Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nettikeskusteluista yleensä

Aloittaja Samja, 23.11.11 - klo:12:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

#30
.
Ilman hoitoa skitson jutut ovat mitä sattuu. Kun lääkitys on kohdallaan, puhe ja logiikka ovat kohdallaan. Mutta sitten keskustelussa huomaa, että vaiva ei ole poissa. Ihmeellisiä harhakuvitelmia purkautuu puheista. Esim. Loiset kiusaavat, vitamiineja puuttuu, seinänraoissa väijyy ties mitä.

Mutta ennen kuin tauti on puhjennut niin pitkälle että sen saa määritettyä, skitsolla on jo kouluiässä kenties oppimisvaikuksia. Perustiedot normaalielämästä puuttuvat. Hän keksii omat selitykset ja ne ovat faktoojaaa. Päälle tulee jos huomauttaa.

Seuraava asia on, että aivoraknteissa ja - yhteyksissä tapahtuu muutoksia, eikä toimi aivoissa kuten se teki ennen.

Tv on voimakas tiedonlähde näille henkilöille ja aivot ottavat totena kaiken mikä tulee ulos
teeveestä. Siihen sitten sekaantuu harhat, unet ja kaikki taivaasta tullut  tieto.


Skitsofrenian asteita on monenlaisia, vaikeita ja helppoja.  yhteistä on, että kun vaiva määritetään, eläkepaperit tulevat tuota pikaa.  moottorisahaa ei tällaiselle tapaukselle anneta. Ruohonleikkurikin on ihan liikaa. Monilta menee pyörälläajo taitokin. Ei riitä että pysyy pystyssä, pitää huomioida liikenne.

Tiistai



Hupsista, ketju putosi näköjään sekalaisesta seurakunnasta pehmustettuun huoneeseen..  8)

Ihmettelen, kyllä joillakin on enemmän tietoa skltsofreenipotilaista kuin Samjalla, jos he itse niin sanovat. Pitäisi joskus uskoakin lukemaansa.  Ei silti, että minulla olisi, ja toivon mukaan ei tule olemaankaan. Tsemppiä kaikille niille, jotka joutuvat joka päivä heitä terapoimaan, arkensa heidän kanssa jakamaan. 

Samja


Tiistai,

Poistatko nyt kiltisti tämän minun tunnukseni, ole hyvä.

Outomaa



OK,
vaikka meillä on ollut vuorokauden miettimisaika. Mutta koska olet Myllyllä jyrkin sanoin moittinut poistonapin puuttumista jäsenille täällä teen kuin pyydät.

Takaisin voi aina tulla, kun siltä tuntuu, tiedät osoitteen.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 23.11.11 - klo:13:17
Korkeintaan jääny joku levy päälle. Emma tai joku.


Tiedätkös mikä on emman takapuolella?


Patu

Minun tekisi mieleni tallettaa koko ketju. Mitenkäs sen tekisi.

Uskon että ei mene päivääkään kun eräs Ajatusmyllyläinen jo kertoo että Patu ajoi Samjan ulos.
Ja minä kun en päässyt mukaan koko skabaan, siihen jossa näytettiin kenellä on munaa kestää kritiikkiä.

risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 23.11.11 - klo:15:11

Uskon että ei mene päivääkään kun eräs Ajatusmyllyläinen jo kertoo että Patu ajoi Samjan ulos.


hyvä jos pystyt siihen. Ei toi lähde kulumallakaan . Kunkku mikä kunkku.

THL tiedottaa



Rrrape, huomiokykysi on herpaantunut.

Samja meni jo aikaa sitten:

Lainaus käyttäjältä: Samja - 23.11.11 - klo:14:33

Jep.

Toivon, että Tiistai poistaa nimimerkkini välittömästi.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.


THL tiedottaa

Päiväunet, ne on joskus hyvin tarpeeliset.

Entä päiväunet toisessa merkityksessään, eli unelmointi?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä