Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minä, munat samassa korissa sekä ajatus keittiön kautta

Aloittaja risto, 15.11.11 - klo:18:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samja

Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 16.11.11 - klo:17:32

Olen lueskellut Ajatusmyllyä. Et tiedä, pitäiskö tilata sanomalehti, kun siellä ei ole mitään luettevaa. Pitäiskö maksaa teeveemaksu ei katso teeveetä. Pitäiskö voileivän päälle laittaa tomaattia, kurkkua vai sipulia.


No jos noista aiheista pohdiskelee jotain jutuntynkää, niin sinä alat virittelemään jotain ihme vyörytyksiä. Olet "vähän" outo. Noita mainintoja olet muistanut pitää yllättävän hyvin esillä.

Olet mahtava, Rrrrrrrrrrrape!

Patu

Kerran vuosia sitten naapurin pikkupoika oli niin ylpeä kun oli saanut ajaa traktorilla papan tilalla.
-Millainen traktori sulla oli?
-turrrpotaavetti ja parjipyörät

Ei pysty kirjoittamaan kuinka ärrät pärisi.
David Brown turpokoneella ja paripyörillä.

Samja


Onko Rrrapella traktori?

Rrrrrrrrrrrrrrr........

Cool !!

risto

.
on 20 ha viljeltävää. Jollain pitää pärryyttää.

Tiistai

#34

Onpa ollut vilkas päivä, meni kohta tunti näitä syynätessä, vaikka vilkuilin vähän muuallekin tuossa välissä.

Patukin on palannut.. minnekä muuallekaan tämä konkariporukka kerääntyisi, kuin sinne, missä muutkin ovat. Ihan mukavaa, kunhan kaikki vähän rauhoittuisivat, näyttääkin jo siltä, kun on saatu asioita sanotuksi..


Rrrapeko on palannut juurilleen ja alkanut maajussiksi?! 
Ei ollenkaan paha juttu.. maaseutu tahtoo tyhjetä, pellotkin on pohjoisempana metsittyneet ajat sitten. Ennen näkyi maataloja maantielle, nyt on vain villisti kasvavaa rytikköä..





AveLazio

Tiistai, tiedän toki, että haluat minut pois!

Lähden heti, kun Lazio tai Arizona napsahtaa. Älä murehdi.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai



Miksi kaikki puhuu Tiistaista kuin minä olisin tämän foorumin omistaja tai jotain?! 

En ole sen enempää kuin yksi perustajajäsenistä ja joka on ollut ehkä pisinpään modena mukana. Ei sen enempää, enkä, alleviivaan ja korostan: en halua ketään täältä pois!  Kuka minä olen päättämään, ketkä ovat soveliaita keskustelemaan keskenään...


AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#38
Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 16.11.11 - klo:21:48
.
on 20 ha viljeltävää. Jollain pitää pärryyttää.

Rrrape!
Yksinkö pärjäät?
Kuule, täältä saisit nyt halvalla hyvän rattorin. Melkein uus, lähtee kuulee loistopeli hyvään kotiin erullisesti. Tästä ei enää peli parane, vm. 57, alkuperäset takapyörätki. Kaupanpäälle saat heinäseipään poralaitteet, siis sellaisen vekottimen, joka laitetaan sen rattorin kolmipistekiinnitykseen, ja jolla sit saat tehtyä helposti maahan sen reiän. Se tulee kaupanpäälle, kun sitä ei oo kukaan saanu siitä rattorista millään irti.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#39
Vararattoreita tarvitaan. Esim. jos voimasiirto plörähtää, on helppo hypätä toiselle pukille.

Olen ajatellut ryhtyä porakaivojen tekijäksi. Puoleen hintaan 200 metrisiä kaivoja.
Katsotaanko niitä pajun oksalla, mihin porataan? Senku laittaa siihen poralaitteeseen pitempää putkea.

Kaivontekijä toisessa sukupolvessa. Vaimokin voisi katsoa kaivon paikat,. Siinä on ennustajan vikaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä