Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Makuasioita

Aloittaja Aprilli, 11.10.11 - klo:13:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aprilli

Loikkasin tuolta sieniketjusta tänne, kun alkoivat rihmastot rönsytä...

Niinkuin Avelle jo aiemmin sanoin, meitsi ei syö oliiveja. Eikä pekonia tai silliä.
Siinä se nirsoilulista pääpiirteittäin sitte onkin.

Mutta on näissä makuasioissa sen verran nauramista ja varmaankin joku vois ties vaikka tutkimuksenkin siitä vääntää.

Mun äiti ei syönyt sipulia eikä silliä, sieniä kyllä muttei juustoja erityisemmin.
Isä söi silliä ja sipulia, muttei sietänyt sieniä eikä juustoa.

Jopa koiratkin veivaa makumieltymystensä kanssa.

Mun eka koira oli hulluna katkarapuihin, muttei syönyt juustoa.
Koira kakkonen oli taas täysin sekopää juuston perään ja inhosi katkarapuja ja kalaa yleensäkin.

Ota siitä sitten selvää!

Tosin täytyy mainita että itselläkin ovat makumieltymykset aikojen saatossa muuttuneet.
Mutta kaks on varmaa: oliivejani sekä sillejäni en kyllä ikinä syö!

Aprilli

Käykös muuten porukoille kaalisopparock? Nam.

AveLazio

Dear Aprlli

Alan rakastua makutottumuksiisi.. Minullakin oliivit ja silli ovat vain eläintenruokaa, heh. Kaalisoppaa oon syönyt sotaharjoituksissa. Hm. I don't dig.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.
Kun kaalisopan tekee kiinankaalista, huusholli ei lemua silleen. Kiinankaali pehmenee hetkessä. Kaalikääryleet on jees.

Aprilli

Siis ettei niinku lemua...

Öh, en sitten voikkaan kutsua sua mun kaalisoppaillalliselle, voi voi.


risto

Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 11.10.11 - klo:16:49
Siis ettei niinku lemua...

Öh, en sitten voikkaan kutsua sua mun kaalisoppaillalliselle, voi voi.

kaalisopan lemusta pääsee eroon kun tekee silakkapihvejä.


Aprilli


Tiistai

#7

Voissa paistetut silakat ovat Ihania, mutten kyllä enää paista kotona. Viimeksi meni ehkä 2-3 päivää, että haju lähti talosta ,, ja toisekseen THL pilasi nekin minulle, kun ne kuulemma ovat Myrkyllisiä.. mitä niissä taas olikaan.. säteileekö ne pannulla?

Oliiveista en minäkään erikoisesti välitä ja oliiviöljystäkin olen alkanut tykkäämään vasta viime aikoina. Siinä on aika voimakas maku, tykkään kokata mieluummin neutraalilla öljyllä kuin auringonkukka- tai maissiöljyllä. Margariinia ei mellä löydy koskaan.  Sipulia laitan melkein kaikkiin ruokiin, usein sitä ei siinä näkeään kun se hajoaa sekaan, vain jos puuttuu huomaa hienon aroman puuttuvan.. :)

Aprilli

#8
Outomaan Kauhukeittiö!

Ketä kutsutaan syömään?

Tiistai

#9

Ei saisi ajatella sitä, että melkein kaikki pohjoisessa kasvanut tai vesissä elänyt on saastunutta nykyään.. :'(  

Mutta ei se muuallakaan paljon paremmin ole. Tiheään asustuissa maissa varoitetaan jo kauan syömästä metsäeläinten maksaa kovin usein, koska se on liikenteen takia lyijypitoista,  ynnä muuta myrkkyä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä