Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

.
"Aye, caramba!"

Muisto Keijo Kullervo

Minä koen Jeesuksen uuden tulemisen siten, että kansakunnat ja koko maapallon väestö 'keskimäärin' toteuttavat Jeesuksen rakkauden sanomaa... Aina on ääriliikkeitä ja toisin ajattelevia, mutta kun 'keskimäärin' ollaan oikealla asialla, Jeesuksen sanoma tullee kuulluksi?

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 02.06.10 - klo:12:28
Minä koen Jeesuksen uuden tulemisen siten, että kansakunnat ja koko maappallon väestö 'keskimäärin' toteuttavat Jeesuksen rakkauden sanomaa... Aina on ääriliikkeitä ja toisin ajattelevia, mutta kun 'keskimäärin' ollaan oikealla asialla, Jeesuksen sanoma tullee kuulluksi?

K.K.

Näinhän se kyllä pitkälti lienee. Siis tuo uusi tuleminen ei tarkoita mitään fyysistä tulemista, vaan hänen oppiensa uudelleen kunnioittamisen mahdollista lisääntymistä tämän päivän tilanteista.

Eugen

#3
.
"Aye, caramba!"

Muisto Keijo Kullervo

Kirjoitin vain mielipiteeni jota pidä totena... Minusta on ihan samantekevää se, mitä muut kirjoittavat asiastani... Keskiverto on kaikkein tärkein asia ja siinä on näkyvissä Jeesuksen Pyhän Hengen sanoma... Olen sen sanoman löytänyt... Eri asia on se kuinka itse olen osannut elää Pyhän Hengen ohjeitten mukaan... Silti olen elänyt... Mielenkiintoista ja pitkää elämää... Kaikkine virheineni ja hyvine puolineni...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 02.06.10 - klo:16:23
Kirjoitin vain mielipiteeni jota pidä totena... Minusta on ihan samantekevää se, mitä muut kirjoittavat asiastani... Keskiverto on kaikkein tärkein asia ja siinä on näkyvissä Jeesuksen Pyhän Hengen sanoma... Olen sen sanoman löytänyt... Eri asia on se kuinka itse olen osannut elää Pyhän Hengen ohjeitten mukaan... Silti olen elänyt... Mielenkiintoista ja pitkää elämää... Kaikkine virheineni ja hyvine puolineni...

K.K.


Tietysti luen muidenkin tekstejä.
Olen vain oman 'ymmärrykseni' mukaan valinnut ne kriteerit jotka johtavat elämääni ja ajatteluani... Oikeastaan en 'ajattele' lähes koskaan mitään nykyään... Minä vain reagoin ärsykkeisiin... Tai en ota asiaa mitenkään tosissani, enkä pohdi asiaa mitenkään...
'
JK. Joskus nuorempana itselläni oli niin sanottua 'ajatuksen rientoa' ts. ajatus kulki nopeammin kuin ehdin käsitellä... Nyt sellainen on hävinyt ja yksistään reagoin ärsykkeisiin.

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Vasta omakohtaisesti koettu Pyhän Hengen sanoma muuttaa persoonallisuutta... Oletan, että 'ajastaan' lähes kaikki tukeutuvat siihen ja omakohtaisesti koettu on paras tae onnistumisille...
Nykyaika on yksilöllisyyden aikaa... Laumasieluisuus alkaa olla historiaa ja pienryhmissäkin on tulevaisuus sillä tavoin, että jokaisen yksilöllisyys säilyy jopa vahvistuu omakohtaisen kokemisen kautta...

Vain silloin kun itse on mukana tällaisessa kehityksessä on mahdollista, että Jeesuksen uusi tuleminen kokonaisvaltaisesti on mahdollista - uskoen.

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 03.06.10 - klo:10:40

Vain silloin kun itse on mukana tällaisessa kehityksessä on mahdollista, että Jeesuksen uusi tuleminen kokonaisvaltaisesti on mahdollista - uskoen.

K.K.



No mut eihän Jeesuksen uusi tuleminen voi olla jonkun uskosta kiinni. Jos tulee niin tulee ja harvat valitut pääsevät taivasten valtakuntaan.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 03.06.10 - klo:10:40
omakohtaisesti koettu Pyhän Hengen sanoma muuttaa persoonallisuutta...


Niin, tästä olemme täysin samaa mieltä!  8)
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Eikö varajeesus kelpaa? Kenelle muka ei?

Minua on nimitetty jo iät ja ajat varajeesukseksi.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä