Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 29.08.14 - klo:09:49
Kopek on hyvä kirjoittaja, mutta kova poika valittamaan pikkuasioista. Milloin häiritsee naapurin savu, milloin jalkatilan puute.

Onneksi itse et osaa valittaa yhtään mistään, ei ole kremppoja ei mitään, ei ei........

Suti

Tavallisen ihmisen krempat ovat pikkuasioita, mutta Kremppamestarin krempat ovat isoja asioita.
päivä kerrallaan

Toope

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.08.14 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: Toope - 28.08.14 - klo:22:19

Hyvän vasta-argumentin tarkoitushan on juuri pakottaa edellisen väitteen esittäjän perustelemaan väitteitään. .

Kun ensin itse soveltaisit tuota. Et ole koskaan perustellut mitään, etkä varsinkaan lue muiden perusteluja, koska sinulla ei mitään vastinetta tosiasioille.

Se, ettet itse ymmärrä, ei tarkoita minun olevan väistämättä väärässä... Väärässä voi olla joku muukin?

Kuten hyvin tiedät, olen itse monesti laittanut linkkejä tukemaan omia näkemyksiäni, enemmän luultavasti kuin useimmat muut. Väitteesi siitä, etten IKINÄ ole perustellut mitään on valhetta! Häpeä törkeää, solvaavaa ja valehtelevaa väitettäsi!

En tiedä oletko Tiistai moderaattori vai vain keskustelija, mutta tuollaiset väitteet kanssakeskustelijoista ovat täysin ala-arvoisia ja törkeitä. Moderaation ei tuollaisia tulisi hyväksyä.

En halua tässä mitään sotaa taas julistaa, mutta asialliseen keskusteluun kuuluu keskustelijoiden kunnioittaminen.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Kremppamestari

Tiistai/Outomaa on aika pihalla ja äijäkerhon lumoissa. Eikun näkkärille. .

Outomaa


Kiva aloittaa foorumin lukeminen hymy suupielessä.

Pojilla on ollutkin kova ikävä kunnon moderaatiota. Veikkaan kyllä, että Näkökulman ylläpito toivoi kesäloman aikana heidän oppivan niistämään itse ;)



"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


Amanda

#515
No niin, nyt se on avattu ja pojat pääsi piinasta!
http://nakokulma.net/index.php?topic=12636.msg316837#msg316837

Lainaa

27 Vierasta, 5 Jäsentä
Aktiiviset käyttäjät viimeisen 10 minuutin aikana:
kromi, Valvojat, Juha, Toope, K.K.


Toope

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.09.14 - klo:21:42
No niin, nyt se on avattu ja pojat pääsi piinasta!
http://nakokulma.net/index.php?topic=12636.msg316837#msg316837

Lainaa

27 Vierasta, 5 Jäsentä
Aktiiviset käyttäjät viimeisen 10 minuutin aikana:
kromi, Valvojat, Juha, Toope, K.K.


Kokeilin tuonne kirjautua päivällä, mutta silloin oli päivitys päällä, joten en voinut. Ihailtavaa, että kirjautuminen säilyy. Hyvä foorumille.

Tulevina päivinä pitää taas katsastaa, mikä meno on kyseessä. Tänään ei enää jaksa eikä viitsi. Jos ne minut hyväksyvät, kaipa pari päivää ilman minuakin selviävät, luulisin...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

 Hibiscus näyttää siellä jo hibsuttelevan.

Noo, antaa pojan pelleillä ens alkuun rauhassa. Sama teema on hänellä päällä, Venäjässä ei ole mitään vikaa, eivät ole tehneet mitään väärin, venäläisiä ei ole ollutkaan Ukrainan alueella, jne, jne.

No, ei kuulu Outomaan piiriin ihmetellä, mitä se totinen torvensoittaja siellä töräyttelee, kunhan kävin huomioimassa hänen innostuksensa ja kuvaannollisesti punaiset posket hehkumassa ja  puhkumassa "asiaa".

Suti

Totta, loma ja - oliko hoidossakin?- ei ole muuttanut mitään.
päivä kerrallaan

Amanda



Näkökulman kesäloma taisi vieroittaa jäsenet,
tai ne löysivät muutakin arkeensa. Adiktit ovat jo palanneet, mutta heitäkään ei näytä olevan montaa..

Lainaa15 Vierasta, 1 Jäsen
Aktiiviset käyttäjät viimeisen 10 minuutin aikana:
Xantippa

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä