Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Kirkolla on vaikeat ajat.
Kirkko on kertonut olevansa valmis auttamaan ja suojelemaan mm. turvapaikanhakijoita, jotka eivät ole saaneet  maassaololupaa. Väitetään kirkon jopa piilotelleen heitä, laittomasti maassa oleskelevia.
Niin jaloa.
Kun nämä kirkon siunaamat tappavat ihmisiä, ei tavallinen kansa ymmärrä kirkon ajattelua.  Kirkosta eroaa parhaimmillaan (!) yli 250 henkeä päivässä; jos tahti jatkuisi samana koko vuoden poistuisi kirkon jäsenyydestä lähes  100 000 jäsentä.
Toivottavasti.
Tähänastisena huippuvuonna 2010 erosi kirkosta hieman vajaa 85 000 jäsentä.

Lain ja kansalaistottelemattomuuden ristiriidan lisäksi toinen kirkkoa kiusaava asia on samaa sukupuolta olevien vihkiminen ja siunaaminen. Ennustettavissa on että asiasta nousee kirkossa melkoinen sotku. Mellakan seurauksena kirkosta eroavat samaa sukupuolta olevien vihkimistä vastustavat kirjahurskaat  ja vihkimistä vaativat yleensä nuoret.

Ja mitä tästä seuraa? Ennen pitkää kirkkoon kuuluu vain vanhukset ja kristityiksi kääntyneet muslimit.  Suurmoskeija on kohonnut Helsinkiin.
Siinä vaiheessa viimeistään tulee kirkko ja valtio erottaa toisistaan.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Ajattele, että 1979 oli kaksi Saksaa... Kuten muistat? Myöhemmin, paljon myöhemmin Saksat yhdistyivät ja tuli normaali Saksa... Jälkiviisaasti voitaisiin todeta, että siihen Saksojen yhdistymiseen pyrki koko -Suomen kansa taajuussanaston mukaan..."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Epäilenpä tuota, että taajuussanasto arvasi sen. Saksalaiset itsekään eivät meinanneet uskoa kummallakaan puolella muuria.

Mutta rasitetaan vähän aivonystyröitä.

Kysymys:
LISA SAYS TO MAX: "WHEN YOU ARE AS OLD I WILL BE IN TEN YEARS, YOU WILL BE TWICE AS OLD AS I AM NOW." HOW OLD IS LISA

Mietin tuota eikä aivot oikein totelleet ja vaivalloisesti tarkistin sen matikan yhtälöllä (sekin taito vähän eikun pahasti ruosteessa) ennenkuin uskoin, vastausta ei ole ilmoitettu.

Mutta nyt kun käänsin foorumia varten sen selvälle suomen kielelle niin helppohan se on!  Huokaus 8)
Liisa kysyy Maxilta: " Kun sinä olet yhtä vanha kuin minä olen 10 vuoden päästä, niin silloin olet kaksi kertaa niin vanha kuin minä olen nyt".

Muisto Keijo Kullervo

Kuitenkin kertoi sen, missä mennään maailmanpoliittisesti ns. aikaa myöten?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Aika pitkälle olen päässyt pelkällä pluslaskulla? Uskaltaisiko ottaa vähennyslaskunkin mukaan kuvioihin?
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Hyvähän se on aloittaa ynnä-laskulla. Sitten myöhemmin voi opetella kertotauluakin.
Oppia ikä kaikki.


päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 17.09.17 - klo:12:53
Liisa kysyy Maxilta: " Kun sinä olet yhtä vanha kuin minä olen 10 vuoden päästä, niin silloin olet kaksi kertaa niin vanha kuin minä olen nyt".


Kerronko vastaukseni vai odotetaanko vielä mitä taajuussanasto sanoo?
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Olen kertonut kaiken oleellisen jonka olen ymmärtänyt ko. sanastosta...

Kertokoon Hän joka ymmärtää paremmin ko. sanastoa lisää, toivon?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Jos Jumala puhuu taajuussanaston kautta, on todettava että huonostipa osaa Keijon Jumala suomea.
päivä kerrallaan

Amanda

Edellinen kompakysymys oli 1. Facebookissa olleessa testissä, jos halusi tietää kuinka looginen on.. en tehnyt sitä kuitenkaan, eikä vastausta taida saada yksittäisiin kysymyksiin.

Sen ratkaisee kokeilemalla, tai yhtälöllä, tai vain ajattelemalla selkeästi  :o

Ja vasta nyt hoksasin, että molemmathan ovat 10 vuotiata, ei vain Liisa!


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä