Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi piilotella?

Aloittaja Matkaleena, 08.11.09 - klo:01:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

LexA

Lainaus käyttäjältä: Matkaleena - 31.10.10 - klo:00:20
Ensin: mode tunnuksilla olevat voisivat, jos jaksavat, korjata kirjoitusvirheet aloitusviestistä. Muista viesteistäni ei niin väliksi, mutta ketjun aloitusviestin tulisi olla suhteellisen "fiini". (Luin siellä olevan kirjoitusvihreitä vaikka ja kuinka.)
Sinun pitäisi itsekin pystyä, mielestäni foorumin oikeudet on säädetty niin että jokainen pystyy omia viestejään muokkaamaan.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Matkaleena

Ei pysty, siinä on jokin aikaraja, jonka jälkeen viestin muokkaamismahdollisuus raukeaa. Mutta ei sen niin väliä. Olkoon ne kirjoitusvihreät siellä.  :D
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Matkaleena - 31.10.10 - klo:00:20

Mutta asiaan: En edelleenkään tajua sitä ideaa, että miksi piilotellaan? Onko se jokin sellainen juttu, että eipähän ole pakko kirjoittaa mitään, kun kukaan ei näe, että olet paikalla. Vai mikä ihme siinä on? Haluaisin selityksen asialle.

SELITYS NRO 1

Intimiteettisuoja. Kaikki eivät ole niin avonaisen rohkeita kuin sinä, sinullahan on jopa kuva itsestäsi, dear Matkaleena. Ihan leikisti voisit vaatia vielä, että kun saavut estraadille, niin kaikille kilahtais silloin sinun tunnusmusiikkisi, siis, jos ääni on auki.

Siis tämä on hklökohtainen valinta. Saapiko jäsen sen tehdä ja päättää ihan itse?

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Matkaleena - 31.10.10 - klo:09:53
Ei pysty, siinä on jokin aikaraja, jonka jälkeen viestin muokkaamismahdollisuus raukeaa. Mutta ei sen niin väliä. Olkoon ne kirjoitusvihreät siellä.  :D

Joo, tuon aikarajan sääti aikanaan Aakku johon muutamaan päivään, kun pyysin pidennystä pariin vuoteen.
Revi siitä.

Eikä siinä sun viestissäs niitä virheitä niin vihreesti oo. Monilla on jokaisessa viestissään tuplasti enemmän.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Kirjoitusvirheistä viis. Jos löytyy asiavirheitä, teksti pitäisi heti torpata.

"Hän levitti kirjoitusvirheitä".

"Hän levitti asiavirheitä".

- kumpi on pahempi

"Hän käytti käpslokkia" - hyi saatana, pthyi! Apua! Ääääh!


Jos on negatiivinen, heti pannarit!
Ja horoskooppeihin pitää uskoa.

.



Matkaleena

Lainaus käyttäjältä: postman - 31.10.10 - klo:10:03


SELITYS NRO 1

Intimiteettisuoja. Kaikki eivät ole niin avonaisen rohkeita kuin sinä, sinullahan on jopa kuva itsestäsi, dear Matkaleena. Ihan leikisti voisit vaatia vielä, että kun saavut estraadille, niin kaikille kilahtais silloin sinun tunnusmusiikkisi, siis, jos ääni on auki.

Siis tämä on hklökohtainen valinta. Saapiko jäsen sen tehdä ja päättää ihan itse?

Niin, tuohan on ihan hyvä selitys. Mutta minun pienet typerät aivoni eivät vain kykene käsittämään sitä, että mikä keskustelufoorumilla, anonyymillä nimimerkillä näkyvillä olemisessa on huonoa.

Tietysti jokainen saa tehdä juuri niin kuin haluaa. Minä taas haluan viritellä tästä keskustelua. Siksi, kun en tajua. Ymmärtäisin piilottelun ehkä paremmin, jos ihmiset kirjoittelisivat omalla nimellään. En ymmärrä mitä intimiteettisuojaa piilottelu antaa, jos kuitenkin kirjoittaa foorumille.

Tunnusmusiikki, joku menevä marssi, voisi ollakin hauska. Ehdottomasti vaadin sellaista! Kiitos Postman, en ollut tullut ajatelleeksikaan. Kukaan ei pitäisi koskaan ääniä päällä, hermot siinä menisi.  ;D
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

LexA

Lainaus käyttäjältä: Matkaleena - 31.10.10 - klo:09:53
Ei pysty, siinä on jokin aikaraja, jonka jälkeen viestin muokkaamismahdollisuus raukeaa. Mutta ei sen niin väliä. Olkoon ne kirjoitusvihreät siellä.  :D
Hups - Aikaraja katosi. Ei sellaista mihinkään tarvita.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Matkaleena

Lainaus käyttäjältä: LexArma - 31.10.10 - klo:15:02
Lainaus käyttäjältä: Matkaleena - 31.10.10 - klo:09:53
Ei pysty, siinä on jokin aikaraja, jonka jälkeen viestin muokkaamismahdollisuus raukeaa. Mutta ei sen niin väliä. Olkoon ne kirjoitusvihreät siellä.  :D
Hups - Aikaraja katosi. Ei sellaista mihinkään tarvita.

Kiva juttu, kiitos.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

AveLazio

Mitäpä noista viestien kirjoitusvirheistä. Niitähän on Quitilla enemmän kuin muilla yhteensä ja hän on silti foorumin ydin, mielestäni (vaikka olikin raivoissaan kun ei saanut kehupinnoja yhtä paljon kuin minä, hehe). Minä olen suomen kielen dosentti ja viestini sisältävät virheitä ja arkipuhetta varsin paljon (mutta minä olenkin foorumin ulkokehällä, heittymässä pois beetasoihtuihin, joten ei kukaan tietysti välitäkään "virheistäni").

Asiavirheisiin ei voi puuttua. Jokaisessa asia.asiaketjussa tulee niin paljon vääriä uskomuksia, ettei niitä voi ruveta kaikkia teilaamaan. Alkaisi kova viestien sensurointi! Itse kirjoitan asiaa vain ketjuissa, joiden asiasisältö on minulle varmuudella tuttu. Moni kirjoittaa ihan kirjoittamisen riemusta höpsöjä juttuja. Suotakoon se heille.

Mutta olen huolissani moderoinnista. Eihän täällä kyllä ongelmia ole ollut sen jälkeen, kun eugen pyrki sulkemaan Aven foorumilta, "koska inhosi Avea". Terkkuja eugenille. Haudataanko sotakirveet?

Aurinko nousee Outomaan ylle. Niinku huomenna..
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

#39
Ei kirjoitusvirheet miestä pahenna. Sitäpaitti, jos itekkin kirjoittaisin kännykästä, niin en varmaan jaksaisi jatkuvasti korjailla, on se niin työlästä.

Mutta toi piilottelu, näyttää rasittavan joitakin esillä olevia, eiks se oo kivaakin, kun ei oo aivan varma kuka siellä taas luuraa., onko Jallu, vai joku muu?



Mode kiljuu, esiin sieltä rivijäsen, mut kun toinen ei viittis, onks pakko?. Mää en viitti herätä, onks pakko ? Enkä varmana lähe töihin.,
Hei onks pakko? Aina Pakko Pakko, ahistaa kun Pakkopaitaa päälle pistetään. Kuvan kaveri on aivan sekopäisyyden partaalla.

PS. Ei liity minuun, yhdentekevää, mut mieluummin niinkuin Aakun aikoinakin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä