Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Lainaus käyttäjältä: S - 07.03.11 - klo:13:08
- Minun henkilökohtainen tietämykseni ei ole kuitenkaan keneltäkään pois; en ole velvollinen kertomaan tai todistelemaan sitä kenellekään. Se on yksityisesti omistamani maailmankuva, enkä sitä näin ollen levittele jonkun epämääräisen tahon vaatimuksesta.

Täsmentäisitkö: nimitätkö minua epämääräiseksi tahoksi?

Lainaus käyttäjältä: S - 07.03.11 - klo:13:08
Jos itse päätän kertoa jotain mieleeni tulevaa - niin teen sen itse, omasta tahdostani, milloin sen parhaakseni näen. Sen verran oikeuksia minullakin on, että tätä oikeutta on myös toisten syytä kunnioittaa. Jos eivät sitä röyhkeydessään tee, niin se on heidän ongelmansa, ei minun!

Nyt jo luikertelet.
Olet kertonut omaavasi maailmankaikkeuden fyysisistä rakenteista tiedon, ja se on tärkeä asia. Maailmankaikkeuden koostumuksesta 95% on nykytiedemiehiltä piilossa mutta sinä tiedät.
On helvetin edesvastuutonta piilotella sitä tietoa. Suorastaan raukkamaista omahyväisyyttä, omnipotenssia - sinähän tiedät, se narsistinen luonnehäiriö, se jossa typerys kuvittelee olevansa itsenäisesti ajatteleva persoona.

Toinen asia on jos se tietosi on "jotain mieleen tulevaa" Sitähän se nimittäin on, eikä se kiinnosta ketään. Vaatimukseni että paljastat tietosi on tietysti pilkkaa, ironiaa jossa tiedetään että ei sinulla ole mitään paljastettavaa, ei mitään tietoa mistään.
Pidä vaan "tietosi" omanasi, vielä entistä tiukemmin. Älä tule röyhkeästi pilkkaamaan niitä, jotka ehkä tietävät.


Mutta olisi se kiva tietää millainen on hybrissymbioottinen maailmankaikkeuden rakenne.
Heh.

S

#481
En todellakaan nimittele ketään erityisesti, niinkuin eräät toiset näin tekevät. Puhun pelkästään yleisellä tasolla joidenkin ihmisten kieroutuneesta tavasta suhtautua henkilöihin, jotka ovat heidän silmissään tavallisuudesta poikkeavia, eli suoraan sanoen oman itsensä & elämänsä herroja, joiden vankka itseluottamus vaan sattumalta ärsyttää toisia.

- En lisäksi koe olevani mitenkään erityisesti narsistinen persoona, sen enempää kuin terveellä tavalla itsetuntoinen ihminen on. Minulle hyväksynnän hakeminen ei itselleni ole mitenkään pääasia. En kaipaa myöskään muiden huomioita, enkä tavoittele kenenkään arvonantoa, voidakseni hyvin. Jos nämä piirteet joitain häiritsee, niin ei voi sitten mitään - tapoihini kun ei kuulu väkisin miellyttää ketään.

- Pätemisentarvekin on minulla myös puhtaasti omaehtoisuuteen perustuvaa; eikä siihen vaikuta muiden reaktiot, koska olen pääosin riippumaton muiden mielipiteistä. Toki otan huomioon toisten näkemykset, jos ne sen selvästi ansaitsevat; vaikka toisinaan saatan muiden asenteellisuutta yleisesti ottaen rakentavasti kritisoidakin. Toteutan siis itseäni pelkästään omien intressieni kautta. Joten nuo edellä olevat määrittelyt luonteestani ei kohdallani kyllä näiltäkään osin täyty missään muodossa.

- Usein ne ihmiset, jotka leimaavat toisen itsekeskeiseksi, tai luonnehäiriöiseksi omien ennakkoluulojensa lietsomana, kertoo enemmän tästä leimaajasta, kuin sen kohteesta. Muutenkin se paljastaa näistä ikävien perättömien juttujen levittäjistä piirteitä, joita ei voi kuin sääliä. Mutta näihinhän olen joutunut näissäkin oloissa tottumaan, joten jätän tämänkaltaiset säälittävät provoilut omaan arvottomaan arvoonsa.

- Pääasia että itse tietää miten asiat ovat - joten yksittäiset soraäänet eivät vaikuta olemiseeni, sanomisiini, tai tekemisiini millään tavalla. Tulen toimimaan joka tapauksessa omalla ehdottomalla tavallani/tyylilläni, vastustetaan ajatuksiani, tai sitten ei. Minua ei lisäksi minkäänlainen ulkoapäin tuleva vastarinta pysty nujertamaan, koska kaikenlaiset yritykset sinne suuntaan, ovat vain avuttomia heikkouden osoituksia - omassa tehottomuudessaankin!
   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä