Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minä, munat samassa korissa sekä ajatus keittiön kautta

Aloittaja risto, 15.11.11 - klo:18:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu



Patu

En jaksanut kahlata läpi, tosi paljon reseptejä.

Tein näin:
lohi: nypitään ruodot pois ja viipaloidaan poikkisuunnassa ohuiksi 4,12 mm viipaleiksi
Otetaan sopiva astia ja pohjalle ripaus..kaksi öljyä
ladotaan lohiviipaleet pohjalle yksi kerros, ripotellaan ihan vähän sokeria, suolaa vähän enemmin, mustapippuria, pari lurausta öljyä, tilliä ja puristetaan päälle sitruunan mehua.
Toinen kerros samalla tapaa.
Kolmas kerta jos lohta on jne.....
Loput sitruunat puristetaan.
Vuorokauden verran saa marinoitua.

Öljy pehmentää kalan maun. Sitruunaa meni nyt viimeksi n. 800 g fileeseen 5 sitruunaa. Siitä voi arvioida paljonko ostaa sitruunoita.


THL tiedottaa

Aikas lailla tota sitruunaa.
Eiks tollanen määrä ala jo vaikuttaa kirjottamiseenki?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Ei siitä yhdestä sitruunasta niin kamalan paljon saa puserrettua.

On muuten hyvää dagen efter-aamulla. Kylmän lagerin kanssa, kyllä pilskin käy.


risto


Patu

Lainaus käyttäjältä: Samja - 17.11.11 - klo:16:14

Patu.

Jos haluat julkisen anteeksipyynnön siitä ajasta, joka on käytetty sinun seläntakana puhumiseen, niin voin tehdä sen, koska olen siitä vastuussa.


Samja.
En ole huomannut että Myllyssäsi olisi kuin vasta nyt mainittu Patu. Se sama rettelöijä jota et pysty hallitsemaan on taas asialla.
En tarvitse anteeksipyyntöä, parempi olisi kun järkiintyisit ja hoitaisit jatkon kunnolla.
Se miten jatko menee on kai ratkaisevaa.

Minun mielestäni Mylly on nyt siinä tilassa ettei kukaan vastuuntuntoinen voi kehoittaa ketään tulemaan sinne. Eräät arvostetuimmista - ja vastuuntuntoisimmista -kirjoittajista ovat valottaneet konsulttisi toimia ja jäsenten käsityksiä asiasta ja tehnevät johtopäätöksensä.

Mieti vähän: keitä siellä on keskustelukumppaneina vähän ajan kuluttua? Mitä minulla olisi edessä jos tulisin?
Vastaa tähän viestiin vastaamalla näihin kahteen kysymykseen.



risto

.
Samja on pahasti sekaisin. Vahinko vaan että hän ei sitä itse ymmärrä.

Ensi hakkui minua 2 päivän ajan. Sitten pyysi että tulin Myllyyn "keskustelemaan" mutta ehdot ovat ankarat.

Esimerki keskustelusta mitä on aika?

- minun mielestäni
- minun miestäni
- entä jos aika onkin nopeampi kuin valo
- minun mielestäni
- minun kokemuksi mukaan
- todista että olen väärässä
- viereissä jonossa aika kuluu nopeammin

Tiistai


Tässä nyt taas kahvimukin kanssa!

Kyllä Outomaassa saa aina hymyn suupieleen ja välillä paljon enemmänkin :D

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 17.11.11 - klo:19:40
Aikas lailla tota sitruunaa.
Eiks tollanen määrä ala jo vaikuttaa kirjottamiseenki?



Samja

Lainaus käyttäjältä: Patu - 18.11.11 - klo:09:40
Mieti vähän: keitä siellä on keskustelukumppaneina vähän ajan kuluttua? Mitä minulla olisi edessä jos tulisin?
Vastaa tähän viestiin vastaamalla näihin kahteen kysymykseen.

1.

No, esim arkkivihollisesi: Reima. Toisaalta Socru. Mutta muutama positiivisempikin kyllä (sinun kannaltasi).


2.

Minulla ei ole kristallipalloa. Jos palaat, niin voit lähteä yhtä nopeasti jos jokin menee pieleen. Tästä ei erityisesti moitita Myllyssä. Kunhan paikat jättää siivoon kuntoon, niin ylĺäpidolla ei ole aihetta motkotuksiin.

Minä en voi luvata paluustasi kovin helppoa. Ehkä et sitä jossain mielessä odota. Kannattaa muistaa, että räyhääminen ei ole aina vain räyhäämistä. Jos sitä tekee kohtuu hyväntahtoisesti eli haastaa, niin se voi olla ihan ok. Jos sinulla ei ole mitään erityistä vaikka Reimaa vastaan, niin minusta voitte skabata vaikka kuin, kunhan valitsette sopivan ympäristön siihen!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä