Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muita hauskoja testejä

Aloittaja Paha setä, 10.08.08 - klo:20:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai



Niinkö?  Aakku oli sissi aikoinaan. Tehdäänkö testit ensin ja sitten vasta katsotaan, minne nuorukainen pannaan?

Missä vois tehdä testin.. näin myöhästyneenä ;)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.01.11 - klo:20:03


Niinkö?  Aakku oli sissi aikoinaan. Tehdäänkö testit ensin ja sitten vasta katsotaan, minne nuorukainen pannaan?

Missä vois tehdä testin.. näin myöhästyneenä ;)

En tiedä, voiko myöhästyneet tehdä mitään muuta testiä, kuin sellaisen – tosi yksinkertaisen – et menee vähin varustein yöpyyn mökkinsä pihamaalle. Siis sillon, kun pakkasta on luvassa tai jo silloin kun menee sinne ulos, vähintään 20 astetta. Näkee pärjääkö vähän niiku kaikissa olosuhteissa.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai



Joo.  Muutamaan kysymykseen oli melkein mahdotonta vastata, pari kertaa laitoin merkin lähes keskelle...


mrsFox

Olen 26% friikki.

43% Ovat vähemmän outoja kuin sinä

10% Ovat juuri niin outoja kuin sinä

47% Ovat oudompia kuin sinä

Ts. tylsän ja turvallisen tavallinen. Kai?

Canardian

#84
Paska tulos, olisin odottanut olevani vähintään 9000% friikki, joka vastaa normaalia ihmistä:

92% Ovat vähemmän outoja kuin sinä
2% Ovat juuri niin outoja kuin sinä
7% Ovat oudompia kuin sinä
Yhteensä 101%, sentään jotain hyvää :)

Tiedän syyn, miksi testi ei toimi: Siinä voi vastata vain Kyllä ja Ei, vaikka oikea vastaus olisi vastakysymys tai selostus.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


mrsFox

Persoonallisuustestistä:

Vastaustesi perusteella seuraava luonnehdinta kuvaa persoonallisuuttasi
Olet itsenäinen, looginen ihminen, jolla on sisäinen ideoiden ja mahdollisuuksien maailma. Toisten mielestä olet rauhallisen itsevarma, toisinaan jopa jääräpäinen, nykyisten olojen arvostelija, joka on vakuuttunut siitä, että asioita ja tulevaisuutta voi muuttaa. Kun asioita, teorioita, järjestelmiä tai olosuhteita tarvitsee muuttaa, on ihmistyyppisi kulissien takana tekemässä tarvittavia muutoksia. Kaltaisesti ihmiset vetävät helposti muitakin mukaansa kohti omaa päämääräänsä. Toisten mielestä olet joko inspiroiva tai sitten sinulla on heidän mielestään päähänpinttymä. Tämä mielipide riippuu siitä, miltä kannalta he toimiasi tutkivat. Olet sisäänpäin kääntyvä, ja toisinaan jopa ujo, ja luotat sekä loogiseen analyysiin että sisäiseen intuitioosi kun teet päätöksiä ja tärkeitä ratkaisuja. Tunteikkaampien ihmisten mielestä olet viileä, ja käytännönläheisten mielestä voit olla epärealistinen, mutta välität ainoastaan sellaisten ihmisten mielipiteistä jotka omasta mielestäsi ovat älykkäitä. Menestyt useissa ammateissa, sekä matemaattisilla että filosofisilla ja kirjallisuuteen liittyvillä aloilla. Parhaiten olet kotonasi teoreettisissa, analyyttisissä ja metodologisissa alueissa.

Hmm.. onkohan minusta tullut introvertti persoona vanhemmiten? Ja voikohan sellainen muutos yleensä olla mahdollinen? olen myös hyvin tunteellinen ihminen, joten hämmästelen pikkuisen tuota tulosta, jota nyt tietysti ei ihan vakavissaan voi ottaa..
Tummennettu kohta kuului psykologini suusta seuraavasti: "On erittäin harvinaista, että ihmisellä tunne ja järki ovat noin tarkasti tasapainossa." Suosittelen muuten oman itsensä tutkimista myös ammattilaisen kautta.

Paha setä

Mulla on sähköpostissa hauska testi jonka Google tarjoaa käyttöön ilmaiseksi. Jos yritän pukata meiliä 22-6 välisenä aikana niin Gmail pistää eteeni postipuhallustestin jota ei saa montaa kertaa mokata jos haluaa saada viestin lähtemään. Pitää vastata minuutissa kuuteen matemaattiseen propleemaan ennen kuin saa viestin lähetettyä. Kysymykset eivät ole kovin vaikeita yhtälöitä vaan ihan ala-asteen kamaa ja tosi vaikeaa pikkutunneilla. Jokaisella kerralla olen läpäissyt testin, tosin joskus toisella yrityksellä.

Tämä testi kertoo persoonallisuudestani sen että tykkään siitä että elämässä on niin pieniä ongelmia että ne voi helposti ratkaista heti. Rakkauselämästä se kertoo että kiintoisia seikkailuja on luvassa vaikka olen turvallisessa parisuhteesa, sen voi päätellä siitä että minulla on aikaa roikkua netissä puoli neljältä aamulla. Se kertoo myös että olen nukkuvammainen joka tarvitsisi lääkitystä. Ehkä tämä postaus kertoo sen että aloitan kognitiivisen terapian huomenna, ja olen tosiaan sen tarpeessa. Nukkunappejakin varmaan heltyy tohtori määräämään.

Ehkä se kertoo myös että minulla on liikaa virtaa ja lian vähän tekemistä. Pitää hankkia elämä, Ensin vaikka työelämä ja sitten tämä muu elämä. Jos jollain on ylimääräinen ja mielellään melko käytämätön elämä, niin lahjoituksia otetaan vastaan ja voidaan harkita myös ostamista jos saa halvalla.. Tulee tarpeeseen enkä tosiaan voi maksaa paljoa. Ehkä tommonen kaheksan euroa ois kohtuuhinta ja siihen on nyt varaa. Myyjän vastuu loppuu kun perävalot katoaa mutkan taakse. En tarvitse takuukuittia, mutta huoltokirja ois kiva.

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

mrsFox

Paha setä tuossa kirjoitteli elämän hankkimisesta. Kysymys kuuluukin, että kuinka monta elämää uskotte voitavan saada yhden elän aikana, sen "The Elämän"? Huomasin ajattelevani lukiessani, että elämässäni on ollut elämänpätkiä, pikkuelämiä. Elämä on alkanut jollakin tapaa ihan uutena jostakin, ja ne menneet elämät ovat nyt muistoina "The Elämässäni".

THL tiedottaa

#88
Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 19.01.11 - klo:03:41
... minulla on aikaa roikkua netissä puoli neljältä aamulla. Se kertoo myös että olen nukkuvammainen joka tarvitsisi lääkitystä. Ehkä tämä postaus kertoo sen että aloitan kognitiivisen terapian huomenna, ja olen tosiaan sen tarpeessa. Nukkunappejakin varmaan heltyy tohtori määräämään.


Lääkkeitä saa uniongelmiin melko helposti. Vai pitäisikö käyttää jotain toista sanaa kuin helppo?

Terapia onkin sitten tiukemmassa.
Sanonta kuuluu: "Ei me hulluja hoideta". (Tämä ei ole sit mitenkään henk.kohtaista, olen vain tuollaiseen sanontaan törmänny. Hih, siis eräs ystäväni on törmännyt, mä oon vaan kuullu siitä.)
Sellaisia ihmisiä hoidetaan, jotka hoidosta hyötyvät.
Näin ainakin lääkärit priorisoivat lähetteitä kirjoittaessaan.

Heillähän ei ole mitään huolta, joilla on varaa maksaa omasta pussistaan vaikka mitä hoitoja.
Tai no, huolia voi olla, mut ei ainakaan sitä huolta, etteivätkö saisi hoitoa.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Paha setä

Terapiakuntoutus on nykyään niin helposti saatavilla että sen saamiseen riittää kolme kuukautta avohoitoa ja b-lausunto siitä että on on jotain mikä uhkaa työkykyä tai opiskelua.

Mutta on se hilpeä tuo postipuhallustesti. Pitäisköhän sellainen saada tällekin foorumille? Ainakin se rankkaisi kirjoittajista pois laskutaidottomat ja köyhät, joilla ei ole varaa laskimeen.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä