Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 31 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Palataas edes vähän lähemmäs tätä päivää.

Iiro Rantala – pianisti, you know – laittoi torstaina, juuri Suomi–USA-pelin aikana tällaisen päivityksen Facebookiin:

"Täytyy oikein purra huulta ja pidätellä, etten laita sellaista päivitystä tänne, että onx nyt muka joku lätkäturnaus meneillään jossain?"




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

#911
THL:n heitot ovat aina niin naulankantaan, ettei heti tajua :P

Mutta vähemmän nauratti aamulla eräs uutinen.
Raha ei tee onnelliseksi, köyhä voi sillä lohduttaa itseään..

Eräs tuntemamme saudi miljardööriperhe, self made (ei öljytuloja, vain oikeat jutut oikeaan aikaan). Patriakka kuoli n. 10 vuotta sitten, uskomattoman vaatimaton hieno ihminen (siipan ent. työnantaja), joka maailmansodan jälkeen toi maahan ensimmäiset generaattorit, saatiin Sähköä.  Vanhin poika alkoi aikuistuttuaan oireilemaan, huhuja huumeista ja näkyihän se kohta päältäkin päin, kun jossain tilaisuudessa sattui tervehtimään. Tuli ero ja meni 2. naimisiin amerikkalaisen modelin kanssa, semmosta jetset elämää..
No, nyt hänen 21 v. poikansa kuoli toissapäivänä huumeisiin oltuaan muutaman kuukauden Sveitsissä vieroitushoidossa. Samoin n. 5 v. sitten kuoli playboy-setänsä huumeisiin. Vain tytär, ja keskimmäinen veljistä on OK ja hoitaa bissnestä isänsä jälkeen.  Ei käy kateeksi heidän äitinsä, joka on puoleksi eurooppalainen. Pariin kertaan on itseään kyyditetty sairaalaan lastensa tekojen takia ..

Nuorilla ei ole syytä ponnistella minkään eteen, kun kaikki on jo saavutettu, liian ahdasmielinen kotimaa, vääriä ystäviä ja nuoren ihmisen uteliaisuus ja rikkaan pojan mahdollisuudet.. ei tarvitse tehdä työtä tai edes opiskella.

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 20.05.12 - klo:11:14

THL:n heitot ovat aina niin naulankantaan, ettei heti tajua :P

Olen ootellut puoli päivää eikä mee päälle...

THL tiedottaa

Hella? Ylipäätään sähköt?

Mut jos ei mee eli nouse päähän, on puute nesteen nauttimisessa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Lätkä on ohi, lopultakin.

Minua on mietityttänyt Vihreiden eutanasia-kanta. Ihan hyvin muotoiltu. Uskovaiset Soini ja Räsänen heti kiihkolla vastustamaan. Perkeles, pitäisi säätää että uskovien kuolemaa ei saa helpottaa millään tapaa.


Eutanasia on vaikea asia. Minä en haluaisi ottaa kantaa siihen mitä toisille tapahtuu, mutta haluaisin että jos - tai kun - niin haluan, saisin hyvän kuoleman.

Nyt kun Avekin on lähtenyt, tuskin tästä vakavaa keskustelua syntyy.


Iiro Rantala on Pianisti. Minulla on sen uusin levy, ja se on jotain. En minä osaa paremmin määritellä, THL varmaan osaisi.


AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#916
Lainaus käyttäjältä: Patu - 22.05.12 - klo:16:50


Iiro Rantala on Pianisti. Minulla on sen uusin levy, ja se on jotain. En minä osaa paremmin määritellä, THL varmaan osaisi.


Satuin hiljattain kuulemaan radio-ohjelman, jossa Iiroa haastateltiin hänen uusimman levynsä tiimoilta. Levy sisältää persoonallisia näkemyksiä hyvinkin tunnettujen muusikoiden esitystyyleistä. Eli Iiro irrottelee makunsa mukaan ottaen kulloinkin pohjaksi jonkun musiikin mestarin, useimmiten pianistin tyylin. Näin Iiro tekee kunniaa edesmenneille maestroille, onpa joukossa Pavarottikin.

Onko tuollainen musisointi vaikeaa? On.

Sen lisäksi, että osaa soittaa, pitää olla tarkka tyylitaju ja pystyä siirtämään kuulemansa soittotyyli oman soittonsa sisällöksi. Eikä tuo vielä riitä, vaan pitää myös osata improvisoida ja luoda edelliseen pohjautuvaa uutta musiikkia.

(Patu korjatkoon, jos ymmärsin – tai muistan – väärin sen, mistä Iiro ja haastattelija puhuivat.)




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#917
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.05.12 - klo:22:14
Samaa mieltä patun kanssa. Eka kerta?

SE on vain osoitus siitä että aivot voivat tuhoutuvat aika hoipakkaa.

Tiistai

Päivän mietelause:

The happiest man on the earth would look to the mirror and see only himself exactly as he is..
(Harry Potter - Mirror of Erised Scene)

AveLazio

No miksikäs täällä sitten pelätään kuolemattomuuta ihan täpöillä! Seuraava sukupolvi on varmaan jo kuolematon.

Onko kysyttävää?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä