Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 24 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 21.11.11 - klo:18:02
.
Ässä on muuttunut vaikkei uskoisi.

Sitten  eräs Mersu on muuttunut totaalisesti Ajatusmyllyssä.
Kun kerroin privassa Samjalle, että Mersu on kahjo ja pitää bannata, Samja vastasi että ajatusmyllyn tärkein tehtävä on uudistaa ihminen.
Uudessa ympäristössä ihmisillä on tilaisuus muuttua  hyväksi.
Ja näin tapahtui.



Mersua uudistetaan. :D Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitääääääääääääääääääääää! :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai



Lainaus käyttäjältä: Patu - 21.11.11 - klo:12:42


Tiistai on hassu, mietin. Kuka muka on kiinnostunut Ässän kirjoituksista, kuka ei eläisi ilman niitä.
Ässä kirjoittaa itselleen, merkkaa kuin koira reviiriään. On olemassa kun saa ruiskautettua. Ikävintä on ettei Ässä kehity, jutun sisällön tietää etukäteen.

Kuka meistä enää kehittyisi paremmaksi keskustelijaksi,  itsestäni en ainakaan uskoisi enkä teistä muistakaan :P  Ässälle on aina ollut tilaa täällä, rauhallinen oman asiansa kirjoittaja..

risto

.
Minä ainakin olen parantanut keskusteluani tänään kuin sika juoksua.

Patu

Minusta Outomaa voisi pudistaa tuon Ajatusmyllyn pois.
Selvitelkööt keskenään kuka on hyvä ja kuka kasvatuskelpoinen.
Siis linkki Ajatusmyllyn pois!

Samja kirjoittaa täällä lähes pelkästään ad hominem-viestejä.
Sellaiset viestit poistettakoon.

Tämä ei ole mikään hevosmarkkina.
Ajatusmyllyyn kelvollisten valikointi lopetettava.

Samja on osoittanut mikä kadotuksen pesä Ajatusmylly on.
Keskustelu Outomaan ja Ajatusmyllyn yhdistämisestä lopetetaan ja lukitaan.

Ei mulla nyt muuta.

risto

.
Sää puhut kuin Socrates.

Jos meillä ei olisi Samja kaluttavana, täällä ei olisi mitäänn eloa.

Tässä foorumissa tarvitaan vahvaa imuria, mutta kun ei niin ei.


Patu

Kuka on socrates?

En minä rupea tuohon Samjan kaluamiseen, olkoon omissa oloissaan kunhan pysyy irti minun nilkoistani.
Tämä menee kohta yhtä luokattomaksi kuin Ajatusmylly. Kuka viihtyy niin viihtyy.
Jotain kertonee että naisväki ei juuri tuohon Samjaleikkiin ole osallistunut.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.11.11 - klo:22:56
Kuka meistä enää kehittyisi paremmaksi keskustelijaksi,  itsestäni en ainakaan uskoisi enkä teistä muistakaan :P  Ässälle on aina ollut tilaa täällä, rauhallinen oman asiansa kirjoittaja..

Täytyykö sittenkin mennä Ajatusmyllyyn jossa kyllä kasvatetaan. Täällä sanotaan heti toivottamaksi.

Saahan sitä toki ihan rauhassa aivopierujaan piereskellä, ei se ketään häiritse ja jos häiritsee niin menköön itse ulos.

risto

.
Tämä Outomaa on täysin luokaton kun Tiistai ei kykene siivoamaan yhtään viestiä pois.

Esim Aven viestit ovat  tommosia "banaanin kuoria jalkoihin " nälväisyjä. Niissä ei ole mitään älyllistä sisältöä.

Joku saattaa känni/huumepäissään kirjoittaa 50 juttua 24 tunnissa täyttä paskaa, eikä siihn voi puuttua.

Huippu oli kun kesällä Mylläri lähti Myllymaalta ja tuli tänne foorumin vetäjäksi=Weird.

Jos joku kirjoitti, että Outomaa on kuollut, ei se siinä mitään palturia puhunut. Outomaa on pitkälle jo mädäntynyt. Vain kärpäset saavat täältä ravintoa.


.

Patu

Myllärihän lähti myös Näkökulmalta ja lähtiessään kirjoitti (tietenkin Ajatusmyllyssä) että on lähdettävä kun Näkökulman Ylläpito näkyy muuttuneen, siellä on perussuomalaisia. Myllärin palopuheita saikin yht'äkkiä arvostella.

Myllärin ainoa ajatushan oli että kansa, tuo tyhmä, äänesti väärin ja harmaa talous on poikaa, saadaan köyhät kyykkyyn.
Nyt tätä neroa kaivataan Ajatusmyllyyn. Hm..AJATUSmylly...
Minä koin koko ajan että Alien Weird oli täällä ajamassa Myllyn ja Outomaan liittoa, Outomaassa ei olisi kiitos Amanda ! saanut foorumin avaimia mutta kuten on nähty, Myllyssä se olisi helpommin saavutettavissa.


Ei Outomaa ole kuollut. En usko sen kuolevankaan. Pitäisi päästä yli tästä Ajatusmyllyn hullujen hyökkäyksestä ja alkaa kunnon suunsoitto. Asioista.

Samja


Patu.

Kyllä asiaa tarvitsee itse kukin foorumi.
Henkilöjutut on silti joskus hyvä käydä läpi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä