Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Poliisi

Aloittaja PusiSusi, 22.04.11 - klo:21:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Slörde



Susi on paljasjalkainen outo, siksi vasta huomenna, ehkä.

PusiSusi

Susi on erittäin epäsosiaalinen ja loukannut monia hyviä kirjoittajia.
Pyysin Amandalta poistoa ja toivon, että minusta voi muistaa jotain hauskaa.

"Olihan se susi aika kova jätkä"
Tai silleen.

Ihan sama, mä olen mokannut jos joku on mokannut, se olen mä.
Jäin kii - itselleni :)

Sori.
On ymmärrettävää, et olen aiheuttanut hämmennystä.

Toivottavasti joskus annatte anteeksi ja tajuatte, et nettiähän tämä  ;D

:'(

PusiSusi

Hei, mä arvasin, se mun nk. tytty jätti mut, kun luuli hajoittaneensa mut.

Oot ihan kypsä, Amanda, mut voisin nuuhkaista sulkaasi. Olet ansainnut sen.

Lällällää, jos mut jätettiin tälleen netissä, mut jos mut bannattiin, en voi tarjota ihanalle jollekin vaikka pikku Martinia.

PusiSusi

Mä harjoittelin Martinien tekoa eilen. Lisäsin reseptiin hieman appelsiinimehua.

*hih* ;D

PusiSusi

Mä tykkäisin nuuhkaista sulkaa, onko tytty oikeasti poliisi.


PusiSusi

Amanda on mulle jonkinlainen ihana luotettu, ihmettelen miksei se ole mua heittänyt jo pihalle, voisin nuuhkaista Amandankin hatusta sulkaa ymmärtääkseni, miksi minua kestetään.

Marianne ihmeen ymmärtäväinen kaiken tapahtuneen jälkeen.

Mutta Menniä mä haluan. Mennin sulat haihtuvat hengitykseeni. Minä olen Mennin mies.
Uuh, menni pieni.

PusiSusi

Kun mä nuuhkaisen Menniä, leijailen.

Jos Mennillä on farkut, kuolen.

RIP.Sus.

Koska farkut on niin ihanat. Se on ihan sama jos ne on jonkun työkaverin päällä.
Kun ne pukee Menni, musta tulee härkä.

PERKELE!!!
Jos Menni pukis vielä satiinia.
JUMALAUTA!!!

Siinä on Nainen. Mä hikoilen, hitsi.

karpalo

#17
 Poliisi, Apina ja Ihminen


 Ihmisillä ja apinoilla sama luokittelutapa



Ihmisillä ja makakiapinoilla esineiden luokittelu esimerkiksi eläimiin ja ihmisen tekemiin esineisiin toimii samalla tavalla, päättelevät ranskalaistutkijat. Näin ainakin silloin kun luokittelu on tehtävä hyvin nopeasti esitetyn kuvan perusteella. Ilmeisesti meillä ja apinoilla on aivoissa samanlainen "komponentti" jolla nopea luokittelu tehdään.
Apinoiden on jo aiemmin todettu pystyvän luokittelemaan näkemiään esineitä erilaisiin kategorioihin kuten ihmiset. Tämänkertaisessa kokeessa tehtävänä oli havaita erilaisia eläimiä kuvissa, joissa eläin oli joko luonnollisessa ympäristössä kuten kauris metsässä tai väärässä ympäristössä kuten kala kirkossa. Osassa kuvista oli ihmisen tekemiä esineitä kuten sateenvarjo joko luonnossa tai rakennetussa ympäristössä.

Kuvia näytettiin vain 50 millisekuntia ja vastaus nappia painamalla piti antaa yhdessä sekunnissa. Osallistujina oli kaksi 14-vuotiasta makakiapinaa ja 11 ihmistä, jotka olivat 23-50 vuoden ikäisiä. Makakit olivat oppineet kategorisointitehtävän luonnollisilla kuvilla aiemmin mutta ilman erityisiä taustoja.

Sekä apinat että ihmiset pystyivät erottamaan eläimet muista esineistä, taustasta riippumatta joskin ihmisillä oikeiden vastausten osuus oli suurempi.

Kuvia näytettiin yhteensä lähes 200 ja sekä apinat että ihmiset paransivat suoristustaan koesarjan kuluessa. Molemmilla osallistujaryhmillä tulos heikkeni samalla tavalla kun ympäristö oli "väärä" eli eläin oli ihmisen rakentamassa paikassa.

::::::::::::::::::::::



Kivaa olla Apinan kanssa arvioimassa tilanteita, tässä kuvassa Makakiapinan vauva-apina fundeeraa asioita, esineitä ja elollisia olentoja. !!






Slörde



Huomenta foorumille. Virtuaalielämää, tavallisessa sätissä nämä katoavat itsestään, mutta foorumi on eri asia.  Susi-pahuksella taitaa olla spostiloota täynnä, kun meili tulee takaisin.



Nyt pääsiäispajunkissoja hakemaan, ken kykenee .. tai ne tunnistaa :)

mrsFox

Olen hakenut pajua niin paljon metsästä, että viimeisillä reissuilla uumoilin jonkun jo vaativan poliisin paikalle. Ei ollut keräyslupaa. Jos olisi tullut, olisin vaatinut raudoitusta, mutta sitä ennen selvittämään oliko työskentelyni metsässä sittenkin enemmän hyödyllistä kuin haitallista. Itse olen varma ensimmäisestä. Pajua on metsissä helevetisti. Vesookin vauhdilla. kaadetusta juurakosta muutaman vesan nappaaminen on kilttiä myös itseään kohtaan  ;D

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä