Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Samjan yliopisto - keksi se itse

Aloittaja risto, 18.11.11 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

...
Palautuu vähitellen mieleen Ajatusmyllyn tuskat.  täynnä keksi se itse miehiä.
Sanoille piti keksiä uusi sisältö, jotta löydettiin  uusia näkökulmia  ja fysiikan peruslait piti keksiä uudelleen. Lopuksi pojat aikoivat kirjoittaa oman foorumisoftan jotta se tuntuisi omalta...

Niin, hilluin yliopistossa  6 vuotta ja valmistuin maisteriksi kiitettävin arvosanoin. Siellä opetettiin etsimään maailmalta tietoa, harkitsemaan sen käyttökelpoisuutta  ja opetettiin tekemään luotettavia valintoja.

Opiskelun päätteksi sain taitojeni avulla työpaikan Suomen suurimman työnantajan palveluksessa  ja  siirryin fyysisesti sekä henkisesti vanhuuseläkkeelle. Niin, paperissa lukee vanhuuseläke. Ei sairaseläke eikä koodi Ew5.

Japanilaiset tulivat kuuluisaksi siitä, että ne kopioivat ja varastivat kaikki tuoteideat.
Venäläisillä  oli valtavat henkilökunnat lähetystöissään joiden tehtävä oli teollisuusvakoilu. Siis LUE VAKOILU, EI SIIS KEKSIMINEN.

Kaikilla oppineilla ihmisillä on mielessä valmiiden ajatusten omksuminen, ettei tuhlata omaa rahaa ja aikaa. Samoin valtiot vakoilevat ja varastavat ideoita, patentteja ja valmiita ratkaisuja. Kiina ostaa kokonaisia autofimoja, ja ostokseen sisältyvät tehtaat,logistiikka, osaava henkilökunta ja patentit. Usein firmoissa on asiakaskunta tärkein mitä ostetaan.

No mitä Ajatusmylly.
- en keksi mitään uutta. Matkin kuin apina.
- minua ei arvosteta, koska olen negatiivinen enkä hyväksymuiden keksintöjä.
- luen liikaa wikipediaa.
- tarkoitus ei ole tietää tai osata vaan keskustella (tappaa aikaa)

- Samja ei viihdy omassa päväkodissaan, jos muut ovat eri mieltä. Samja alkaa projisoimaan vittumaisia ajatuksia toisinajatteleviin, ja jos ei keksi tarpeeksi ikeyksiä, palkkaa ammatti-ilkeän hoitamaan  likaisimman työn.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 18.11.11 - klo:11:42
...
- Samja ei viihdy omassa päväkodissaan, jos muut ovat eri mieltä. Samja alkaa projisoimaan vittumaisia ajatuksia toisinajatteleviin, ja jos ei keksi tarpeeksi ikeyksiä, palkkaa ammatti-ilkeän hoitamaan  likaisimman työn.



Niin, kyllähän tuntuu omituiselta. Mielestäni polkupyöränkorjaajakin olisi nopeammin saanut ajettua foorumin alas. No, aikansa kutakin. Minulla ei ole akateemisia papereita mistään. Näyttää siltä, että selviän hengissä ilman niitä.

Joka tapauksessa kunnioitan kaikkia ihmisiä, jotka tulevat omillaan toimeen. Kunnioitan myös niitä, joita autetaan, jos eivät kuitenkaan  omasta halustaan huolimatta tule yhteiskunnassa itse selviytymään.

Olen solidaarinen, en ihmisten luokittelija lampaisiin ja vuohiin ja rottiin. Tuollaisiakin ihmisiä kumma kyllä löytyy, ihan sen kummemmin etsiskelemättä.


Aprilli

Niin ootki solidaarinen.
Kiva kun tulit Outomaahan.

Etenkin kun sulla on maailman söpöimmät varpaat.


risto

.
Jalkasieni pikkuvarpaan välissä ja Jokelan koulusurmat. Liian todellista.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 18.11.11 - klo:19:26
.
Jalkasieni pikkuvarpaan välissä ja Jokelan koulusurmat. Liian todellista.

Nii justii, mutta ei ole ite keksittyä, niinkuin Samjan yliopistossa.

Patu

Samjan yliopistossa yhä löytyy uusia kirjoittajia, jotka tietävät sieltä lähteneiden jäsenten sielunliikkeet. Itsensä nolaamisen vimma on kova.
Samja on kasvattanut hyvän joukon.

risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 20.11.11 - klo:19:27
Samjan yliopistossa yhä löytyy uusia kirjoittajia, jotka tietävät sieltä lähteneiden jäsenten sielunliikkeet. Itsensä nolaamisen vimma on kova.
Samja on kasvattanut hyvän joukon.

itse kukin löytää itsestään uusia piirteitä.

Aika vehtaamista. Kyllä yksi foorumi pysyy vilkkaana puhumalla vain itsestään.
Siihen nähden pitää vääntää kaikenlaisia juttuja.
Bannaaminen on päivän hitti.

Mitä jos ostettaisiin bannausapua Socrateelta. Saisi Tiistai säpinää.

Toisten bannaaminen on kyllä kivaa hommaa. Mutta otetaan käyttöön että voi ostaa toiselle bannit hintaan 1  euro/vrk. Sitten saa lunastaa itsensä vapaaksi samalla hinnalla. Rahat menevät serverimaksuihin.

.
.

THL tiedottaa

#8
Toisten bannaaminen? Mä kun oon ollu siinä luulossa, melkein jo uskossaki, et sä Rrrape oot pannannu itteski monta kertaa jo.

Muutes, toi 1 eke/vuorokausi on kyllä vähän liian vähän. Viis euroo olis jo jotain.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 20.11.11 - klo:19:37
Toisten bannaaminen? Mä kun oon ollu siinä luulossa, melkein jo uskossaki, et sä Rrrape oot pannannu itteski monta kertaa jo.

Muutes, toi 1 eke/vuorokausi on kyllä vähän liian vähän. Viis euroo olis jo jotain.



siinä pääsee vaan rikkaat pannaamaan tai pitää olla ilman lääkkeitä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä