Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pub PohjaSakka

Aloittaja Posiella, 30.10.15 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.01.16 - klo:08:52
No, mutta ei vielä ole peli menetetty.
Uusi yritys, vai onko vaimo tai tyttöystävä esteenä. Pelkää menettävänsä sinut muille naisille, jos olet suosittu kapakkaesiintyjä ?
mä olen eronnut; ja seol varmaan perheen aikana kun pesti meni ohi suun. Tyttöystävä muuten  vaan näit musahommia, joisson tiemmä "monta rautaa tulessa" yrittää suitsia - muttei hääkään just tuota, jos mä pääsisin jonnekin hyvään mestaan skulaa viihdejazzia ja sjungaa, ja hän laulaa okei itsekin, ja äijät, ne kuolaavat :D
olis se. Tonnin stiflat vois vetää vaikka jossain Populuksessa - "nestemäisiä lounaita vuodesta 1937".

karpalo

Kannattaa toteuttaa unelmansa, ainakin tosissaan tavoitella sitä asiaa.

Muuten vanhuksena harmittaa, kun ei tullut edes yritettyä.

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.01.16 - klo:14:09
Kannattaa toteuttaa unelmansa, ainakin tosissaan tavoitella sitä asiaa.
Muuten vanhuksena harmittaa, kun ei tullut edes yritettyä.
näin on, enköhän mä aika se jätkä ole jona itteni näin  14 - 17 v. iässä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 05.01.16 - klo:14:44
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.01.16 - klo:14:09
Kannattaa toteuttaa unelmansa, ainakin tosissaan tavoitella sitä asiaa.
Muuten vanhuksena harmittaa, kun ei tullut edes yritettyä.
näin on, enköhän mä aika se jätkä ole jona itteni näin  14 - 17 v. iässä.

Hiano homma sitten, ei muuta kuin eteenpäin.

Hieman vanhempanakin voi kokeilla jotakin uutta, siis jos haluaa. Toisaaltaan matkustelu ja aikansa tapahtumien seuraaminen sivusta on myös mielenkiintoista, ainakin leppoisaa.

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.01.16 - klo:16:11
Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 05.01.16 - klo:14:44
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 05.01.16 - klo:14:09
Kannattaa toteuttaa unelmansa, ainakin tosissaan tavoitella sitä asiaa.
Muuten vanhuksena harmittaa, kun ei tullut edes yritettyä.
näin on, enköhän mä aika se jätkä ole jona itteni näin  14 - 17 v. iässä.
Hieman vanhempanakin voi kokeilla jotakin uutta, siis jos haluaa. Toisaaltaan matkustelu ja aikansa tapahtumien seuraaminen sivusta on myös mielenkiintoista, ainakin leppoisaa.
Se on kai se tietoisuussielu, josta Steiner puhui. Sit'ei nuorna ollu.



Amanda

#55
Foorumi on aika hiljainen, mahtaako olla kevätväsymystä. Tuolla

naamakirjassa kiertää video, jolle etsin suoran linkin juutuubista.

Haetaanko tuo Angela opettamaan modernia tangoa, niille, jotka vielä taipuvat.

Viesteistään päätellen Angela kyllä ja jos ei, niin persoonansa hyvittää varpaille astumiset ja tarvittaessa "myötäsukaan silittämällä" ;)

Kummasti piristi aamua..


https://www.youtube.com/watch?v=pbt0cVqCycU

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.04.16 - klo:11:09
Foorumi on aika hiljainen, mahtaako olla kevätväsymystä. Tuolla naamakirjassa kiertää video, jolle etsin suoran linkin juutuubista.

Haetaanko tuo... Angela opettamaan modernia tangoa niille, jotka vielä taipuvat.

Viesteistään päätellen Angela kyllä ja jos ei, niin persoonansa hyvittää varpaille astumiset ja tarvittaessa "myötäsukaan silittämällä" ;)

Kummasti piristi aamua..



Jaa-a. Tekniikkaa ei puuttunut, tunnetta sen sijaan olisi tanssissa saanut jonkin verran olla. Jos minun pitäisi kiertää jalkani miehen ympärille tanssiessa, niin en kyllä pysyisi pystyssä... ::)

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 12.04.16 - klo:16:38
Jos minun pitäisi kiertää jalkani miehen ympärille tanssiessa, niin en kyllä pysyisi pystyssä... ::)
niin, ja jos se on edes tarkoitus.

Posiella

Voi että, kun tuo Li on niin sopeva likka! Nyt ensitöikseen ehdotti, että kahdeksasta tunnista maksettaisiin palkka, mutta tehtäisiin vain kuusi tuntia töitä! Nyt olisi täällä Li:lle myynnissä oikein hieno Pubi! Saa kokeilla miltä tuntuu maksaa kahdeksasta tunnista palkkaa ja työntekijät lähtevät kuuden tunnin jälkeen kotiin. Meillä on täällä kymmenen ihmistä töissä kahdessa vuorossa. Kaksi tuntia päivässä per työntekijä tekee 20 tuntia päivä palkanmaksua ilman työsuoritusta...Viikossa se tekee ...   :P, Li voi laskea, jos osaa...

Riemumielin kutsun Lin tänne johtamaan hommaa. Otan mielelläni vastaan ehdotuksia, miten kahdeksan tunnin hommat tehdään kuudessa tunnissa. Pannaanko nämä persaukiset outomaalaiset ryyppäämään nopeammin, että päästään aikaisemmin pois vai lisättäiskö itsepalvelua?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Suti

Mokoma kapitalistiryöväri, hommahan on ihan helppo.
Ota lisää palkallisia. Työllisyyskin paranee.

Outomaa voisi toki pitää vuosikokouksensa Posiellan paarissa, met ollaan nopeita juomareita.
päivä kerrallaan