Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Näkökulman oma ketju

Aloittaja wade, 13.02.15 - klo:23:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha


Hyvä, että Outtis on olemassa, vaikka tätä olenkin parjaillut.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 22.02.15 - klo:19:11

"Ylläpipopää" täällä on LexArma, kun minä olen luottanut siihen, että äijäkööri olisi tähän mennessä oppinut keskustelemisen taidon. 

Minä en pidä edes akoilta  ;D kovin kultturellina tuollaista äijäkööri-, huru-ukko tai ukkometso-nimittelyä. Vaikka Tiistailla lienee huumori pilkahdus.
Tuo Outomaata lopettava nimimerkki lienee se täältä ulostettu, jonka katkeruuus purkautuu tuolla tapaa.
päivä kerrallaan

Suti

hibiscuskontaminaatiota Jatkumossa lisää se, että Juha aikoo pitää foorumin moderoimattomana.
päivä kerrallaan

Juha


Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei kaikki oo Jatkumon varassa. Niin ei saisi ollakkaan.

Suti

joo joo, jos tädillä on munat täti on setä.
päivä kerrallaan


wade

Lainaus käyttäjältä: Suti - 22.02.15 - klo:17:51
Juhan Jatkumo-foorumilla opastetaan Outomaata:

Outomaa on sinnikäs poikkeus keskustelupalstojen joukossa. Se sinnittelee vain ylläpitäjän sitkeästä tarpeesta pitää yllä lahinnä taistelevien ukkometsojen rähinänurkkausta. Heilläkin on tietysti hyvä olla paikka, missä äijäkööri voi manipuloida ylläpitoa oman tahtonsa mukaan ja riidellä sydämensä kyllyydestä. Foorumi olisi kuollut ilman huru-ukkojen korvaamatonta panosta. Vaikea kuvitella, että asialliset jäsenet viihtyisivät siellä pitempään ja onhan tuo nähtykin, ettei Outomaalle jää ylläpitäjän sinnikkäästä jatkuvasta houkuttelusta huolimatta tiuhemmin kirjoittavia asiallisia jäseniä. Turhempaa foorumia saa hakea, eikä etsimälläkään sellaista löydä. Ottaisipa Outomaan foorumin ylläpito Näkökulmalta mallia ja lakkauttaisi tarpeettoman, väsyneen ja nyrjähtäneen foorumin lopultakin.

En ihan tällaiseksi kuvitellut foorumien yhteistyötä.

Sille on hankala tehdä mitään, jos moderoimattomalla forumilla, jollainen jatkumo.net tällä hetkellä on, joku yksittäinen kirjoittaja on liipasinherkkänä.

Näkökulmalla muutama kirjoittaja on kritisoinut Outomaata, aktiivisistä jäsenistä 95 % ei ole. Tunnistin jokin aika sitten katsastaessani ainakin kymmenkunta aktiivista näkökulmalaista Outomaan jäsenistössä, eli niiltä osin luottoakin tuntuu löytyvän :)

Itselläni ei ole tullut esiin syytä sanoa mitään pahaa Outomaasta: minulle annettiin lupa perustaa kaiken varalta tämä ketju, jopa kehotettiin toimimaan näin.

Posiella

Tervetuloa vaan kaikki uudet jäsenet tänne! Täällä on kyllä varaa nostaa kirjoittajien keskimääräistä älykkyysosamäärää.  ;D ;)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

Ps. Tuo viesti oli tarkoitettu myös Aaronille!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juha


sniper

Yeah, hyvä näin jos besserwisserit laahustelevat ja hiihtävät muualla kuin täällä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.