Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Näkökulman oma ketju

Aloittaja wade, 13.02.15 - klo:23:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:13:40
mulla se on lähinnä kussu punttiin, mm. kun  olen erehtynyt välikäden kautta lähestymään sieltä kautta kenties tavoitettavaa, menneisyytensä kieltänyttä nuoruuden soittokaveria.

Olen varmaan säästynyt ongelmilta, koska olen joitakin vanhoja ystäviäni lähestynyt henkilökohtaisesti. Olen kertonut, että huomasin, että olet Facebookissa ja minäkin olen siellä. Jos haluat, voit löytää minut sieltä. Jos henkilö ei ole tämänkään jälkeen ottanut yhteyttä minuun, olen päätellyt, että hän ei ole halukas tutustumaan minuun uudelleen. Ihmisillä saattaa olla erilaisia ongelmia elämässään, joten jos he eivät halua tulla häirityiksi, se on ymmärrettävää.

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 15.01.16 - klo:14:17
Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:13:40
mulla se on lähinnä kussu punttiin, mm. kun  olen erehtynyt välikäden kautta lähestymään sieltä kautta kenties tavoitettavaa, menneisyytensä kieltänyttä nuoruuden soittokaveria.

Olen varmaan säästynyt ongelmilta, koska olen joitakin vanhoja ystäviäni lähestynyt henkilökohtaisesti. Olen kertonut, että huomasin, että olet Facebookissa ja minäkin olen siellä. Jos haluat, voit löytää minut sieltä. Jos henkilö ei ole tämänkään jälkeen ottanut yhteyttä minuun, olen päätellyt, että hän ei ole halukas tutustumaan minuun uudelleen. Ihmisillä saattaa olla erilaisia ongelmia elämässään, joten jos he eivät halua tulla häirityiksi, se on ymmärrettävää.
tämä mulqwist tiemmä on siellä sittemmin "aloittanut hitaan kääntymisensä" - inssiparka, pelkää jotakin  ... joo, tiesin ett on nyt rappari ja vaikka mikä rotari , mutta kun olen itte rela, enmä osannut varoa, vasten osaan, inte tvärt om.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:13:40
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 15.01.16 - klo:13:33
Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:11:53
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 15.01.16 - klo:05:47
nimmäkseen olen kirjoitellut internetin eri foorumeille, viimeisimmät vuodet Facebookiin, joka on mielestäni aivan liian pinnallinen ja hektinen palsta. Niin, kaupallisuus on paha Facebookin ominaisuus.
ensinnäkin yksi niistä, jotka ovatten kokonaan NSA:n liekassa. mutta vastenmielisintä tässä naamakirjassa on sovellutuksen naiivia antipatia/sympatia jakoa ruokkiva tendenssi - vähän kuin entisellä kansakoulun opella, yhtäällä lellikit ... ja sitten jossain takana ne kaikki muut jotka eivät ole tykkäyslistalla, syystä tai toisesta.

Minulle Facebook on tervehdystenvälityskanava ystävien kesken. En hyväksy ystävikseni eli kirjoittajakavereikseni tuntemattomia henkilöitä. Välitän lähinnä kuvia, paljon luontokuvia ja toivottelen sen kautta syntymä- ja nimipäivätervehdyksiä kavereille. Koska minulla on paljon sukulaisia ulkomailla pysyvästi asumassa, Facebook on helppo väline yhteydenpitoon. Joillakin näyttää olevan satoja ystäviä ja varmaan suureen ystäväjoukkoon mahtuu kaikenlaista häiriköintiäkin. Mitään vakavamielistä kirjoittelua en Facebookiin laita, mutta sen viestintäväline toimii hyvin ja siellä voi kahden kesken sopia kaikenlaista ystävien kesken.
mulla se on lähinnä kussu punttiin, mm. kun  olen erehtynyt välikäden kautta lähestymään sieltä kautta kenties tavoitettavaa, menneisyytensä kieltänyttä nuoruuden soittokaveria.
No, oliko hän unohtanut sinut ?

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 15.01.16 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:13:40
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 15.01.16 - klo:13:33
Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:11:53
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 15.01.16 - klo:05:47
nimmäkseen olen kirjoitellut internetin eri foorumeille, viimeisimmät vuodet Facebookiin, joka on mielestäni aivan liian pinnallinen ja hektinen palsta. Niin, kaupallisuus on paha Facebookin ominaisuus.
ensinnäkin yksi niistä, jotka ovatten kokonaan NSA:n liekassa. mutta vastenmielisintä tässä naamakirjassa on sovellutuksen naiivia antipatia/sympatia jakoa ruokkiva tendenssi - vähän kuin entisellä kansakoulun opella, yhtäällä lellikit ... ja sitten jossain takana ne kaikki muut jotka eivät ole tykkäyslistalla, syystä tai toisesta.

Minulle Facebook on tervehdystenvälityskanava ystävien kesken. En hyväksy ystävikseni eli kirjoittajakavereikseni tuntemattomia henkilöitä. Välitän lähinnä kuvia, paljon luontokuvia ja toivottelen sen kautta syntymä- ja nimipäivätervehdyksiä kavereille. Koska minulla on paljon sukulaisia ulkomailla pysyvästi asumassa, Facebook on helppo väline yhteydenpitoon. Joillakin näyttää olevan satoja ystäviä ja varmaan suureen ystäväjoukkoon mahtuu kaikenlaista häiriköintiäkin. Mitään vakavamielistä kirjoittelua en Facebookiin laita, mutta sen viestintäväline toimii hyvin ja siellä voi kahden kesken sopia kaikenlaista ystävien kesken.
mulla se on lähinnä kussu punttiin, mm. kun  olen erehtynyt välikäden kautta lähestymään sieltä kautta kenties tavoitettavaa, menneisyytensä kieltänyttä nuoruuden soittokaveria.
No, oliko hän unohtanut sinut ?
ei todella, paskaahan sieltä tuli kuin lapiolla.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 15.01.16 - klo:13:33


Minulle Facebook on tervehdystenvälityskanava ystävien kesken. En hyväksy ystävikseni eli kirjoittajakavereikseni tuntemattomia henkilöitä.
Ihan samat sanat täältä. En olisi edes liittynyt sinne ellei tutuksi tulleet ihmiset olisi kehoittaneet liittymään, että tiedetään mitä itsekukin puuhaa, kun tiet eroavat.

Ja sukulaisten kesken siitä on tullut parempi tapa pitää yhteyttä, kun sähköpostin kirjoittaminen ei oikein sovi monillekaan, pitää kirjoittaa ihan kunnollinen kirje :D Naamakirjassa riittää parin lauseen heippa ja sitten asia tai kysymys..



Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 15.01.16 - klo:17:52
Ihan samat sanat täältä. En olisi edes liittynyt sinne ellei tutuksi tulleet ihmiset olisi kehoittaneet liittymään, että tiedetään mitä itsekukin puuhaa, kun tiet eroavat.

Ja sukulaisten kesken siitä on tullut parempi tapa pitää yhteyttä, kun sähköpostin kirjoittaminen ei oikein sovi monillekaan, pitää kirjoittaa ihan kunnollinen kirje :D Naamakirjassa riittää parin lauseen heippa ja sitten asia tai kysymys..

Jos haluaa kirjoittaa oikein kunnon kertomuksia, kannattaa pitää omaa blogia. Sieltähän voi poistaa kaikki asiattomat kommentit ja kaikki sellaiset kommentit, joiden aatteellisesta näkökulmasta ei pidä. Omassa blogissaan voi tukea yksipuoluejärjestelmää ja upottautua jatkosodan taisteluhautoihin. 8)

Esmerkix

#56
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.01.16 - klo:13:04

Monelle taitaa blogi olla liian yksityinen paikka, kun eihän niille paljoakaan väkeä eksy.  Tuntemattoma ehkä vain hakukoneiden kautta.. tai jos muut saitit ovat linkittäneet sinne. Siksi moni monistaakin hengentuotteitaan foorumeilla, kun niillä bottien lisäksi vähän muutkin lukee.

Mutta miten niin tulit maininneeksi jatkosodan?
Iltasanomissa (kuin muuallakin) oli kuvia kannibalismista jatkosodan aikana, joihin ainakin suomalaiset loikkaajat olivat osallistuneet. Ja artikkelin mukaan ääritilanteessa se oli sotilaiden ohjeissakin, että ettei kaikki kuole nälkään on parempi tappaa yksi porukasta ruuaksi  :o

Muokkaus.
Hidasälyinen minä, tarkoitit tietenkin entisiltä foorumeilta tuotuja vanhoja sotia..  8)

Ei se mitään. ;D Ilmaisun oli tarkoituskin olla monimielinen.
Historiankirjoitus on sellaista. Kaikilla ajattelusuunnilla on oma historiankirjoituksensa. Yritä sieltä sitten kaivaa totuutta rivien välistä. Ei taida löytyä. Aamulehden yleisönosastossakin ollaan yhtenään ja edelleen taisteluhaudoissa korviaan myöten. Nyt hampaissa ovat yliopistojen asiantuntijat, koska he eivät suostu myötäilemään hallituksen mielipiteitä. Tutkijaparat! Heidät kun on koulutettu kertomaan vain faktoja ja ehdottomasti vain tutkittua ja oikeaksi todistettua tietoa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:15:54
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 15.01.16 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:13:40
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 15.01.16 - klo:13:33
Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 15.01.16 - klo:11:53
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 15.01.16 - klo:05:47
nimmäkseen olen kirjoitellut internetin eri foorumeille, viimeisimmät vuodet Facebookiin, joka on mielestäni aivan liian pinnallinen ja hektinen palsta. Niin, kaupallisuus on paha Facebookin ominaisuus.
ensinnäkin yksi niistä, jotka ovatten kokonaan NSA:n liekassa. mutta vastenmielisintä tässä naamakirjassa on sovellutuksen naiivia antipatia/sympatia jakoa ruokkiva tendenssi - vähän kuin entisellä kansakoulun opella, yhtäällä lellikit ... ja sitten jossain takana ne kaikki muut jotka eivät ole tykkäyslistalla, syystä tai toisesta.

Minulle Facebook on tervehdystenvälityskanava ystävien kesken. En hyväksy ystävikseni eli kirjoittajakavereikseni tuntemattomia henkilöitä. Välitän lähinnä kuvia, paljon luontokuvia ja toivottelen sen kautta syntymä- ja nimipäivätervehdyksiä kavereille. Koska minulla on paljon sukulaisia ulkomailla pysyvästi asumassa, Facebook on helppo väline yhteydenpitoon. Joillakin näyttää olevan satoja ystäviä ja varmaan suureen ystäväjoukkoon mahtuu kaikenlaista häiriköintiäkin. Mitään vakavamielistä kirjoittelua en Facebookiin laita, mutta sen viestintäväline toimii hyvin ja siellä voi kahden kesken sopia kaikenlaista ystävien kesken.
mulla se on lähinnä kussu punttiin, mm. kun  olen erehtynyt välikäden kautta lähestymään sieltä kautta kenties tavoitettavaa, menneisyytensä kieltänyttä nuoruuden soittokaveria.
No, oliko hän unohtanut sinut ?
ei todella, paskaahan sieltä tuli kuin lapiolla.

No, mutta miksi ?

Vaikutat lämminhenkiseltä persoonalta. Näistä ei silti kannata suutahtaa, eikä ottaa yhteyttä Supoon, taikka edes Naisasia Unioniin.??

Ne peijakkaat osaavat hymistellä ja nähdä kaikki asiat niinpäin, ettei selväpäinen uskoisikaan.

Se on nyt nähty tässä Elintasopakolaisten hyysäämisessäkin. Kaikki menee päin hemmettiä, niin kuin Suomen maine mäenlaskussakin.

Ei toivonkipinää näy yhtään  missään.

- Eikö Totta Keijo Kullervo ?

THL tiedottaa

#58
Lainaus käyttäjältä: Suti - 15.01.16 - klo:09:24
Eikös sinulla ollut suunnitelmissa teos kirjapainoalan historiasta Suomessa?

On.
Suunnitelmissa.
Ollut jo tuolta 1990-luvun lopulta.

Olen koonnut pohja-aineiston (n. 300 sivua).
Tähän teokseen liittyy niin paljon pettymyksiä ja muttia, että en ala niitä täällä purkaa ...

(No, eräs on sellainen, jota voi sanoa kirjalliseksi varkaudeksi.)

------------------------
Essee- ja novellikokoelma on myös suunnitelmissa.
Oon kirjoittanut sitä varten noin 1000 liuskaa.
Niin, näistähän tulee useita kirjoja.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Hianoo THL.

Itsekin olen funtsinut, että saan aikaiseksi tämän pienen hengentuotteeni, ehkä 4-5 vuoden tietämiin.

Jonkinkaltaista tavallisen ihmisen elämää olen seuraillut.