Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 28 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Tuo oli helpottavaa lukea.
En siis ole eduskunnassa siksi että olen liian älykäs.

THL tiedottaa

No just!

Voihan silläkin olla jotain tekemistä tän asian kans, et ootko ollu ehdokkaana vai et ...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Mistä johtuu että ani harva poliitikko on Mensan jäsen?

risto

#563
Lainaus käyttäjältä: Patu - 01.03.12 - klo:18:52
Onko se jotenkin sama juttu kun joidenkin kirjoituksissa ei mielestäni ole mitään järkeä?

Usein perussivistyksen tai perustietojen puute estää ymmärtämisen.
Hyvin yleistä on myös se että homma ei kiinnosta, sano sen miten päin vaan.

Veljeni neuvo on, että jos ajattelee että toi teksti on mun kirjoittamaa, hyväksymistaso muuttuu kummasti.
Mutta emmä nimiini ota kaikkea paskaa edes säälistä.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: 000'000'047 - 01.03.12 - klo:19:57
.
Mistä johtuu että ani harva poliitikko on Mensan jäsen?

Mensassa on niin pirun vähän jäseniä. Teoriassakaan ei voi olla enempää kuin 2 % aikuisväestöstä.

Eivätkä kaikki Mensan rajaan yltävät ole sen puljan jäseniä. Ehkäpä on vieläpä niin, että todella älykkäät eivät sellaiseen yhdistykseen edes liity.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: 000'000'047 - 01.03.12 - klo:20:01

Veljeni neuvo on, että jos ajattelee että toi teksti on mun kirjoittamaa, hyväksymistaso muuttuu kummasti.
Mutta emmä nimiini ota kaikkea paskaa edes säälistä.


Mut eihän sitä tekstiä tarvitse omiin nimiinsä ottaakaan. Riittää, kun kuvittelee tekstin omakseen.
Mun mielestä kyllä tuo veljesi neuvo on aika kehno. Mulle tulee paha olo, jos joudun edes kuvitteleen jonkin törkyrunoelman olevan mun kirjoittamaani.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 01.03.12 - klo:20:11
Mulle tulee paha olo, jos joudun edes kuvitteleen jonkin törkyrunoelman olevan mun kirjoittamaani.


On täällä muutama kirjoittaja, jotka kirjoittavat puhdasta paskaa. Törky on kauniisti sanottu.

Eräästä kaverista taas olen sanonut että hän on ainoa joka kirjoittamaan virheetöntä paskaa.

Kata Kärkkäinen on muutes ollut Mensan jäsen.


THL tiedottaa

#567
Kata Kärkkäisellä on testitulos 148. Tuo tulos vastaa nykyisen Mensan testin mukaan lukemaa (noin) 131. Näin, koska silloin keskihajonta oli 24, kun Kata oli siinä testissä. Nykyisin keskihajonta on 15.

Kyse on siitä, millä etäisyydellä tulos on keskiarvosta. Mikäli tulos on kolmen keskihajonnan etäisyydellä keskiarvosta, niin on kyse harvinaisen älykkäistä henkilöistä. Mensaan voi liittyä, mikäli on vähintään kahden keskihajonnan etäisyydellä.

Ei sit alapuolella, vaan yläpuolella!







Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Lainaus käyttäjältä: 000'000'047 - 01.03.12 - klo:20:17

On täällä muutama kirjoittaja, jotka kirjoittavat puhdasta paskaa.

Eihän täällä ole kaikkiaankaan kuin muutama kirjoittaja.

risto

#569
.
No laske siitä sitten kun miinustat se yhden virheettömän kirjoittajan pois, ketä jää.

Samjan mukaan minä vaan kopioin toisten ajatuksia eikä mulla ole itsenäistä ajatustoimintaa lainkaan.
Koplan aivot miettii minunkin puolestani - mutta helvetti, miksi minä en sitten tee virheetöntä. Öh äh.



Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä