Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Käyttekö vieraissa muilla foorumeilla?

Aloittaja Paha setä, 24.02.08 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Mystinen ja jotenkin pelottava tuo avatar.Herättänee kunnioitusta :roll:

Tiistai


S

Ehkä tuon avatarini on tarkoituskin herättää jonkunlaista pelonsekaista kunnioitusta, ei niinkään varsinaista pelkoa. Kuva on nimittäin kankaisen 'uniformuni' selkämyspuoli, niikuin jo taisin edellä todetakin.

Etupuolella uniformua taas on skorpionin kuulakas logo. Tuo käytössäni oleva avatar on tosin hieman muokattu versio alkuperäisestä kuviosta. Nahkatakissani taas ei ole näitä kyseisiä logoja, sillä en halua herättää liiaksi kyseenlaista huomiota, vaikka ei sitä yleensä ottaen muiden reaktioista paljoa piittaakaan. Riittää kun itse on sinut ulkoasunsa ja muun habituksensa kanssa.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Hoooi!
Missä on ketjun aloittaja Paha Setä ??

Täällä ollaan, älkää oi oudot neidot murehtiko miestä joka kulkee kuin Vaeltava Aave (Vanha viidakon sananlasku). Minulla ei sentään ole naista joka foorumilla vaikka joitain kohtaan lämpimästi tunnenkin pelkän virtuaalituttavuuden perustella.

Kiitos kun huolestuit, mutta elämä aiheuttaa toisinaan katkoja nettielämään.

-Setä-
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Tiistai

En keksi uutta ketjua tälle, joten laitanpa tähän.  Virtuaalielämää ja -kuolemaa, vaikka onkin aito kuolema aiheena.

Virtuaali hautausmaa

http://www.suru.fi/Virtuaalihauta/dbe839b0-b7d6-4a6a-b09e-7b21c0f9be59
LainaaTilaa kynttilä tälle haudalle!
Lähetä tekstiviesti SURU KYNTTILA 12AAKL + haluamasi teksti (max 30 merkkiä) numeroon 16130. Kynttilä näkyy haudalla 2 viikkoa. Palvelun hinta 1,90 € / tilaus.

Tilaa kukka tälle haudalle!
Lähetä tekstiviesti SURU KUKKA 12AAKL + haluamasi teksti (max 30 merkkiä) numeroon 16130. Kukka näkyy haudalla 2 viikkoa. Palvelun hinta 1,90 € / tilaus.

Tilaa seppele tälle haudalle!
Lähetä tekstiviesti SURU SEPPELE 12AAKL + haluamasi teksti (max 30 merkkiä) numeroon 16130. Seppele näkyy haudalla 2 viikkoa. Palvelun hinta 1,90 € / tilaus.

Virtuaalinen kynttilä virtuaaliselle haudalle, 1,90 € kahdeksi viikoksi . Tällekin varmaan on kysyntää, näinä aikoina kun kunnon haudatkin ovat pian nostalgiaa ..  vain onko vain clever business idea :(

On kysyntää.
Muistan,  kun olin lähdössä isäni kuolinvuoteelle etsin Frankfurtin lentoaseman kirjakaupoista jotain, mikä olisi edes jotenkin muistuttanut aihetta, kuolemaa ..  ei sitten mitään! Muistan ihmetelleeni kovasti.. kaiken maailman hömppälehtiä ja kirjoja, muttei mitään henkistä.


Samja

Käyttekö vieraissa muilla foorumeilla?

Kyllä, ja tuppauduin tännekin ihan enempiä ajattelematta. En edes miettinyt, että onko miten sopivaa. Kun perustin omani, ajattelin, että ainahan lisäväki on kaivattua. Että näin.

Jonkin verran kalastelen väkeä omalle foorumille. Silti vähän ristiriitaiset tunnelmat, koska suurempi väki tarkoittaa samalla suurempaa sitoutumista. Ja haluais elää huoletonta elämää. Nyt olen oppinut huomaamaan, että on myös muita foorumeita kuin Näkökulma. Omaa väsätessä olin pakkoraossa kun halusin ehdottomasti muunlaista.

Kerron samalla, että haen foorumeilta lisäulottuvuutta elämääni. Olen hakija, jolle ~mikään asia ei ole selvennyt. Aina ollut pallo hukassa. Foorumeilla muiden turinan keskellä voi oppia siitä, mitä ei tiedä tai mitä uupuu. Arvostan tietoa, osaamista, kehitystä ja onnellisuutta.

En aseta vastakkain reaalia ja foorumeita. Näen ne enemmän toisiaan täydentävinä. Tiedän, että joku voi elää liikaa virtuaalisesti. On se totta myös minun kohdalla ainakin ajoittain. Silti on liian vähäinen reaali saanut potkua netistä.

Perjantai

Me ollaan vissiin aika pasiivisia siirtymään muualle,vaikka vierailuja muihin kaikilla varmaa onkin...näin olen asian ymmärtänyt...korjatkoot muut tämänkin viestini,jos haluavat :lol:
Tai sitten puhun vain itsestäni :wink:

Tiistai

Kokonaan muualle tuskin, mutta saahan sitä käydä kylässä :D

dianora

Vierailuita silloin tällöin muualle - nykyään tosi harvoin, mutta Outomaassa niin usein kuin mahdollista. Täällä olokin on jäänyt aivan liian vähälle ja joka kerta on luettavaa niin paljon, ettei meinaa mukaan päästä. On siis se eno veneestä fiilis  :?
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Ztara

Lainaa
Kyllä, ja tuppauduin tännekin ihan enempiä ajattelematta. En edes miettinyt, että onko miten sopivaa. Kun perustin omani, ajattelin, että ainahan lisäväki on kaivattua. Että näin.

Kiva kun tulit, Samja. On vain mukavaa, ettei oman foorumin perustaja ajattele muuttuvansa fooruminsa myötä kallioksi, jonka luokse muitten on tultava, vaan voi itsekin vapaasti välillä kuljeskella missä tykkää haistelemassa ja ihmettelemässä. Se on sellaista mukavaa vaatimattomuutta joka tuntuu muistakin hyvältä.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä