Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 06.01.17 - klo:22:00
Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.01.17 - klo:18:43
Hankalia ovat tapaukset kun alkaa päässä viirata.
Yhtä hankalia ovat tapaukset kun päässä ei liiku mikään, ei pelaa mikään, umpiluuta koko koppa. Viimeisteltynä omahyväisellä itseriittoisella ulkokultaisella synnittömyydellä.

siis että hankala on tapaus, jonka päässä liikkuu vain yksi asia viimeisteltynä omahyväisellä itseriittoisella ulkokultaisella virheettömyydellä... siis kun päässä alkaa viirata ja alkaa uskoa, että minä olen ainoa viisas olento täällä maan päällä ja minulla on oikeus ottaa aina joku toinen väheksyntäni ja pilkkani kohteeksi...

Miksi käytät ilmaisua "oikeus ottaa joku väheksynnän kohteeksi"?
Kuka sen oikeuden evää ja kuka antaa? Kieltämättä on yhteiskuntia joissa sananvapautta rajoitetaan ja joissa toisin ajattelevia vangitaan.
Minä en kuvittele olevani ainoa viisas olento täällä, mutta olen käsityksessä että typeriä, itseriittoisia ulkokullaisia uskovia minulla on oikeus vähätellä ja toivoa, että pitäisivät julistamisen paineensa sisällään.
Melkein sanoisin että voin pahoin lukiessani näitä asiavirheitä täynnä olevia julistuksia.

Tämä sananvaihto on nyt Keijo Muisto Kullervon ketjussa. Poistakoon jos ei pidä tästä.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Yksi tyyppi on osoittanut luonteensa tässä ketjussa selvästi.

Kiva, että kaikki lukijat näkevät Hänen mentaliteettinsa.

Parasta mainosta mokomalle.

Jatkakoon samaan malliin vaikka maailman tappiin, mutta missä Hänen ystävänsä ovat?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Kahta en vaihda, nimeäni en myöskään mainettani.
Kaikki tulikin selväksi kohdaltani.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Keijo Muisto Kullervo on olevinaan salaovela.

Minä en kirjoittele tänne ystäviä hankkiakseni, minun ystäväni eivät itse itse asiassa alennu Keijo Muisto Kullervon tuotoksia lukemaan.
Itseänikin hävettää että niitä luen ja voin pahoin.
Miten kamalaa törkyä.

Muistaakseni tältä foorumilta on poistunut muutama nimimerkki kirjoittaen kyllästyneensä Keijo Muisto Kullervon tuotoksiin. Keijo Muisto Kullervon ystäviä?
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

'Jotenkin' pidän erikseen nimettyä ketjuani kuin kotinani jossa vieraat käyvät pistäytymässä ja kohteliaasti esittämässä mielipiteitään.

Täällä keskusteluissa on 'tyyppi' joka tulee kotiin väkisin, haukkuu, solvaa ja panettelee?

"Kotini on linnani."

Aika aikaa kutakin, sano pässi kun päätä leikattiin.

Aikani katson ja kun tarpeeksi olen miettinyt, muutan pois tällaisten tyyppien silmistä ja puheluista.

Keskustelkoon itsensä kanssa... Tuntuu, että  itsessään on paljon tekemistä ja hyvä niin.

Hyvää päivää, vielä...

Muisto Keijo Kullervo

PS. Tekisi oman lokeronsa johon kirjoittaisi omat puukstaavinsa, toivon?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"NS. arvostelijani asuu vain kivenheiton päässä. Vihdoinkin osuin ja nyt hän muuttaa kauemmaksi, toivon."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Keijo Muisto Kullervo ei siedä arvostelua. Hän vaikka kivittää arvostelijat.
Kovin on islamistinen suhtautumistapa.

Toinen tapa olisi ottaa kritiikistä opikseen.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Kaksi vuotta sitten kirjoitettuna:

Uskon rauhan häirintä - rangaistava teko?

"Jos joku ei usko minua, niin minä kyllä närkästyn mokoman uskomattomuuteen...

K.K.

PS. Ja minä kun kirjoitan tosissani, useimmiten..."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

#237
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 19.01.17 - klo:12:26
Kaksi vuotta sitten kirjoitettuna:


Keijo Muisto Kullervo ei usko kanssaeläjien ymmärryskykyyn. Hän kylvää oivalluksensa ensinnäkin lähes kaikkiin suomenkielisiin foorumeihin ja kertaa niitä, nyt on menossa v:n 2014 jutut. Keijo Muisto Kullervo juttuja lukiessa kokee kammottavan déjà-vu-ilmiön. Ikinä ei mihinkään uuteen päästä.

Sananlaskuissa sanotaan (kirjoitettu satoja vuosia sitten):  Herra vihaa kaikkia kerskailijoita -- totisesti, he eivät rangaistusta vältä!
päivä kerrallaan

Amanda

#238
Pikaisesti, kun jutellaan juuri uskonnoista ja toiselle foorumille piti äsken laittaa vastinetta. Ei kaikkea saa niellä ja antaa myrkyttää ilmapiiriä (merchants of hate, vihan kauppiaat), jos tietää paremmin. Osuin siis noille Raamatun ohjeille, valitettavasti englanniksi,, mutta etsivä löytää suomeksikin.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Exodus+21&version=ESV

Uskonnontunneilla en muista koskaan mainitun orjia. Pitääkö ne vapauttaa? Rakasta lähimmäistäsi ei välttämättä tässä päde, koska heitä ei kai pidetty lähimmäisinä..

Muokkaus,
Exodus 21 on näköjään Toinen Mooseksen kirja 21
http://raamattu.fi/1933,38/2Moos.21.html

Suti

Vaihtoehtoinen linkki https://www.biblegateway.com/passage/?search=Exodus+21&version=R1933
Löytyy useilla kielillä tekstejä.

Tiukkaa ohjetta. Ihmetellä täytyy miksi Herra Jumala -vai onko asialla Pyhä Henki- katsoo tarpeelliseksi antaa tuollaisia ohjeita kuten Jos härkä puskee miehen tai naisen kuoliaaksi, niin härkä kivitettäköön, älköönkä sen lihaa syötäkö; mutta härän omistaja olkoon vapaa rangaistuksesta
Laittomia tekoja tekisi jos Raamattua tottelisi.

Totisesti, Raamatun ohjeet ova pyhiä. Noudattaakohan Keijo Muisto Kullervo niitä.
päivä kerrallaan