Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kahvinurkkauksen lepopaikka

Aloittaja Joku vaan, 18.09.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "dianora"

Kun vielä saisin tuon oman koneen käyttöön ja voisin alkaa lueskella Outomaan tapahtumia, kaikki olisi ok.

Koitahan saada polkaistua se kone kuntoon :lol:

Ja voimia sinne muuton  ja kaiken muunkin pyörteen keskelle  :thumright:

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Hmmm... oletko raskaana - kiistän isyyteni jyrkästi. Jos DNA-testiä harkitaan, pakenen jonnekin syrjäiselle seudulle.

Tämä oli päivän paras - alkoi aamu nauraen :lol: :lol:, .... tiedoksi vain, että voit pysyä asutulla alueella ihan rauhassa.... en ole raskaana :lol:



Lainaus käyttäjältä: "Aakku"No mikäs siinä nyt oikein kiikastaa - jos on kiinteä nettiyhteys, esim. ASDL, niin purkissa pitäisi olla sisäänmenopaikat useammalle kuin yhdelle koneelle ... Pane se kuntoon, kone, ja kipinkapin tänne muiden honkkeleiden joukkoon.

Ei kai siinä mikään pahasti kiikasta - mulla on se muuri ja torjunta tallennettuna koneelle. Nyt siis vain asennan ne ennen kuin yhdistyn nettiin, vai ??? Täällä on tuo langaton yhteys kaapelista... onko niillä vaikutusta asiaan  :oops:  :oops:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Sen verran kuitenkin tuota tarkentaisin, että eräs muutos on kuolemaksi, ei hyväksi elämälle, paitsi perillisille, mikäli Manan majoille matkannut on ollut äveriäämmän sorttinen.

Ystävällisesti,

Aaron


Jestas - tuon sorttinen muutos olisi kyllä aika paha omalla kohdalla, jos ei sattuisi olemaan tuo perillinen  :shock:  Minun tapauksessa ei sellaisesta muutoksesta ole kysymys (toivottavasti ei kovin pian) ja ei taida mulla olla niin paljon perittävää, että kukaan riemastuisi, vaikka siirtyisin autuaammille metsästysmaille  8) Henkivakuutuskin pitäsi nostaa ihan erilaisiin lukemiin, että joku voisi alkaa haaveilla "paremmasta elämästä" perittyään minut.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Tämä oli päivän paras - alkoi aamu nauraen :lol: :lol:, .... tiedoksi vain, että voit pysyä asutulla alueella ihan rauhassa.... en ole raskaana :lol:

Hyvä tietää - aloin jo illalla kokoamaan sissipakkausta, jolla olisin pärjäillyt karuissakin olosuhteissa. Puran sen siis.

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Ei kai siinä mikään pahasti kiikasta - mulla on se muuri ja torjunta tallennettuna koneelle. Nyt siis vain asennan ne ennen kuin yhdistyn nettiin, vai ??? Täällä on tuo langaton yhteys kaapelista... onko niillä vaikutusta asiaan  :oops:  :oops:

Juu - asenna suojaukset ensin ja vasta sitten nettiin ! Sinullahan on palomuuri ja virussuojaus jo valmiina ? [jos silloin aiemmin asensit sen Avast:n ja Zone Alarm:n] Tarkista myös - tai pyydä jotakuta tarkistamaan, että langaton yhteys on suojattu ... et varmaan halua antaa muiden lukea kirjoittamiasi sähköposteja tms. :P

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"

Ja voimia sinne muuton  ja kaiken muunkin pyörteen keskelle  :thumright:


Kiitos  :D


Olet näemmä saanut uuden kuvan - kaunis on ja minä kade. Tahtoo myös uuden kuvan, mutta ilmeisesti vasta sitten, kun seikkailen omalla tutulla koneella. Tätä konetta en uskalla laittaa enempää sekaisin, eikä tällä toki ole sellaisia kuviakaan, että voisin käyttää niitä täällä Outomaassa  :lol:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta


dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Juu - asenna suojaukset ensin ja vasta sitten nettiin ! Sinullahan on palomuuri ja virussuojaus jo valmiina ? [jos silloin aiemmin asensit sen Avast:n ja Zone Alarm:n] Tarkista myös - tai pyydä jotakuta tarkistamaan, että langaton yhteys on suojattu ... et varmaan halua antaa muiden lukea kirjoittamiasi sähköposteja tms. :P

Mä luulen  :oops:  että nuo ohjelmat on vain tallennettuna ei asennettuna ... Kuulostaako mille??? Sen tiedän, että langaton yhteys on suojattu.


P.S. Joko purit sissirepun  :nemo:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Mä luulen  :oops:  että nuo ohjelmat on vain tallennettuna ei asennettuna ... Kuulostaako mille??? Sen tiedän, että langaton yhteys on suojattu.

Siispä asenna ne ensin :) Suojattua yhteyttä suosittelee väestöliittokin ...

LainaaP.S. Joko purit sissirepun  :nemo:

En vielä, mutta heti kun saan aamukahvittelut suoritettua :P

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

En vielä, mutta heti kun saan aamukahvittelut suoritettua :P


Asennan ja suojaan  :lol:  mutta nyt liityn sun seuraan aamukaffelle, jos sopii  :D

Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Asennan ja suojaan  :lol:  mutta nyt liityn sun seuraan aamukaffelle, jos sopii  :D



Kyllä noin komean posliinin kanssa sopii aina aamukahvitella.

Olet vissiin asentamassa samalla niitä suojauksia - jos, niin hyvä juttu. Koneesi pysyy paremmin turvassa ja muistathan ajeluttaa niitä matokuuriohjelmia ajoittain ...

dianora

Teen kaiken, mitä sanoit - ja kaikki on valmiina H-hetkeä varten. Matoja etsin taas aika-ajoin... nythän kone taitaa olla puhdas, koska en ole käyttänyt sitä pitkään aikaan tai en oikeastaan ollenkaan edellisen kuurin jälkeen  :D

Muistelenkin sinun olevan posliinin ja vanhan ajan kahvilan ystävä  :D  Kahvi maistuu niissä olosuhteissa paljon paremmalle. Moni ei tule ajatelleeksi, että niinkin arkinen kapistus kuin pöytäliina, on mitä hienoin keksintö. Harmi, että liinoistakin on tullut niin pieniä ja kaitaisia.

Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä