Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nettikeskusteluista yleensä

Aloittaja Samja, 23.11.11 - klo:12:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
myllymaa on muutes pelkkää tappelua. Syynä on se että Samja ei kykyne moderoimaan.
Sitä en tiedä mistä tappelevat mutta jokainen on toistensa tukassa kiinni.

Olen parilla ulkolaisella foorumilla. Siellä tulee lähtö äkkiä jos ei ole muuta kuin tappelun halua.
Kuitenkaan se ei estä sitä että siellä on kokopäivätoimisia hengaajia joilla ei ole mitään esitettävää.

karpalo

Olen ollut kuudella eri kotimaisella foorumilla, kuivahkon asiapitoisilla ja leikkisämmillä. Myllyn fooruminpitäjä on ainoa, jota olen huomannut vedätettävän minnekkä sattuu, on vedätetty täysillä, tehty naurun alaiseksi ja pidetty pellen osassa.

Olenkin nyt ilmeisesti vain viidellä foorumilla. Siinäkin on ihan tarpeeksi huumoria. Muutakin tekemistä piisaa kyllä.

risto

.
Suurin osa Myllyn aloituksista on Samjan juttuja. Niissähän ei ole päätä ei häntää.
Esim sairauksista puhutaan ilman sairauden nimeä. Nilkan murtuma, nuha, napatyrä - miten ne voi niputtaa yhtään mihinkään.

Minua ärsyttävä. mutta mielenkiinnon  vangitseva asia on tavallisten sanojen uudelleen myllyttäminen. 7 miljardia ihmistä välittää tietoa toistensa välillä tietyllä merkityksellä. Sitten alkaa keskustelu että eikö sanan oikeasti pitäisi olla  näin. No kohta se onkin.

Ja mansikka kermavaahdon päällä: Samja ja Metatron tekevät oman foorumiohjelman kun nykyiset eivät ole tarpeeksi hyviä.

Oma lukunsa on sitten lauma ympärillä....sekavaa.....

Kyllähän Mylly on puhtaasti Samjan aivotoiminnan tuote. Samja on vahvast sitä mieltä että minä esim.  olen mielenvikainen. Koska mun pää on pipi, minä en kykene mihinkään. Niimpä Teehooällän täytyy toimia mun aivoina.

Samjassa ei ole nähtävissä mitään oppimistapahtumaa. Miksi pitäisi, koska foorumi on täydellinen.

Nyt kuitenkin toivon, että muutetaan Outomaan tyyliä sen verran että uudet ihmiset kiinnostuvat järkevällä tavalla. Jos mitään asiaa ei ole, homma menee nahisteluksi ja tönimiseksi. Tiistain moderoinnilta en odota yhtään mitään mutta moderointia tarvitaan jotta kurssi muuttuu.

.

Patu

Samja taisi useammankin kerran kehoittaa minua tulemaan Ajatusmyllyyn. Nyt kaipaajien joukkoon on liittynyt kautta foorumimaailman tunnettu rettelöijä.
Tämän nimimerkin fantasioihin kuuluu, anteeksi vaan, paska. Paskantaminen ehtoollismaljaan on ajatusten herkkua .

Nyt tämä nimimerkki, jota Ajatusmyllyn kirjoittajien keskuudessa kutsutaan hyväkkääksi, pyytää minua
Ajatusmyllyyn ryvettymään.
En viitsi kuvata mitä ajattelen kohtalokseni jos menen ryvettymään.

Eiköhän Ajatusmylly ole loppuun käsitelty.

Olen hyvällä mielellä kun Outomaassa on raikkaampi ilma ja pahimmat rettelöijät pidetty ulkona.
Olen pahoilla mielin että Samja luovutti eikä yrittänyt kehittyä yhtään.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä