Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.09.17 - klo:16:41
^Ai kyseessä olikin tutkimusryhmän tulos. Eikö olisi reilua kertoa ryhmän muidenkin jäsenten nimet?

Vai onko kyseessä sairaalan hoitajaryhmä, joka koetti saada sinuun järkeä?

Nimet ovat tutkimukseni alku teksteissä...

Miksi tuollaiset kysymykset kun asian voit tarkistaa tutkimuksestani?


Et kai ole sitä edes aukaisutkaan?

Mikä vahinko...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Tarkoitatko että tutkijajoukko oli oli:

    Markku
    Jorma
    Tapani
    Kalevi
    Markku
    Risto
    Matti
    Pekka
    Pauli
    Jukka
    Tommi
    Hannu
    Reino
    Reino
    Veijo
    Armas

Tämä nimilista oli henkilöt, joille "tutkimuksesi" oli tiedoksi. Ehkä he eivät kehtaa nolata itseään kertomalla sukunimeään.
Vaikka tietäisin heidän roolinsa en voi kertoa.

Keijo, olet pelle ja yrität petkuttaa. Itse asiassa säälittävä pelle.

päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Mitä minä Sinulle mitään nimiä kertoisin?
Ja miksi?

Kerro siviilisäätysi, etu- ja sukunimesi täällä julkisesti, niin palataan asiaan ja tuskin sittenkään mitään sinulle kertoisin yhtään enempää kuin mitä olen tähän mennessä julkisesti kertonut.

Tärkeintä on kai tietää minun nimeni ja sen voit tarkistaa Etelä-Saimaan kirjoituksellisesta osastosta jonne ole kirjoittanut lähes samat tarinat kuin tännekin.

Helppoa on puun takaa suoltaa asiaansa, mutta kerro edes ns. puun nimi jonka suojassa lymyät?

Ystävällisesti

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Emme ole täällä keskustelemasa minusta vaan Keijo Muisto Kullervon hourailusta, jota hän nimittää tutkimukseksi.

Säälien
Suti
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 12.09.17 - klo:07:58
Emme ole täällä keskustelemasa minusta vaan Keijo Muisto Kullervon hourailusta, jota hän nimittää tutkimukseksi.

Säälien
Suti

Siistäs sait...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Keijo keskustelee.
Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Amen
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 12.09.17 - klo:09:49
Keijo keskustelee.
Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Amen

Kiitos...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 13.09.17 - klo:11:27
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 13.09.17 - klo:06:22
"Jumala on 'Pyhä Sana' sisälläsi."

Tuosta lauseesta tuli mieleen ateistien sanomana, että heilläkin on sisällään ääni, joka neuvoo elämään ns. ihmisiksi, rakastaa tai ei ainakaan vahingoittaa lähimmäistään.
Sitä kutsutaan omatunnoksikin.

Itse asiassa kaikki uskonnot eivät vaadi ihmiseltä muuta. Mutta niiden harjoittajat eivät vain ymmärrä, tai halua ymmärtää, vaikka se on kaikilla heidän pyhissä teksteissään .. sopivasti poimitaan itselle luontevat lauseet ja toimitaan sen mukaan. Moni ateisti voi olla parempi ihminen kuin jotkut ääriuskovaiset.


Aika moni uskossa elävä uskoo, että uskonto vaatii muutakin. Se vaatii muiden eri tavalla uskovien käännyttämistä, muiden elämän ja uskon muuttamista, oman erinomaisen elämän ja uskon tyrkyttämistä.
Aivan kuin muita kiinnostaisi tämän hurskaan elämä ja arvot.
Näiden uskovien toimia seuratessa olen alkanut yhä enemmän kokea, että pyhää sanaa vääristävät pahimmin oikein uskovat.

Esimerkki tällaisesta muiden elämää ja vakaumusta halveksivasta hurskaasta on mielestäni Keijo Muisto Kullervo. Olemme kyllästymiseen asti saaneet lukea miten hän ymmärtää ja kokee maailman oikein.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Suti...
Pidä vaan käsityksesi...
Niin teen minäkin.

Olen yrittänyt tuoda julki mielipiteeni, että Suomen kokoiseen valtioon, pienenpäänkin, mahtuu paljon erilaisia käsityksiä maailman menosta.

Yhteenveto on se asia jonka haluan tuoda taajuussanasto tutkimuksessani esiin. Suomen kielen taajuussanasato luotiin 1979, itsekin olin silloin nuori ja olen huomannut, että ko. sanasto säteilee kauaksi tulevaisuuteen.

Esimerkiksi:

724 Tavoite + 749 Tuleva + 774 Normaali + 799 Saksa = 3046 Kansantulo

30 Tehdä + 46 Ihminen = 76 Näin

Joskus on hyvä käyttää mielikuvitustakin.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Minä muutan käsityksiäni heti kun siihen muuttamiseen löytyy perustelut. En siis voi luvata etten muuta käsityksiäni.

Sen me kaikki tiedämme että Keijo Muisto Kullervo ei muuta käsityksiään - ilmeisesti siitä syystä ettei ymmärrä.

päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä