Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minä, munat samassa korissa sekä ajatus keittiön kautta

Aloittaja risto, 15.11.11 - klo:18:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Tuo porakaivo on vähän riskialtis juttu. Maajussi perlele on niin ovela että ostaa sinulta kaivonreiän, ja jos reiästä ei tule vettä niin se ei ole kaivonreikä.
Et saa rahaa.
Mutta ala kaivaa maalämpöputkien reikiä. Jos talo tarvitsee kaivon ja vain yhden reiän tarvitsee se maalämpöön ainaskii 10 reikää. Ja takuulla kaikista tulee lämpöä.

Osta kunnon peli. Voi olla ettei THL:n rattorissa riitä puhti 200 m reikään.

risto

.
Loistavaa. tarvitaan lisää rattoreita porraamaan. Siis 10 reikää per talo.

Patu

AveLazio kuule, meistä ei tule ystäviä jos et lopeta rehentelyä ja solvaamista.
Vaikkapa leukailu emmalle on luokatonta. Ei emma ole mikään mummo, nuori äiti pikemminkin.
Eikä mummo todellakaan ole haukkumasana.

Ethän sinä pysty lopettamaan. Vähennä edes.

Patu

Amanda hei,
voisiko asetuksia muuttaa niin ettei kesken ketjun voi otsikkoa muuttaa.

Kirjoitin tämän tähän, on varmaan oikeampikin paikka.
Toiset kommentoikoot ajatusta.

THL tiedottaa

#44
Edelliseen: Yleensä ihan hyvä noin, mut jätetään kuitenkin se muuttamismahdollisuus johonkin osastoon, että hulluttelu olis siellä rajatussa osiossa mahdollista.


Lainaus käyttäjältä: Patu - 17.11.11 - klo:08:21
Tuo porakaivo on vähän riskialtis juttu. Maajussi perlele on niin ovela että ostaa sinulta kaivonreiän, ja jos reiästä ei tule vettä niin se ei ole kaivonreikä.
Et saa rahaa.
Mutta ala kaivaa maalämpöputkien reikiä. Jos talo tarvitsee kaivon ja vain yhden reiän tarvitsee se maalämpöön ainaskii 10 reikää. Ja takuulla kaikista tulee lämpöä.

Osta kunnon peli. Voi olla ettei THL:n rattorissa riitä puhti 200 m reikään.


Tää rattori onkin tarkotettu ihan toisiin juttuhin, pellolla pörräämiseen. On muutoin sellainen peli, jolla on voitettu monta kultamitaliaki. Kerrankin oli kilpailu naapurin kans, et kumpi saa ennemmin ajettua heinänsä latoon, niin eihän tarvinnu ku parkkeerata tää meirän rattori naapurin heinäladon ovien eteen, niin johan naapuri jäi toiseks. Ei jaksanu naapurin hevonen vetää sitä pois siitä.

Oon muuton kyllä kuullu, et maalämpö tarttis sellaisen kaivon, jossa on vettä kans. Se veden lämpö sit kerättäis niinku talteen niistä kaivoista semmottilla putkilla, joissa virtaa maalämpöneste (jota nestettä ei sit missään tapauksessa saa mennä juomaa, ei edes nauttiin). Nykyään, kuulemma, samaa kaivoo (yks riittää tavallisen kokoista taloo kohren) voiraan käyttää juomaveren ottoonkin. Ainaski niin kauan, kunnes tulee niihin maalämpöputkii reikä.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Samja

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 17.11.11 - klo:09:01
Edelliseen: Yleensä ihan hyvä noin, mut jätetään kuitenkin se muuttamismahdollisuus johonkin osastoon, että hulluttelu olis siellä rajatussa osiossa mahdollista.

Sinulle sopiva osasto.
Voit puhua itsestäsi paljoa vapaammin tämän nykyisen otsikon alla.

Minä-aiheeseen ...

THL tiedottaa

??

Siis mitä?

Kenelle se olikaan rakas, niin rakas aihe tuo MINÄ ja siitä kirjoittaminen?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Samja

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 17.11.11 - klo:09:11
??

Siis mitä?

Kenelle se olikaan rakas, niin rakas aihe tuo MINÄ ja siitä kirjoittaminen?


Sinulle, Hyvä THL tiedottaa.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

On se hyvä että Samjallakin on yksi paikka jossa saa riidellä.
Myllyssähän on vain nuolijoita.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä