Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

#180
Joo, tosiaan, kumma kun tuo ei tullut minulle mieleen   :D  Mutta minähän en olekaan kielinaisia.

Just palasin kaupungilta, sain lopulta haettua sopivia rasioita, se on vain yksi kauppa (catering tarvikkeita), mistä niitä saa. Meinasin jo sanoa, ettei korvapuusteja tule... kolmen illan myyjäiset alkaen keskiviikkona. Huomenna 2 kg jauhoja pullataikinaksi nousemaan, pitäkää peukkuja, että nousee. Ei ole itsestään selvää. Me emme niihin osallistuta, mutta pari kertaa mainitsemalleni kohta 80 v ystävällemme ei voi sanoa ei. Ainutlaatuinen nainen, todella.


Aprilli

Niin taidat sinäkin olla Tiistai!
Peukkuja pystyyn sulle.

Tiistai

#182
Kiitos peukunpitämisestä kuin myös tuosta toisesta.. ei, en ole sen ainutlaatuisempi kuin muutkaan.. "Jokainen on laulun arvoinen.."



http://www.youtube.com/watch?v=FS8iSVpBNv0


THL tiedottaa

Hmm... mitenkähän sit oppis ees vähän hillitteen itteensä... onks hyviä neuvoja jaossa?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 05.12.11 - klo:19:50
Hmm... mitenkähän sit oppis ees vähän hillitteen itteensä... onks hyviä neuvoja jaossa?


Eihän sullla ton kanssa oo ollut koskaan vaikeuksia.

Pärjäät hyvin, sulla on sitä itsehillintää jo paljon geeneissä, loput omaksuttua esimerkiksi kelpaavilta, niitäkin löytyy kaikkialta, kun pitää silmänsä auki.


risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 05.12.11 - klo:19:16
Tiistai on ihana. Vaikka en enää pidä hänestä jatkuvan vittuilun takia. That's how it goes. Everybody knows....

vittuiletko mulle

THL tiedottaa

#186
Kiitos, Courier, mää oonki koittanu nourattaa sellasta Helenius-metodia, eli huitelen vaan yhrellä kärellä. Ei tuu niin pahaa jälkee.


---------------

Saas nys sitte nährä, että osaako Ave lukee oikein sen mun erellisen viestin...



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Joutsen

Avatareni on toistaiseksi ihan hyvä, vaihdan jos innostaa liikaa, mutta suosittelen opettelemaan lukemaan, siinä ne kalut harisee, halut karisee. Emmalla oli myös hyvä ehdotus, mutta minulla ei ehkä niin painavaa sanaa ole sanottavana, että tuollainen katse.

Kokeilen, joo-ottaa rennommin.


risto

#189
.
Sohvalla.

Mä kattelen näitä juttuja aika usein pihanperällä.

(toivottavasti on yhdyssana kun tarkoitetaan hyyskää.)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä