Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 21 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha


Patu

Joo, tuo on hyvä Ajatusmyllylle jossa ei kannata lukea kuin juttujen otsikot.
Täällä on tämä https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?action=recent sopiva.

risto

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 30.08.12 - klo:12:48

Tämmönen olis kätevä täälläkin:

http://ajatusmylly.net/viestit.php

Ei vaikea koodata.

Teillä on puheliasta porukkaa. Mistä noita ajatuksia noin paljon löytyykin joka päivälle.

.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Patu - 31.08.12 - klo:10:03
Joo, tuo on hyvä Ajatusmyllylle jossa ei kannata lukea kuin juttujen otsikot.

Otsikoista näkee kivasta viimeaikaisen keskustelun tilan.
Recent-toimintoa ei jaksa aina kahlata kun se on irrallaan ketjuista.
Mutta miten vain.
Näkökulmalla on myös tuo mainitsemani.

Tiistai

#1324
Samja, olen Usein harmitellut, että Miksi teillä ei näy kuin jotain 5 viimeistä viestiä. En koskaan hoksannut painaa "viestit" nappulaa. Sen pitäisi olla Viimeiset viestit!

Mietiskelenpä, että kenelle teistä tämä eteen sattunut kampaus sopisi.. hmm.
Jos ei ole riittävästi omasta takaa, niin jostain harjasta voisi ottaa ja liimata :P



Juha


Posiella


Jos on maailman rikkain, niin voisi varmaan käyttää vaikka personal traineria...rikas, mutta näyttääkö onnelliselta?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Iviitisop - 07.09.12 - klo:14:05

Jos on maailman rikkain, niin voisi varmaan käyttää vaikka personal traineria...rikas, mutta näyttääkö onnelliselta?

Normaali Outomaalaisilme kuitenkin päällänsä.

Frouva miettii siinä kannattaako edes  postata Älyvähä-juttujaan näille saiteille, koska kääntäminen suomeksi on niin kallista lystiä. Se pistää hien pintaan rikkaimmillekkin.

Tiistai

#1328
Oho!
Kotiseutulehdessä on uskomaton juttu, mutta kun kuvakin on, niin uskottava. Nimestään päätellen aasialaissyntyinen nainen on voittanut viikonlopun kalastuskilpailun jättihauellaan  :o
LainaaHAAPAVESI Silmissä oli pyöritteleminen kalannarraajilla Haapavedellä lauantaina, kun haapavetinen Sopa Majuri kesytti virvelillä Kirkkojärven valtiaan. Valtavalla hauella oli painoa 12,71 kiloa ja pituutta 121,5 senttiä.

Vonkaleella Sopa putsasi Haapaveden VPK:n kalakilpailun palkintopöydän, sillä kalansaalis oli paitsi kisan suurin yksittäinen saalis, myös kisan suurin kala. Toinen sija heltisi reilulla parikiloisella kalalla.

Koskaan aiemmin Sopa ei ole suurta kalaa saanut, mutta kalastaminen on hänelle silti ihan tuttua ja mieluista hommaa.
– Käymme kalassa muutaman kerran kesässä, ja hän käy usein yksin mato-ongella, Sopan puoliso Kimmo Majuri kertoo.
Kunnioitusta herättävä kala pisti kampoihin reilut parikymmentä minuuttia. Haaviin se ei mahtunut, vaan Kimmo nosti sen veneeseen käsin.
– Joskus olen kuullut, että Kirkkojärvestä olisi verkolla saatu isompi hauki, mutta liekö ikinä saatu uistelemalla noin isoa, Kimmo epäilee.
Lue koko juttu torstain 13.9. Pyhäjokiseudusta.



Tuon järven tunnen ja lapsena oli kiva käydä siellä ja jokivarressa ongella, MATO syöttinä. Ja ravustamassa, puolen yön aikaan kiersi joku niitä ostamassa meiltä.. itse en tainnut paljoa kuitenkaan saada, hyvä, jos olin 10 vuotias. Mutta mitä isot edellä..

Juha


Tässä vain odottelen ja ihmettelen.
Pitäis kohta palata velvollisuuksien äärelle.
Pitää kerätä voimia.
Niitähän foorumeilta saa, vai mitä?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä