Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Aforismit ja muut tienviitat

Aloittaja risto, 28.02.14 - klo:01:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

kromi

Lainaus käyttäjältä: Juha - 26.06.14 - klo:22:15


Lainaus käyttäjältä: kromi - 26.06.14 - klo:22:06
Joo Juha, en todellakaan tunne sinua, kuten en ketään muutakaan miltään foorumilta.

Hyvä tietää.

Aika paljon joudut nojautumaan muiden kommentteihin.

Kuule nyt pelle!
Sinä et tunne minua, enkä minä sinua.
Joten älä nyt viisaudessasi kerro minulle, mihin minä nojaan!
Minun nojani on ollut aina oma selkäni! Älä sinä arvioi minua, kun et varmasti tunne! Hölmö!

Juha


Mihin sinä sitten netissä nojaudut jos et näihin kirjoituksiin?
Kommenttisi vaikuttaa yksinkertaiselta.

Juha


Ehkä nyt ymmärrän Ketjureaktion Theaa.

Asioista voi jutella, mutta jos ovat raskaita, niin silloin voi asiallisuuden jättää pois.
Tulee hoidella tai hoitaa ihmisiä, joilla on raskaita asioita mielessään.

Ei tule mieleen esim se, että kirjoittajaa voi kiinnostaa vähän kaikki, joita voi vain pohdiskella. Tuntematon ja vallitsevat käsitykset ovat usein jännimpiä. Siis sellaiset, joilla on mahdollisesti muutakin merkitystä.

Vai mikä ihmetyttää tällaisissa asioiden käsittelijöissä?

Juha


Käsittämättömiä lausuntoja Kromilta:


Minun nojani on ollut aina oma selkäni!

Eli tiedät kertoa jotain nettieläjistä sen perusteella, että nojaudut siihen selkääsi?


Älä sinä arvioi minua, kun et varmasti tunne! Hölmö!

Mitä järkeä on arvioida jos tuntee tarkemmin?
Jos arvioi jotenkin, niin sehän on sitä, että yrittää hahmotella jotain. Tai tämän tapaista.


Et oo kyllä mikään rakentavan puheen mestari.
Ei se tietysti haittaa, mutta ota huomioon tämä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: Juha - 26.06.14 - klo:22:27

Mihin sinä sitten netissä nojaudut jos et näihin kirjoituksiin?
Kommenttisi vaikuttaa yksinkertaiselta.

Nojaudun itseeni! Kehenkäs muuhun sitten?
Kehen sinä nojaudut?

Mitä tulee aiemmin mainitsemaasi lapsellisuuteen, ja nyt yksinkertaisuuteen, niin pidän niitä mitä suurimmassa määrin tavoiteltavina olotiloina.
Luulet kenties, että kukaan mielestäsi kirjoituksiasi kritisoiva, tai niitä vastaan hyökkäävä henkilö ei voi olla kaltaisesi pohdiskelijan tasolla älyllisesti?


Juha

Lainaus käyttäjältä: kromi - 26.06.14 - klo:22:43Mitä tulee aiemmin mainitsemaasi lapsellisuuteen, ja nyt yksinkertaisuuteen, niin pidän niitä mitä suurimmassa määrin tavoiteltavina olotiloina.


Lapsellisuus on monesti hyvä asia.

Jos lapsellisuus on sitä, ettei osaa nojautua kirjalliseen viestintään, niin olen eri mieltä.

Kirjallisessa viestinnässäkin voi hölmöillä mielin määrin, kunhan tajuaa, ettei ne hölmöilyt välttämättä aina välitä kunnolla sitä, mitä on ajatellut.

Jos toisen tulee esim tajuta kiroilusta toisen tilanne, on erehtynyt luulemaan nettiä reaaliksi. Tätä sulla ilmee. Tämän tapaista.

Taisin itsekkin olla sinunkaltainen joskus aiemmin. Nyt vähän petrannut kirjoittamisyhteyksissä. Luulisin. (kiistäjiä riittää toki)


Juha

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 26.06.14 - klo:22:51
.
kromi hei, anna nyt olla


Juu.
Tiedä, vaikka sun asemas horjuis, jos tukijat jakaantuvat jotenkin toisin, kuin olet ajatellut.

Etkö pärjää yksin?

Juha

#118
Lainaus käyttäjältä: kromi - 26.06.14 - klo:22:43Luulet kenties, että kukaan mielestäsi kirjoituksiasi kritisoiva, tai niitä vastaan hyökkäävä henkilö ei voi olla kaltaisesi pohdiskelijan tasolla älyllisesti?

Hyvä kysymys.

Kyseessä ei ole niinkään älyllisyys. Se ei merkkaa mun näissä arvioinnissa, siis paljoa. Jos "arvostellaan" ja "kritisoidaan", eli oikeasti hyökätään asian kautta johonkuhun, niin ei siinä ole mieltä olla asiatasolla. Menee ihan ohijutteluksikin, kun asia ei viimein ole se merkkaavin asia. Kyseessä on ilkeily. Olisi edes jotain älyllistä, siis asiaan liittyvää. Voi olla jonkin verran, mutta ilkeilyn takia. Ei saa mun hyväksyntää.

Ootko miten aloittelija näissä ympyröissä? Voi olla vaikea tajuta tällaisia, en osaa sanoa. Pihalla tunnut olevan. Ehkä ei historiaa, johon nojata.


Muutama täydennys lisätty jälkikäteen.

kromi

Perkele, jos Rrape käskee lopettamaan, niin pitäiskö?

Ääh, antaa mennä vielä tämän kerran.

Juha, sun mörköjen näkeminen siellä sun täällä, alkaa pahenemaan! Nyt sinne dosetille, ja nappaat sieltä "in case of emergency" lokerosta kaikki napit naamaas, ja sen jälkeen tarkastat ootko kuukauden alussa ladannut kaikki lokerot ihan oikein!??
Mun mummu vainaalle kävi joskus niin! Syyllinen oli kyllä kotisairaanhoitaja.
Voitte uskoa, että juttu oli pari viikkoa aika lennokasta.....(mikä ei kyllä selitä tätä tapausta, kun juttu jatkuu ja jatkuu vuodesta toiseen)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä