Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.06.12 - klo:12:31
Kummalle vittuilet epäselvällä viestilläsi, THL?

Viestini on pläkkiselvä niille, joiden ymmärrys on vielä tallella.

Ne, joiden pääkoppa on syystä tai toisesta hapertunut, eivät sitä tietenkään tajua.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Ei ole. Ehkä sinun pääsi ei olekaan enää niin priima kuin mihin totuttu. Sano suoraan, helpompaa niin.

(No, koska olet alkanut jostain syystä vittuilla mulle, niin totta kai tuokin vittuilu oli minulle. ???)
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.'
Tommosta se on. Ensin kaivaa verta nenästään ja kun sitten ottaa sieltä isomman senkan, alkaa hirveä parku.

Ennustan että´se ei lopu tällä viikolla.

Aprilli

Päivän hyvä uutinen oli se, ettei MTV halua enää missikisoja kanavalleen eikä tiettävästi mikään muukaan kanava.
Nuorten naisten lihamarkkinat saivatkin loppua, aikansa elänyt perinne.

Jäihän kylläkin mallitouhut lohdutukseksi katsojille jotka niitä harrastavat.
Ja malleille, elleivät ole jo nälkään nääntyneet.

Jälkimmäinen oli toki vähän ikävästi sanottu,mutta en tarkoita sillä anoreksiaan sairastuneita vaan niitä, jotka joutuvat
uransa tuomasta pakosta pysyttelemään langanlaihoina.

Kumma juttu sekin.
Miksei nainen saa näyttää naiselta?
Ovatko mallit laihoja ja androkyynimäisiä siksi, että useat muotisuunnittelijat ovat homoja?

Terve ja sopusuhtainen vartalo on kaikista upein niin miehillä kuin naisillakin.


Patu

Aprilli puhuu asiaa, tapansa mukaan.

Aprillin viesti panee miettimään muotia ja muotivaatteita. Minä olen niin sivistymätön, että en ymmärrä tarvetta muotiin enkä ymmärrä niitä hirvityksiä joita muodin nimellä esitellään. Enkä ymmärrä niitä tympeän näköisiä estradilla konkkelehtivia kuikeloita, siis sitä tapaa jolla se saatanan nerokas vaateluomus julkituodaan.
Olen pari kertaa ollut vaimoni mukana muotinäytösessä, enempää en kaipaa.

Minun mielestäni vaatteessa pitää olla taskut. Niiden puuteko selittää sen, että naisilla on käsilaukut. Kerran Helsingissä bussin ikkunasta laskin kuinka monta naista näen ilman käsilaukkua.
Yhden näin. Kadunlakaisija.
Kuten huomaatte tämä oli aikoja sitten.

Upseerin juhlapuvussakin on taskut. Niissä vaan ei saa pitää mitään.


Aprilli

Niinpä, mitä tehdä taskuilla joissa ei saa mitään pitää, edes käsiä?
Ja jos miehellä onkin taskut täynnä tilpehööriä, loppupeleissä ne aina pyytää naista laittamaan pikkuostoksensa sinne naisen käsilaukkuun.
Ja sinnehän mahtuu.

karpalo

Hyvää asiapohdintaa edellä Aprilliltä ja Patulta. Juu surkeeta se on jos homopojat suunnittelevat naisten vaatteet.?

Taskuja muuten pittää miehillä olla vaatteissaan  tarpeeksi. Joskus, kun päälleni laitan sellaisen housu+puseroyhdistelmän, jossa ei ole taskuja tarpeeksi, niin laitan sinne väliin liivit, joissa on noin kuudet, vähintäin neljät taskut.

Toisinaan vaimo on huomauttanut, kun puen paidan päälle pelkät vihreänväriset liivit, että olen kuin metsämies. Joo, siltä se vähän näyttää. Onneksi on muitakin liivejä, kuin niitä vihreitä jokamiehen metsästysliivien näköisiä retaleita.

Shortseissani täytyy olla taskuja, ainakin kännykkätasku ja kolme muutakin taskua. Kesäpaidassa ja muissakin paidoissa ainakin yksi rintatasku, johon saa aurinkolasit/silmälasit. Lompakkoa en pidä koskaan perstaskussa.

Suomalaisen miesturistin joskus aikoinaan tunnisti ulkomailla perstaskussa pullottavasta lompakosta. Täällä Raumalla vanhemmilla miehillä ainakin on paksut lompsat pullottamassa takafikkarissa.

Hyvä Aprilli, kun olet muotitietoinen, niin onko miesten liivit nyt Out. Itellä on muutamia erilaisia ja tykkään pitää niitä, mutta olenko vanhoillinen?

Aprilli


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 07.06.12 - klo:18:21
Miesten liivit on aina IN.
Tasa-arvon nimissä. ;D

Liivit ja liivit. Kyllä naisten liiveissäkin joskus kuulemma pidetään rahhaa. Miehet ainakin tykkää siitä liivitaskusta.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä