Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kahvinurkkauksen lepopaikka

Aloittaja Joku vaan, 18.09.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Teen kaiken, mitä sanoit - ja kaikki on valmiina H-hetkeä varten. Matoja etsin taas aika-ajoin... nythän kone taitaa olla puhdas, koska en ole käyttänyt sitä pitkään aikaan tai en oikeastaan ollenkaan edellisen kuurin jälkeen  :D  

Hyvä - käytät aika kohtalokasta ilmaisua "H-hetki" :D

LainaaMuistelenkin sinun olevan posliinin ja vanhan ajan kahvilan ystävä  :D  Kahvi maistuu niissä olosuhteissa paljon paremmalle. Moni ei tule ajatelleeksi, että niinkin arkinen kapistus kuin pöytäliina, on mitä hienoin keksintö. Harmi, että liinoistakin on tullut niin pieniä ja kaitaisia.

Nimenomaan - en viihdy sellaisissa muovi/kromi-paikoissa. Pitää olla tyyliä - sievät posliinit ja pitkät pöytäliinat :) Täällä kulmilla on yksi todella upea wanhanajan tyylikahvila ja toinen vähän vaatimattomampi - sellaisissa viihtyy, hyvässä seurassa etenkin.

dianora

Voi sua onnellista, että sieltä päin löytyy parikin hyvää kahvilaa - täällä uudella kotopaikkakunnalla en ole nähnyt vielä ainoatakaan  :evil:  mutta toivossa on hyvä elää.


H-hetki on kyllä oikea sana tässä paikassa - Avastin sain asennettua, mutta tuo Zone Alarm  :roll:  Pitää jatkaa etsintää, missä se odottaa asennusta. Jonkun Ad-Awaren sain sinne, mutta  :oops:  :oops:

On sitä tosiaan näin ummikko  :roll:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

dianora

Taas hiukka "viisaampi"  :D - löysin sen Zone-Alarmin, mutta en saa sitä asennettua - ilmoittaa, ettei löydy määriteltyä polkua. Voiko olla niin, että pitää olla internet yhteys, jotta saan asennettua sen  :oops:  :?:

Langatonta en uskalla edes yrittää - ja huomasin sellasenkin jutun tässä leikkiessäni, että ainakin tämä kone löytää myös suojaamattoman verkon ja käyttää sitä  :roll:  Luulen, että yhdistäminen tohon suojattuun verkkoon tulee aiheuttamaan harmaita (hui kauhistus  :lol: ) hiuksia!!
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Taas hiukka "viisaampi"  :D - löysin sen Zone-Alarmin, mutta en saa sitä asennettua - ilmoittaa, ettei löydy määriteltyä polkua. Voiko olla niin, että pitää olla internet yhteys, jotta saan asennettua sen  :oops:  :?:  

Kyllä ZA:n pitäisi asentua ilman nettiyhteyttäkin - hakee sitten tarvittavia päivityksiä kuten Avast:kin myöhemmin kun yhteys on.

LainaaLangatonta en uskalla edes yrittää - ja huomasin sellasenkin jutun tässä leikkiessäni, että ainakin tämä kone löytää myös suojaamattoman verkon ja käyttää sitä  :roll:  Luulen, että yhdistäminen tohon suojattuun verkkoon tulee aiheuttamaan harmaita (hui kauhistus  :lol: ) hiuksia!!

Harmailta hiuksilta [tai hiusten värjäämiseltä] vältyt, mikäli sinulla on USB-tikku ... lataat ensin ZA:n sille toisella koneella ja siltä tikulta suoraan asennat :D

http://www.download.fi/verkko_ohjelmat/palomuurit/zonealarm.cfm

Sitten voit nauttia, posliinia huulillasi, kahvia aamuisin rauhassa ja nauttia Outomaasta täysin rinnoin :P

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "dianora"


Olet näemmä saanut uuden kuvan - kaunis on ja minä kade. Tahtoo myös uuden kuvan, mutta ilmeisesti vasta sitten, kun seikkailen omalla tutulla koneella. Tätä konetta en uskalla laittaa enempää sekaisin, eikä tällä toki ole sellaisia kuviakaan, että voisin käyttää niitä täällä Outomaassa  :lol:

Kiitos ..."pesin ikäänkuin kasvoni" ...ja lähdin Skiathokselta Rodon tuuliselle rannalle....jotenkin vaan tämä syksy ...ei tunnu hyvältä...ja unelmia vaalin jaksamisen äärirajoilla :roll:


dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Kyllä ZA:n pitäisi asentua ilman nettiyhteyttäkin - hakee sitten tarvittavia päivityksiä kuten Avast:kin myöhemmin kun yhteys on.

Mutta kun ei asennu :evil: eikä mulla mitään tikkua ole. Mitens suu nyt pannaan? Mitä teen? Jäänkö vaille muurin suojaa, ilman paikkaa Outomaassa?

Lainaus käyttäjältä: "Aaakku"

Sitten voit nauttia, posliinia huulillasi, kahvia aamuisin rauhassa ja nauttia Outomaasta täysin rinnoin :P


Kuulostaa oikein hyvälle :P , mutta ylläoleva ongelma olisi ensin saatava ratkaistua, että voisin nauttia aamukaffen asianmukaisin menoin :D


P.S. Mulla varmaan joku vakava tauti  - olen ylen virkeä ja pirteä koko päivän iltaan tai puoleenyöhön saakka, vaikka keittelen kahvia kukonlaulun soidessa ja piipahdan laatikkotehtaalla iltavuorossa. Tarvitsenkohan tohtoria
:roll:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"

Kiitos ..."pesin ikäänkuin kasvoni" ...ja lähdin Skiathokselta Rodon tuuliselle rannalle....jotenkin vaan tämä syksy ...ei tunnu hyvältä...ja unelmia vaalin jaksamisen äärirajoilla :roll:

Älä ystävä hyvä anna syksyn lannistaa - nautitaan pimeistä illoista ja unohdetaan sateet ja tuulet ja muu ikävä. Ettei sulla vain olisi levoton veri, joka vetää sua nyt taas jonnekin kaukaisille rannoille ja lempeiden tuulien syliin? Rehellisesti sanottuna - voisin minäkin nousta siiville ja lähteä jonnekin uusiin maisemiin ja seikkailuihin  :wink: Unelmista emme luovu koskaan, tuli mikä tuli - asioilla on tapana kuitenkin jotenkin aina asettua oikeisiin lokeroihin ja ajallaan.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "dianora"

Älä ystävä hyvä anna syksyn lannistaa - nautitaan pimeistä illoista ja unohdetaan sateet ja tuulet ja muu ikävä. Ettei sulla vain olisi levoton veri, joka vetää sua nyt taas jonnekin kaukaisille rannoille ja lempeiden tuulien syliin? Rehellisesti sanottuna - voisin minäkin nousta siiville ja lähteä jonnekin uusiin maisemiin ja seikkailuihin  :wink: Unelmista emme luovu koskaan, tuli mikä tuli - asioilla on tapana kuitenkin jotenkin aina asettua oikeisiin lokeroihin ja ajallaan.

Onhan se verikin välillä aika levoton, ja kaukaiset rannat vetää tottakai :wink: Jos olisi lomaa niin olisin jo hypännyt siivelle aikaa sitten....pitää vartoa vielä vähän aikaa ???Unelmia on ja yksi niistä vuorotteluvapaalle jäänti  :roll:

Nämä ikävät tuulet onneksi ovat aika hetkellisiä mun tapauksessa...olen peruspositiivinen luonne :lol:
Vaikka en sitten syysihminen lainkaan :?

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Unelmia on ja yksi niistä vuorotteluvapaalle jäänti  :roll:

Nämä ikävät tuulet onneksi ovat aika hetkellisiä mun tapauksessa...olen peruspositiivinen luonne :lol:
Vaikka en sitten syysihminen lainkaan :?

Oletko jo päättänyt, milloin vuorottelu kutsuu sinua? Sellanen vapaa olisi minustakin ihan jees - jos/kun olisi mahdollista, sellasta voisi vaikka harkita parin vuoden kuluttua  :roll:

Jotenkin minä tiedän, ettei tämä syksy sua kokonaan lannista - hetkellisesti koettelee vain  :D  Minä jollaintavalla pidän syksystä - ainakin tästä. Nytkin sataa tihuuttaa, mutta on yllättävän lämmin eikä tuule. Ja luonto on tosi kaunis, oikeestaan kauniimpi kuin kesällä; väriä ja tuoksuja riittää. Mutta kyllä minä tiedän, että jahka aika kuluu, minuakin alkaa puristaa se loska ja tuuli ja myrsky ja pimeys, että sillai... Kasvatetaan siivet, ystävä  :D
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"
Lainaan teille mielelläni ilmalaivaani :P

http://www.muellerhendrik.de/images/gemaelde/traum.jpg


Voi kiitos Tiistai  :D  - voimmekin tästä Perjantain kanssa lähteä kokeilemaan siipiä, vaikka jo nyt viikonloppuna  :D  Haluatko mukaan ? Vai onko muita kiireitä?

:D
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä