Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 15 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Kumpi sieltä nyt tulee ?

Ihmisen poika vai Jumalan Poika ?

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 16.03.21 - klo:15:49Kumpi sieltä nyt tulee ?

Ihmisen poika vai Jumalan Poika ?

Jeesus sanoo Raamatussa - ja sydämissä parhaimmillaan - että Hän on Ihmisen- ja Jumalan Poika aina siitä katsantokannasta riippuen kuka Häntä tutkailee sydämessään.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Eikös me kaikki olla samalla tavalla Jumalan lapsia?
Ennen kun ei ollut minkäänlaista ehkäisyä ja isä jäi tuntemattomaksi, se oli oivallinen selitys. Kyllä se Jumala lapsekseen huolii, vaikka olisikin saanut alkunsa avioliiton ulkopuolella. Olisihan se kamalaa, jos raiskattujen ja hyväksikäytettyjen nuorten tyttöjen lapset eivät olisi Jumalan lapsia.

karpalo

Niin, niin, murhaajallakin voi olla lapsi.

 Jumalan lapsi hän on, eikä murhaajan lapsi, murhaajan on aivan turha väittääkään toista, eikö niin Kullervo ?

Muisto Keijo Kullervo

Kuolema onkin elämä?
"Minusta jonkin asteinen 'kuolema' On myös sitä, että vanhat, aikansa vaikuttaneet ja eläneet ja huonoiksi havaitut asenteet saavat kyytiä yksilössä ja ajattelussa alkaa uusi aikakausi ja uudet näköalat...
Parhaimmillaan ns. uudestisyntyminen On sitä... Uudet ajatukset, uusi mieli...
Joka hetki on hyvä kokijan uudistaa ajatteluaan jotta pysyisi ajassa ja hengessä mukana...
Oli niin tai näin, aina on maanpäällisen kuoleman kohdatessa yksilö ja itsekin aikanani, juuri niin täydellinen kuin itse elämä On antanut myöten...
Kuoleman jälkeisistä kokemuksista On kirjoitettu suuri joukko kirjoja... Kuitenkin niin, että kirjoittaja On kirjoittaessaan ollut ns. elävien kirjoissa...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

Olen oppinut huomaamaan, että:

Kaikki suomalaiset ovat Suomineidon lapsia - kaikki tyyni...
Siis olemme kaikki 'neitseestä syntyneitä'.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 28.03.21 - klo:10:01Olen oppinut huomaamaan, että:

Kaikki suomalaiset ovat Suomineidon lapsia - kaikki tyyni...
Siis olemme kaikki 'neitseestä syntyneitä'.

Muisto Keijo Kullervo

Kun olemme Suomi-neidon lapsia - kaikki tyynni...
niin olemme siis kaikki "neitseessä syntyneitä" oli äitimme sitten neitsyt tai ei. Periaatteessa nykyään äitimme voivat olla neitsyitä, sillä naiseen voidaan siirtää jo valmiiksi hedelmöitetty munasolu.

karpalo

Olen meidän perheen kolmas lapsi, kolmas poika. Olenko syntynyt neitseellisesti ? En voi kysyä äidiltäni, ei vastanne haudasta ja kätilökin lienee jo vainaa ?

Silmät ymmyrkäisenä ?

Muisto Keijo Kullervo

#1138
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 29.03.21 - klo:09:42Olen meidän perheen kolmas lapsi, kolmas poika. Olenko syntynyt neitseellisesti ? En voi kysyä äidiltäni, ei vastanne haudasta ja kätilökin lienee jo vainaa ?

Silmät ymmyrkäisenä ?

Tarkoitin Suomineidolla kaikkea sitä mitä Suomen rajat pitävät sisällään - ihmisiäkin....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomi-neito
Kyllä Sinä sillä silmällä katsottuna olet Suomineidon lapsi kuten kaikki suomalaiset muutkin.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#1139
Tarkoitin Suomineidolla kaikkea sitä mitä Suomen rajat pitävät sisällään - ihmisiäkin....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomi-neito
Kyllä Sinä sillä silmällä katsottuna olet Suomineidon lapsi kuten kaikki suomalaiset muutkin.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Ns. puujalkaa tutkimalla ja analysoimalla voi löytyä henkilökohtainen totuus:

Voi todella ja 'kaikki uskovathan' uskovat omilla tavoillaan - aina. Silti pitää muistaa, että tietyt asiat 'luettuna' satuttavat sisäistä persoonaasi lujasti. Niistä löytyy sisäisen pienoismaailman ydin niin kuin myös analysoimalla ja tutkimallakin.

"Tie, Totuus ja Elämä?"