Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 30.09.18 - klo:17:14
Minulle sopii se asia, että olet niin ulkokultainen, kuin olet ?

Mutta miksi viitsit esittää aina vaan olevasi virheetön ? Itse en jaksaisi kyllä kehuskella itseäni päivät pääksytysten omahyväisenä olemistani.
Minua alkaisi oksennuttaa ja äklöttää jatkuva omakehun haistelu.

Kerrohan minulle se, että mitä ns. ulkokultainen tarkoittaa kohdaltani?

Miten olen sen Sinulle näyttänyt sen ulkokultaisuuteni?

Kerron vain sen, mitä mieleeni tulee kirjoittamastasi.

Uteliaana

Muisto Keijo Kullervo

PS. Oletko tänä syksynä kerännyt muitakin marjoja kuin vain karpaloita?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

 
Olet aina oikeassa, siis omasta mielestäsi.

Miksi olet profeetta vastoin siitä saatua päästötodistusta ?

Uneliaana.....

Amanda

 

Metsoista puheenollen olen nähnyt vain se pesän suon kupeella .. olin isän kanssa liikkeelleä enkä enää muista miksi, kun sillä suunnalla on vain suota. Varmaan oli lintuja katselemassa, olin  ehkä 8 v. Käski olla hiljaa ja kiersimme sen kaukaa.

Mitä mieltä muuten olette siitä, että tonnittain ruokakalaa heitetään kompostiin tai sillä lannoitetaan peltoja? Oppia ikä kaikki,, hämmästellen luin Kalevasta, miten

Pienestä Rokuanojasta nousi tonneittain särkeä – suurin osa menee kompostiin tai peltojen lannoitteeksi
 



Lainaa– Meidän teoriamme on, että Rokuanjärvellä kalastavat koskelot ajavat kalat ojaan. Järvellä on oma koskelokanta ja kun muuttomatkalla olevan koskelot pysähtyvät tässä, kalastamassa saattaa olla satoja rintamassa kaloja ajavia lintuja.

Säännöllisesti särkeä on otettu ojasta ylös vuodesta 2002 lähtien. Anttonen laskee, että kalaa on noussut ennen tämän syksyn pyyntiä 134 tonnia. Välillä särkiä on nostettu suoraan letkulla traktorin imuvaunuun.

Amanda

#8843
Samasta lähteestä muutakin, pitääpä useammin selailla Kalevan Pohjois-Suomi uutisia.

Tattikauppiaasta taitaa tulla kohta, tai on jo miljonääri!

Jo vuonna 2003 aloittelijana myi yli miljoona kiloa tatteja ja tänä syksynä, kun kausi syyskuun puolivälissä oli vasta alkamassa lähti jo 35 rekallista herkkutattejä etelään päin.. taidan olla pihalla aika poljosta :(   Kukaan ei ennen myynyt tatteja muualla kuin torilla tai naapurilleen. ehkei kehdannut edes maksua ehdottaa vaan antoi ilmaiseksi.


Suti

päivä kerrallaan


Amanda

#8845
Korjasin, outo juttu, onnistui vasta toisella kerralla..

Tuossa Kalevasta eilinen juttu maahanmuutosta, kun tulevat ja vievät arvokalatkin järvistä ..naisten lisäksi :)



Kalastamassa oleet Hoang Duy Hien ja Vu Song Toan saivat koukkuunsa 21-kiloisen lohen Toivoniemen kärjessä sunnuntaina iltapäivällä.


Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Ilmastotalkoita globaalisti:

Kunhan ns. ihminen oppisi olemaan sotimatta milloin missäkin... Aloittaisi niilläkin rahoilla ilmastotalkoot globaalisti, olisi hyvä asia.
Yksityisen ihmisen ns. ilmastotalkoot liittynevät saunan oikeaoppiseen lämmittämiseen ja hernekeiton väliaikaiseen kieltämiseen (vain Joulun jälkeen kinkkurasvaa tiristen)?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Ehdottomasti aion osallistua ilmastotalkoisiin. Ensimmäinen tekoni ilmaston hyväksi on se, että korjautan ikivanhan polkupyöräni.

Muisto Keijo Kullervo

Ihmiset vaan ilmastoprojektien kimppuun - armeijat jermut siinä mukana?


Kun sitten kolmenkymmenen vuoden kuluttua sumu hälvenee ihmisten silmissä, alkaa olla kiitoshymnien aika vastuunsa tunteville päättäjille - kai...


Ennen sanottiin armeijassa:

"Vasen oikee, noista koipee"

Itse sanon:


"Katse ylemmäs armeijoiden väki... Sieltä näkyy Auringon kehrä ajastaan."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä