Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minä, munat samassa korissa sekä ajatus keittiön kautta

Aloittaja risto, 15.11.11 - klo:18:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Mitä minun pitäisi THL:lle tarjota?
Kahvit saat mutta kermaa ei ole.

Itsellään on miehellä rattori ja pora, eikös sillä pystyvää mie saa reiän - ai niin. No, en tarjoa.

Muutenkin kannattaako THL:n juttuja ottaa tosissaan. Kertoi heinäntekokilpailusta muka. Milläs se THL omat heinät vei latoonsa jos rattori seisoi naapurin ladon edessä? Kottikärryllä vai?
Noh, onhan THL:llä naseva vaimo, toki. Ennenkin saanut työt tehdä.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Samja - 16.11.11 - klo:16:29

Voithan sää, Patu, tulla Myllyyn jos vain alennut olemaan tasa-arvoinen muiden kanssa.
Turha puhua mistään tasa-arvosta, kun käytännössä korupuheilla mitään merkitystä.

Kiitos kovasti kutsusta.
Voisinhan minä tullakin jos ei tarvitse ihan kaikkien pahimpien rettelöitsijöiden tasolle alentua.
Lupaatkos sinä saada niitä yhtään kuriin?

risto

.
Samja kaipaa lisää päivähoitajia. Ei  voi yksin katsoa teeveetä. Se on tylsää.
Joku selittää vieressä, mitä tulee. Samja tekee hyviä kysymyksiä.

Samja

Lainaus käyttäjältä: Patu - 17.11.11 - klo:15:08
Kiitos kovasti kutsusta.
Voisinhan minä tullakin jos ei tarvitse ihan kaikkien pahimpien rettelöitsijöiden tasolle alentua.
Lupaatkos sinä saada niitä yhtään kuriin?

Tiedät, että Mylly on rankka ja vaiheittain rasittava paikkana.

Vain systemaattinen kiusaaminen ja kohtaamattomuus on sanktioitua. Jos esim Reima ahdistelee sinua jatkuva-luonteisesti, niin siihen puututaan.

Samalla tavoin puututaan sinunkin toimiisi Myllyllä.

AjatusMyllyssä saa arvostella kunnolla ja käydä läpi episodeja. Se on minusta osa jäsenturvaa. Tuloksettomalta vaikuttaviin puututaan. Tästä voidaan kyllä neuvotella ja antaa esim aikaa.

En voi käydä erikseen kenenkään puolelle. Minulla voi olla jonkin verran keskeneräisyyttä näkemyksissä, mutta se pitää hyväksyä tai voi siitä huomauttaa. En lupaa erikseen kellekään mitään.

Minusta on ollut hyvä, että olette lähteneet Myllyltä vapaaehtoisesti. Se on parempi kuin liika negatiivisuuden nostatus. Takaisin voi aina palata jos vain mitenkään mahdollista. Huolimatta siitä julistuksesta, jonka myönnän virheeksi.

Samja

#74

Patu.

Jos haluat julkisen anteeksipyynnön siitä ajasta, joka on käytetty sinun seläntakana puhumiseen, niin voin tehdä sen, koska olen siitä vastuussa.

Mielestäni ne keskustelut voivat jäädä kyllä pohjaksi jos tulet puolustamaan itseäsi. Kannatan tässä Pensadorin tapaan sitä, ettei todisteita häivytetättäisi.

Ne todisteet eivät kerro välttämättä niin paljon sinusta vaan ainakin jonkin verran puhujista. Jossain mielessä ajattelen toki, että keskustelua voidaan käydä foorumin merkkihenkilöistä. Tämä on pitempi stoori, enkä sitä nyt tässä, mutta virhe oli julistaa teidät epätoivotuksi.

Em koskee myös THL tiedottaa:ta.

Linja liian systemaattiseen negatiivisuuteen on kuitenkin teidän hyväksyttävä. Voi kuittailla ajoittain, mutta esim liiallista vaimentamista ei saa esiintyä. Liiallisuus riippuu jonkin verran siitä, kuka on kyseessä. Näin vastapuolen tuntemukset on mm otettava todesta. (Rohkea hän, joka uskaltaa ne tuoda esiin)


risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 17.11.11 - klo:15:08

Kiitos kovasti kutsusta.
Voisinhan minä tullakin jos ei tarvitse ihan kaikkien pahimpien rettelöitsijöiden tasolle alentua.
Lupaatkos sinä saada niitä yhtään kuriin?


Patu, miten aiot tulla toimeen sen  tyhmyyden kanssa?
Meinaatko lotvehtia kuin Matti Hölmöläisten kylässä?


Patu

#76
Vaihtakaa nyt helkatissa tuo teidän viestienne otsikko.

Samja voisi lopettaa tuon moderaattorina esiintymisen ja antaa pari voileipäreseptiä.

risto


Minäkin sain kutsun Myllyyn ja perustelujen kera

AjatusMyllyn ylläpidon tämänhetkinen näkemys ihmisten yleisestä arvostuksesta on se, että kyseessä on on asia, johon ei voi ottaa kunnolla kantaa. Jokaisen arvostus eri asioissa määräytyy miten määräytyy.

Jos joku kokee jäävänsä tällä foorumilla vaille sitä arvoa, joka hänellä on reaalissa, niin tätä asiaa voi olla vaikea korjata noin vain. Ylläpito voi kertoa omasta puolestaan, että saavutukset reaalissa ovat toista luokkaa ja ihan oma asiansa niin, ettei foorumilla saatu arvostus ole välttämättä kovin helposti edes verrattavissa.

Asiaa vaikeuttaa se, että täällä ei eri ihmisten kaikki puolet tule kunnolla esiin. Ei tule eleet eikä moni muukaan asia. Näillä seikoilla on kielteinen, mutta myös jossain määrin positiivinenkin vaikutus.

Ylläpidon kanta on, että jäsenet voivat itse markkinoida saavutuksiaan siten kuin parhaaksi näkevät. Toisten polkemista ei kuitenkaan hyväksytä. Se ei ole positiivista. Toivon, että ihmisten saavutukset reaalissa saavat sen arvon, joka niille kuuluu. Arvostus nettiä ajatellen määräytyköön niillä näytöillä, joita jokaisella on antaa.

Mainittakoon, että tämä viesti voi olla joillekin vähän hassu, mutta aiheesta voi keskustella. Siis he, joita tämä teema mietityttää. Kaikille asia ei ole selvä, ja on epäselvä ehkä syystäkin.

Vielä se, että monikin loistaa ainakin joissain yhteyksissä. Sille annettakoon tunnustus.

JS

Samja

Lainaus käyttäjältä: Patu - 17.11.11 - klo:16:59
Samja voisi lopettaa tuon moderaattorina esiintymisen ja antaa pari voileipäreseptiä.

Mulla pitää kohta kiirettä taas.

Mutta ...

Sipuli on tosi hyvä leivällä. Tavallinen, puna- tai valkosipuli.
Tomaatti ja kurkku ovat ne perinteiset "bestsellerit" toki.
Savulohesta näen sitten itse enemmänkin unta :(
Jne...

risto


Katsotaanpä nyt vaikka tämä pohjustus:

"Minusta tuntuu, että mitään sellaista kieltä ei olekkaan, jota käyttämällä voitaisiin puhua todellisuuden uusista ajatuksista niin, että jokainen ymmärtäisi hyvin eikä syntyisi tarvetta selvittää sanomisia. Dialogi on aina enemmän tai vähemmän tarkennuksia hakevaa. Tästä on lähdettävä. Joten Senecan kaltaiset kommentit ovat käytännössä omiaan estämään etenemistä.


Mutta toinen asia, johon tartun tuossa Senecan kommentissa on se, että monet haluavat lähinnä vain ymmärrettävyyttä toisiin ihmisiin. Heille ei ole niin tärkeää se, että saadaanko jokin rautainen julistus tai muotoilu, jonka alle koko porukka mahtuisi. Ajatus on ensinnäkin utooppinen, mutta ennenkaikkea tehoton."


ÄITIIIIIII! vaikka olet ollut haudassa helevtin kaun niin HUUDAN SILTI!

ARRRR  MAAAAHHHHH     DAAAAAAAA



Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä