Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Totuudella on monta asuinsijaa, mm. -70 luvun suomalaisten sydämissä.
Katsopas alla olevan linkin taulukon sanoja?
http://personal.inet.fi/koti/kullervo/nr011.htm

Itselleni on selvinnyt, että kaikkien suomalaisten Sieluissa, niin ateistien kuin myös uskovien sieluissa on asioita jotka vievät yhteiskuntaamme eteenpäin kohti huomista.

Pitää vain löytää oikea näkökulma jotta voisi havaita mokoman..."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#31
Olisikohan Nikita viinahöyryissään aikoinaan luvannut Krimin Ukrainalle ilman duuman hyväksyntää ja nyt Venäjä on korjannut ja korjaamassa sattuneen virheen?

"Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa."

Muisto Keijo Kullervo

PS. Huhu kertoo, että samainen henkilö olisi rustannut Karjalan palauttamista koskevaa sopimusta, mutta kun asia kiiri N:liiton duuman korviin, samainen paperi revittiin sulassa sovussa suomalaisten kanssa (tällaisia ne juorut ovat).
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Kirjoitettua vuonna 2014:


"Taloustorvelon mietteitä:

Nyt minulla On tällainen huu-haa teoria, mutta osoittakaa, että olen täysin väärässä?

Työn sankarien pitäminen kurissa ja Herran nuhteessa On ongelmallista jos mikä... Kun taloudella menee hyvin ja nuo perkeleen 'sankarit' vaativat lisää rahaa, On joko sitä annettava tai ainakin ostovoimaa jonkun verran...

Herrat ja talousnerot ovat ympäri maailmaa keksineet oivan keinon jolla saadaan työtä tekevät ja jopa orjuutetut nöyriksi ja ns. vähään tyytyväisiksi:

1. Otetaan lainaa joltakin taholta ja kierrätetään lainapapereita ympäri ämpäri pitkin maailmaa - ja kas kummaa - lähes kaikki ovat velkaa kaikille?
2. Annetaan velkojen kiertää ja sanotaan lisää liksaa pyytäville, että:
"Nyt On säästettävä, leikattava ja saneerattava - muuten tulee Iso Jytky ja koko talouselämä menee sekaisin, mullin mallin ja päin prinkkalaa."

Hätä päissään lisää liksaa pyytävät pyörtävät pyhät sanansa ja tyytyvät hyvin paljon pienempiin korotuksiin kuin mitä olivat tahtoneet... Ainakin viimeistään inflaatio syö palkankorotusten hyödyn muutamassa kuukaudessa - oletan.

Yllä oleva On utopiaa ja lähes täysjärjen vastaista, pilkkaa ja terveen talouden vastaistakin... Mutta, mutta, maailman talouden ja hupenevien luonnonvarojen kannalta liikuttavan tervejärkistä, kun ihmispopulaatio saadaan pysymään kierrätys- ja kulutusyhteiskunnan oravapyörässä lähes hautaan saakka - oletan..."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Kolme vuotta sitten kirjoitettuna:

Kun ns. älykkö kertoo kohteliaasti ja tajun taitaen ajatuksensa seuraavalle sukupolvelle, on oikeastaan ihan sama se, että mihin ns. älykön aivoja enää kuoleman jälkeen tarvitaan?

Olemme viestinviejiä kaikki tyyni... Pyrimme seuraavalle sukupolvelle antamaan kaiken kauniin, moraalisesti oikean opetuksellisessa muodossa... Joskus päinvastoikin - valitettavasti...

Kun tämä työ On tehty, siirrymme ajasta ikuisuuteen... Ja sinne on mentävä...

"Minä elän, en enää minä, vaan ajatukseni elävät seuraavassa sukupolvessa..."
Parhaimmillaan...

K.K.

Ps. Vaikka omat aivoni ovat mustaa multaa ajastaan, On joku ajatelma ehkä iskostunut elävien keskuuteen tuottaen hedelmää... Silloin elämäni ei ole mennyt hukkaan...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


"Onko ns. 'pimuja' enää ensinkään?

Nuoruudessani oli nimityksiä Bimatsu, Primadonna, Suttura, Muru, Donna  ja niin edelleen.

Kieli muuttuu ajan kanssa, sukupolvet siinä samassa. Mikään ei ole pysyvää vaan kaikki on liikkeessä.
Mutta onko pimuja, jos heitä on, olen kai joutunut niistä piireistä sivuun ikänikin takia.

Onneksi on Rouva, Vaimo ja Kumppani.
Kaikki suurella alkukirjaimella kirjoitettuna."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

#35
"Teemalta tulee uusia jaksoja 'Isä Matteoita'.

Sama peruskuvio tuntuu toimivan yhä edelleen.
- Ensin vangitaan väärä henkilö.
- Sitten Isä Matteo tekee merkittäviä huomioita ja siirtää poliisien tutkintaa oikeampaan suuntaan.
- Lopuksi kaikki muuttuu parempaan päin ja Isä Matteo saa annetuksi elämänohjeita rikolliselle joka murtuu Jumalan Sanan edessä.

Kummasti vain sävähdyttää yhä uudelleen?
Aion katsoa, jos terveyttä riittää, kaikki loputkin Matteot. Niitähän on lähes parikymmentä vielä näyttämättä.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Jotain omakohtaista noissa jaksoissa on kun säväyttävät jatkuvasti - ainakin minua."

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 24.08.16 - klo:21:17
Aion katsoa, jos terveyttä riittää, kaikki loputkin Matteot. Niitähän on lähes parikymmentä vielä näyttämättä.

Osaammekohan me arvostaa tätä helvetin tärkeää ilmoitusta.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Olin tänään veljeni vaimon hautajaisissa.

Vaimoni sanoi yllättäen hautajaisten jälkeen:
"Jospa on niin, että liturgiassa "Jeesus herättää 'viimeisenä päivänä' haudattavan. Jospa ko. kohta tarkoittaa sitä, että jo maanpäällisen kuoleman koettuaan, viimeinen päivä, herää ko. ihminen heti uuteen elämään?"

Miten koette ko. lauseen tarkoittavan mielestänne?"

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda55

Minusta se tarkoittaa Raamatun maailmanloppua.  Oma tulkinta, mene ja tiedä.  Lukekaapa, ainakin te surevat omaisenne menettäneet, Eben Alexanderin "The Proof of Heaven".  Kauniisti kirjoitettu ja antaa toivoa.  On myös suomeksi, eli "Totuus Taivaasta".  Mulla on molemmat ja luen siitä aina otteita äidilleni lomalla, sillä isän kaipuu on hänellä suuri, siis minun isän.


Suti

Minusta se tarkoittaa kirkon yritystä markkinoida oppiaan. Surevan mieleen luikerrellaan Jeesuksen muka tuomalla lohdulla.
Sen, joka ei Jeesukseen usko, on vastenmielistä lukea tuollaista.
päivä kerrallaan