Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kahvinurkkauksen lepopaikka

Aloittaja Joku vaan, 18.09.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Täällä hän on, mutta ei hänen "juttujaan" juuri huomaa. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Hehe  :D

Ei vaines, pelastakaa mies suosta ja nopiaan.

Eihän sitä tiedä, mihin silmäkkeeseen taas on repsahtanut reissullansa.

S

Kyllä se sieltä rämeen seasta ilmestyy omia aikojaan. Mikäs pirulaisen tuhoaisi, sillä soistuvaan syvyyksistä nousee aina entistä ehompi, oudompi ja hullumpi versio. Katsotaan kestääkö loppupeleissä kantti suoukolla, vai laulaako meidät muut oudot peräti suohon?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Onnea uudessa kodissa, Dianora!

Kiitos  :D

Kuten Aakku kirjoitti, tavaroilla on tapana löytää paikkansa majatalossa ;) mutta kyllä mua hieman häiritsee tämä epäjärjestys, olen sen verran järjestyksen ystävä. Mutta on elämässä muutakin kuin vain tavarat ja niiden paikat, niistä asioista aion nauttia tulevana viikonloppuna ja täysillä.

Toivon, että saan ja löydän aikaa lukea tätä uutta Outomaatakin, että kotiudun tännekin. Paljon on uutta mulla tänä syksynä edessä  :lol:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Kuten Aakku kirjoitti, tavaroilla on tapana löytää paikkansa majatalossa ;) mutta kyllä mua hieman häiritsee tämä epäjärjestys, olen sen verran järjestyksen ystävä. Mutta on elämässä muutakin kuin vain tavarat ja niiden paikat, niistä asioista aion nauttia tulevana viikonloppuna ja täysillä.

Tuo oli kokemusperäinen havainto - olen tähänastisen elämäni aikana kokenut useita muuttoja ja sekamelskasta ei kannata ottaa stressiä ... ajan kanssa tavarat hakeutuvat sopiville paikoille, kunhan tekee vain sellaisen perusjärjestelyn, että sopii liikkumaan tökkimättä varpaitaan pakkauslaatikoihin.

LainaaToivon, että saan ja löydän aikaa lukea tätä uutta Outomaatakin, että kotiudun tännekin. Paljon on uutta mulla tänä syksynä edessä  :lol:

Tämä lienee myös kaikkien outojen yhteinen toive :) Meinasin kirjoittaa, ettei kannata olla turhan tarkka tavarastaan, mutten kuitenkaan tee niin, koska siihen lauseeseen helposti yhdistää perin sopimattomia mielikuvia ja tämä on sellainen perhefoorumi...

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "dianora"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Onnea uudessa kodissa, Dianora!

Kiitos  :D

Kuten Aakku kirjoitti, tavaroilla on tapana löytää paikkansa majatalossa ;) mutta kyllä mua hieman häiritsee tämä epäjärjestys, olen sen verran järjestyksen ystävä. Mutta on elämässä muutakin kuin vain tavarat ja niiden paikat, niistä asioista aion nauttia tulevana viikonloppuna ja täysillä.

Toivon, että saan ja löydän aikaa lukea tätä uutta Outomaatakin, että kotiudun tännekin. Paljon on uutta mulla tänä syksynä edessä  :lol:

Onnea myös uuteen kotiin ja laatikkotehtaaseen  :thumright:



Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "dianora"
Paljon on uutta mulla tänä syksynä edessä  :lol:
Hienoa! Muutokset tekevät hyvää elämälle.

Sen verran kuitenkin tuota tarkentaisin, että eräs muutos on kuolemaksi, ei hyväksi elämälle, paitsi perillisille, mikäli Manan majoille matkannut on ollut äveriäämmän sorttinen.
Riidatonta ei ole toki aina sekään muutos. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

S

Sitten taas on niitä kohtalon koulimia ja polkemia kulkijoita, jolta elämä on vienyt lähes kaiken, jopa tuhkatkin pesästä. Silloin ei ole jälkipolville tai perillisillekään paljon annettavaa.

Voihan olla niinkin, ettei niitä perillisiä edes ole, jos sattuu olemaan sukunsa viimeinen mohikaani, eikä jälkikasvuakaan ole pitkänkään elämän varrella siunaantunut. Tai sitten elon taival katkea yhtä lyhyeen kuin se on alkanutkin. Käymässähän täällä lopultakin vaan ollaan, ja usein sitäkin pikaisemmin.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Hienoa! Muutokset tekevät hyvää elämälle.

Indigo

Olen samaa mieltä, vaikka välillä olen meinannut väsyä tämän muuttamisen keskellä. Uusi työpaikka vie ihan kirjaimellisesti voimia enemmän kuin entinen, mutta kivaa on ollut - tuntuu, että olen saanut uutta puhtia opettelun lomassa ja siinä sivussa olen saanut tutustua mitä mukavimpiin ihmisiin. Ihan kuin maailmaa katsoisi uusin silmin  :D

Ja muu muuttaminen ja uusi se vasta onkin hyvää tehnyt - ja nyt kun laatikot on purettu ja tavarat ovat löytäneet paikkansa, voin keskittyä olennaiseen ja alkaa nauttia elosta ja olosta täysin rinnoin  :D

Kun vielä saisin tuon oman koneen käyttöön ja voisin alkaa lueskella Outomaan tapahtumia, kaikki olisi ok.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Uusi työpaikka vie ihan kirjaimellisesti voimia enemmän kuin entinen, mutta kivaa on ollut - tuntuu, että olen saanut uutta puhtia opettelun lomassa ja siinä sivussa olen saanut tutustua mitä mukavimpiin ihmisiin. Ihan kuin maailmaa katsoisi uusin silmin  :D

Pallotehtaan pallojen suunnittelun jälkeen laatikkojen suunnittelu voi tuntua oudolta, mutta eikö laatikoita ole helpompaa suunnitella - täysin pyöreää muotoa on vaikeaa saada aikaiseksi ... neliskanttinen on helpompi. Ainakin näin pallo/laatikko-mielessä maallikosta.

LainaaJa muu muuttaminen ja uusi se vasta onkin hyvää tehnyt - ja nyt kun laatikot on purettu ja tavarat ovat löytäneet paikkansa, voin keskittyä olennaiseen ja alkaa nauttia elosta ja olosta täysin rinnoin  :D

Hmmm... oletko raskaana - kiistän isyyteni jyrkästi. Jos DNA-testiä harkitaan, pakenen jonnekin syrjäiselle seudulle.

LainaaKun vielä saisin tuon oman koneen käyttöön ja voisin alkaa lueskella Outomaan tapahtumia, kaikki olisi ok.

No mikäs siinä nyt oikein kiikastaa - jos on kiinteä nettiyhteys, esim. ASDL, niin purkissa pitäisi olla sisäänmenopaikat useammalle kuin yhdelle koneelle ... Pane se kuntoon, kone, ja kipinkapin tänne muiden honkkeleiden joukkoon.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä