk/facebook/vilsen/scrapplefi/468x400-trekant-FI.gif
Oli naamakirjassa.

(Tiistain pitäisi palata, on pyydetty pariinkin kertaan..  8))


Muoks:
nyt niitä on 35 !?
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

AveLazio

Äkkiä laskien 35. Voi olla enemmänkin. Tai vähemmänkin. Täytyisi merkitä jo laskemansa kolmiot, jottei laske niitä uudestaan tai ei ohita vielä laskemattomia. Tein tän ilman merkintöjä, joten olen varautunut olemaan väärässä.

Mitä muut sanotte?

Tiistain pitää palata!
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.'

Mä en ainakaan palaa tähän paskaläjään eikä kannattaisi muidenkaan.


Juuli Hukkaskukka

 
Vilisee silmissä.
Tule,  Tiistai, takaisin.
reino & aino hukkanen

AveLazio

Lyöntivirhettä minäkin siksi "hymiöksi" luulen.

Mato, kyllä me pärjäämme täällä myös ilman sinun lukuisia herjaviestejäsi. Pidät kai itseäsi tärkeänä sen vuoksi, että lähetät ilkeyksiäsi. Pidämme täällä sinusta.

At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

#237

Tässä me kuitenkin vielä ollaan.. mitähän se kertoo meistä  ???


Laitan teille videon, jota sitten katselemme porukalla ja suu auki. Tämä mies käyttää luppoaikansa inspiroivan mestarillisesti..

Voi, Miten Ihana Otus!
Theo Jansen's Strandbeests


http://www.youtube.com/watch?v=HSKyHmjyrkA!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä