Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Äkkiseltään musiikin kolminaisuudesta

Aloittaja Letti, 25.09.10 - klo:22:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Vastahan pyysit outomaalaisia rauhoittumaan ja nyt aiot aloittaa "luovat remuamiset"

Voi luoja!

Eugen

Outomaa hymnin esittämisen pääsoittimen tulisi olla tuuba! Tuuban soitanta ilmentää parhaiten Outojen sielunsaloja!
"Aye, caramba!"

Tiistai


Mahtava idea, koska täällä on ainakin kaksi, jotka osaavat säveltää..
Se:n idea, joten nimetään hänet päävirtuoosiksi. Tuosta muistinkin, Se, että jo Näkökulmalla aloitit sinfonian säveltämisen ja siitä on kulunut kohta 7 vuotta!  

Outomaan sävel tähän mennessä, yhteenveto?

Minä kyllä olen tässä absoluuttinen ei-osaaja, en tiedä edes instrumenttien nimiä .. mutta ei semmonen ole estänyt muitakaan tekemästä asioita  8)




Muokkaus:
Lumoojan idea, mutta otetaan silti Se kapellimestariksi? :D

THL tiedottaa

Kiitosta vuan, Tiistai!

Lainaus käyttäjältä: S - 28.09.10 - klo:13:07
Toisille se voi olla mahdoton yhtälö, mutta joillekin taas ei. Eli onneksi meitä luovia lahjakkuuksia on joukossa muutama, että saadaan edes jonkinsorttista inspiroitunutta vääntöä aikaiseksi.

- Sovituksetkin hoituisivat ihan ohimennen lonkalta, joten kokonaisuudessa voidaan näin odottaa monilta osin varsin virtuoosimaisiakin suorituksia, viimeistään silloin kun yksittäiset soolo-osuudet pääsevät vauhtiin!

Sekopoltsipäisyys ei oo yhtä kuin luovuus, puhumattakaan lahjakkuudesta.

Tietysti, kyllä joku voi ihan hyvin olla lahjakkaasti sekopäinenkin.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Minä ole täyslahjaton, mutta minua on sinunattu absoluuttisella vainulla: mikä on hyvää/ mikä on paskaa. Siis suoraan sanottuna haistan kyllä ehdan paskan heti!  ::)
"Aye, caramba!"


THL tiedottaa

Täyslahjaton??

Miten sä nyt noin voit todeta?

Sullahan on esmes verbaalisia kykyjä yllinkyllin.

(Meinasin kirjoittaa y:n viereisen kirjaimen tohon...)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Mä en pysty soittamaan lonkalta mutta vähän alempaa. Litra täysmaitoa ja ihan tuttua säveltä syntyy. Beat boxia.

Eugen

Maito-humppa! Ai, sitäkö se on! Olenkin ihmetellyt, mistä on kysymys siinä EUn tukemassa maitomainoksessa, missä se hammaspeikko rassaa suolia ja nauraa kätkättää saatanallisesti.
"Aye, caramba!"

AveLazio

Eiköhän Se päävastuiseksi tässä. On sen verran monilahjakas musiikin saralla.

Mun ehdotukseni: Otetaan "Horst Wessel Lied" ja tehdään vaan uudet sanat. Orkestroinnin saa Se valita.
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Jos liikaa suunnittelee, niin hyvältäkin inspiraatiolta saattaa kadota pohja pois. Sitä paitsi lahjakkuuden tai luovuuden ei tarvitse olla tuota edellä mainittua 'sekopoltsipäisyyttä', paitsi tietenkin niille, jotka eivät osaa musiikkia itse laadukkaasti tuottaa. On kuitenkin nerokkaita aritisteja, jotka pystyvät luoviin suorituksiin, juuri parhaiten omaperäisen improvisaation kautta. Silloin he luovat samalla soittaessaan jotain uutta & innovatiivista, rikkoessaan samalla musiikillisia raja-aitoja.

- On myöskin täysin soittajasta kiinni, pystyykö hän luomaan vaikkapa improvisoiden monimuotoista musiikkia, tai sitten vain pelkkää sekoilua. Kannattaa kuunnella mm. jazzin suuria mestareita, jotka sooloilivat virtuoosimaisesti jonkun annetun teeman pohjalta. Heillä ei ollut edes useimmissa tapauksissa edes nuotteja käytössään.

- Eli todella suuret instrumenttiensa taitajat osaavat myös luoda musiikkia samalla kuin soittavat. Joten tälläinen tyyli sopisi hyvin tänne Outomaahankin, ainakin joillekin kyvykkäimmille multi-instrumentalisteille, sekä muille musiikin monitoimineroille!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä