Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Käyttekö vieraissa muilla foorumeilla?

Aloittaja Paha setä, 24.02.08 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Tuohan on niinkuin just kuvaus täältä meiltä..... kuusi savua on ja nyt 7,kun näky kesämökkiläiset tulevan paikalle  :wink: Ei täällä maalla ole liikoja ruuhkia.Joten sitä on ikäänkuin tottunut,eikä tarvitse turhista hössöttää :lol:

Kuinka niin turhista hössöttää?  :) Eilisiltalenkiltä palatessa liukastuin ja miltei kaaduin, mutta selvisin vain revähtäneellä kyljellä. Olen siksi pakotettu liikkumaan vähän ja ehtinyt tarkkailemaan myös foorumin liikennettä eikä tuo nyt niin hirveän vilkasta ole. Ryhdyin siis pienessä päässäni pohtimaan asiaa, kun se vain kiinnitti huomiota ja päätin kysyä suoraan että missäs sitä oikein juoksennellaan? Vaimonvaihtoketju kun antoi ymmärtää että Oudot olisivat hiukan konservatiivisempaa sakkia, vaan miten lie foorumien kanssa?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Amanda

Bongaajan oma lista taitaa olla yhtä pitkä, joten on sillä oltava elämä netin ulkopuolellakin. Ja kaksi teiniä, ne pitävät liikkeellä :D

Paha setä

Että pitikin mennä aukomaan kitusiaan, täällähän on alalaidan tietopalkin mukaan ollut vilkasta

LainaaEniten käyttäjiä online on ollut 11 ,päiväys Su Hel 24, 2008 8:30 pm

Juuri niihin aikoihin kun sammutin oman koneeni...
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

S

Ei aika pitkäksi ehdi muodostua, kun keksii virikkeellistä tekemistä & puuhastelua milloin missäkin yhteyksissä. Jos vieraissa luuhaamiseksi lasketaan se että toimii kaksoiskansalaisena; eli vierailee toisellakin foorumilla, niin sitten tämä on sitä.

Tosin kenellekään ei tarvitse tehdä tiliä menemisistään, tai tulemisistaan. Voi aivan rauhassa vapaamuotoisesti fiilisten mukaan surffailla bittiavaruudessa, milloin missäkin. Kaikkialle on kuitenkin aina tervetullut, vaikka outoa hämmennystä on saatukin vuosien varrella aikaan lähes joka paikassa.

Tällakin saarekkella on tullut piipahdeltua jo pitkä tovi. Tässä kuussa tuli näissä maisemissa tasan kolme vuotta täyteen, eikä määränpäätä ole vieläkään näkyvissä. Horisontissa siintää siis melko valoisat tulevaisuudennäkymät. Elämäkin on hankittu ihan muuta kautta, joten välillä sitä eletään sisällä verkkoyhteisöissä, toisinaan taas niiden ulkopuolella. Kehittävää ajankulua ja viihdykettähän tämä on kaiken muun 'luovan' toiminnan ohella.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Bongaaja

Olen ollut matkalla ja kipeenä, joten vuosipinnat ovat siinä 63 paikkeilla kolmatta viikkoa.

Viesti meni parukselle. Mutta se ei ollut 2008 lista, Paruksella on 40 nyt.


ville

Mulla ei oikeastaan ole oikeaa elämää, mutta luen myös paljon kirjoja ja katson joskus elokuvia. Jopa ulkoilemassa tulee käytyä.

Tiistai

Mutta eikö lukeminen,  ulkoilu ja sosiaalinen kanssakäyminen ole elämää?!  Elämä taitaa olla kaikesta jotakin, mutta jos jotain puuttuu ei se minusta ole elämätöntä.

Ja jotkut ehkä vaihtaisivat ilomielen elämänsä sinun elämään, vaikka heillä on se tarkoittamasi "elämä", koska se voi olla ns. helvetti maan päällä .. olen kuullut kerrottavan ;)

Vähän kehno galluppi, setä!  

Juuri ym. syystä koska on elämä, mutta ilman nettielämää puuttuisi jotain olennaista..  ainakin minulla, kun olen aika pahasti pihalla kaikesta mitä Suomessa on viime vuosi(kymmenien) aikan tapahtunut. Julkkiksia en tunne ollenkaan,  noin esimerkiksi  :?

Bongaaja

Lainaus käyttäjältä: "ville"Mulla ei oikeastaan ole oikeaa elämää, mutta luen myös paljon kirjoja ja katson joskus elokuvia. Jopa ulkoilemassa tulee käytyä.

No se on hyvä, oikea elämä on liian raskasta. Eikä elämästä selviä hengissä, sanoi Juice. Se ei selvinnyt.

dianora

Olen muutoin Villen kanssa samoilla linjoilla ( luen paljon ja katson elokuvia ja lenkkeilen, jos pystyn) mutta tykkään, että mulla on myös elämä :lol: En käy vieraissa nykyään juuri ollenkaan - joskus useammallakin muulla foorumilla  :lol: Nykyään koneen kanssa leikkiminen on jäänyt tosi vähälle - sähköposteja kirjoittelen jonkin verran ja pankissa pistäydyn kun pakko. Kummallista  :roll:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

Minä oon sitten kans laiska,enkä jaksa enää vieraissa käydä...ja nettitaukokin olis taas paikallaan :roll:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä