Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

luonnonmukaiset ihonhoitotuotteet?

Aloittaja netteee, 31.08.17 - klo:18:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

netteee

Moikka ihonhoidon asiantuntijat! Oon nyt pitkään ettiny hyvää luonnonmukaisesti valmistettua kosteusvoidetta ja ihon kuorintaa. Oon discoverannu että luonnonkosmetiikka sopii mun iholle paremmin, mutta ei oo löytyny just sitä "oikeeta" tuotemerkkiä. Olin viime viikolla Virossa muutaman päivän ja törmäsin kauneus messuilla tällaseen merkkiin ku www.flowelle.fi ? Oon myös löytäny tällasen ku www.naturalme.fi ? onko kumpikaan kellekkään tuttu merkki ja onko kokemuksia??

Amanda



Tervetuloa foorumille, Netteee!

Voin vain puhua itseni puolesta, etten tunne kumpaakaan mainitsemaasi. Mutta ehkä foorumin pojat paljastavat omat ihonhoitosalaisuutensa ;)

Onneksi mulla on aina ollut hyvä iho eikä edes teininä finnejä tullut juuri nimeksikään. Mutta aika luonnonmukaisesti olen ihovoiteen valinnut, sen jälkeen kun aikoinaan yritin paria syntisen kallista yövoidemerkkiä pikkuruisissa purkeissa, joissa oli jopa tuplapohjatkin. En tykännyt. Naama lositi varmaan pimeässäkin, kun ainakin päivällä kiilti!!

Sitten laitoin kerran yöksi halpaa multivitamiinivoidetta, jota käytin käsirasvana. Sitä merkkiä en silten ole enää vaihtanutkaan :)




karpalo


karpalo


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä