Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outoa kirjallisuutta

Aloittaja Amanda, 14.10.08 - klo:11:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: se - 13.10.08 - klo:19:42
Salaisuuksia?

Meni siinä palstan kaatuessa ainaskin mun kuvani! Sen jälkeen tulleet ei tiedä, että olen helv... huon... perkel... sanomatt... no, antaa olla!


Laitetaanpa ujo?  :P 
kirjailijamme tänne taas, kun Kompleksin puiminen hävisi viime syksynä kaiken muun mukana. 
http://www.viestintaliitto.fi/kirjatyo/2007/01/muut/kompleksi.html

Yleisöä vartenhan kirjailija yleensä kirjoittaa.. ei se voi olla, että tämä kirjoittaisi itselleen, mutta eihän sitä outomaalaisista koskaan tiedä :P



Koska ilmestyy jatkoa?
(Vaikka en ole vielä ymmärtänyt sitä ensimmäistäkään osaa.. )

Kuukkeli, se pikkulintu kertoi toisestakin linkistä
http://www.viestintaliitto.fi/kirjatyo/2007/03/muut/lukulamppu.html


S

Nyt se 'kompleksinen' hengentuotos kohoaa sitten uuteen nosteeseen, kun sai näin palstalla ilmaista mainosta - oikein kirjailijan ylvään profiilin kera. Pääsikin jo koko luomus tyystin unohtumaan, vaikka jossain nurkassa sekin nidos tällä hetkellä näissäkin maisemissa lojuu.

- Jatkoa tälle eepokselle tietenkin odotetaan kieli pitkällä. Ehkä se onkin jo ahkerasti työn alla, kun tuosta maailmoja ravisuttavasta julkaisusta alkaa olla jo parisen vuotta kulunut. Tosin uuden kirjan luomisprosessi on tunnetusti hitaanlaista, kun pitää saada ne kuuluisat inspiraatiot & luovuuden virrat heräämään... niistä sivupersoonista nyt puhumattakaan!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 13.10.08 - klo:19:42

Meni siinä palstan kaatuessa ainaskin mun kuvani!

Mitä sulla on tuon jätesäkin alla piilossa  :o, mikroaaltouuniko?

"Kirjoittaja on tamperelainen vapaa toimittaja."
- miks sä mainostat olevasi vapaa internetissä? Se on kuules vaarallista ja vielä totuudenvastaistakin. Kysypäs vaikka terapeutiltasi!.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Stara - 14.10.08 - klo:14:34
Lainaus käyttäjältä: se - 13.10.08 - klo:19:42

Meni siinä palstan kaatuessa ainaskin mun kuvani!

Mitä sulla on tuon jätesäkin alla piilossa  :o, mikroaaltouuniko?

"Kirjoittaja on tamperelainen vapaa toimittaja."
- miks sä mainostat olevasi vapaa internetissä? Se on kuules vaarallista ja vielä totuudenvastaistakin. Kysypäs vaikka terapeutiltasi!.

Höh? Tuohan tarkottaa, että sen lehtijutun on tehnyt joku toimittaja, joka sanoo itteään vapaaksi.

Määhän oon kirjailija.    ;D

Ja mitä sitten vaikka mainostaisinkin olevani ittekin vapaa, mitä vaarallista siinä sitten olis? Just kun vilkasin, niin täytyy todeta, ettei mun jalkojeni ja patterin välissä oo mitään kahletta.
Oli miten oli, niin kysäsempä sit seuraavan kerran terapeutiltani...

-------------

Kiitoksia Amandalle kirjani esille ottamisesta! Kuvasta en kiitä...   ::)




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: se - 14.10.08 - klo:16:24



Kiitoksia Amandalle kirjani esille ottamisesta! Kuvasta en kiitä...   ::)


Eipä kestä, moderaattorin pitää yrittää korjata vahinkoja. Se täystuho oli kuitenkin muiden vika.

Mikset kuvasta..  laitoin, ettei olisi kovin tylsä aloitus ketjulle  .. "kuvat puhuu selvemmin kuin tuhat sanaa" :P


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Tuossa kuvassa jätesäkin alla piilossa on luultavammin joidenkin kansallisten salaisten tiedostojen arkistot, joita mm. jopa SuPon;n miehet sinnikkäästi metsästävät. Niinhän sitä itse kirjan juonenkuluissakin, sekä erinäisissä muissa käänteissä piti kaikkea mahdollista, tai mahdotontakin peitellä & piilottaa. Jopa luikkia metsään pakosalle, kun tilanne kävi liian tulenaraksi...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Ztara

Lainaus käyttäjältä: S - 14.10.08 - klo:18:44
Tuossa kuvassa jätesäkin alla piilossa on luultavammin joidenkin kansallisten salaisten tiedostojen arkistot, joita mm. jopa SuPon;n miehet sinnikkäästi metsästävät.

No niin tietysti! Olinpas minä taas yksinkertainen  :(.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Heh!

Siihen jätesäkkiin on pölyltä suojaan käärittynä 10 tuuman keloja pyörittävä nauhuri, jonka merkki on joku Revox...   ;)

Nauhoitintekniikkaa tunteva kyllä tietää minkälaisesta rollsroycesta on kyse!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 14.10.08 - klo:19:12

Siihen jätesäkkiin on pölyltä suojaan käärittynä 10 tuuman keloja pyörittävä nauhuri, jonka merkki on joku Revox...   ;)

Joo joo..... ::), ei me uskota.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä