Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto


AveLazio

"Outomaa" on ihana ja järkevä!

Tässä idiootti-Patulle piristystä. Housut pois, hee


http://www.youtube.com/watch?v=8bM23t2FuBs
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

patu, olen ollut yli 2 v mielisairaanhoitajana ja yli 2 v palkkasoturina. Ja sinä rääpäle vittuilet mulle! Tiedän missä asut. Tuunko rupattelemaan. Keitä sinä kahvit, minä tuon pullaa. ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 17.06.12 - klo:13:29
patu, olen ollut yli 2 v mielisairaanhoitajana ja yli 2 v palkkasoturina. Ja sinä rääpäle vittuilet mulle! Tiedän missä asut. Tuunko rupattelemaan. Keitä sinä kahvit, minä tuon pullaa. ::)


Ihan oikeesti. Sulkekaa tää vitun foorumi. 

Patu

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 17.06.12 - klo:11:32

Pääsyy kitumiseen on mielestäni tyttöjen pois jääminen. Sen syytä voi itsekukin tykönään spekuloida.

Ajattelepas että on mukava puisto, jossa tapaat käydä istuskelemassa.
Puistoon ilmestyy tyyppi, joka ärhentelee muille miehille, uhkailee heitä ja lähentelee ja liehittelee tökerösti naisia.
Tyyppi alkaa pitää puistoa omana reviirinään.

No, sinä vaan sitkeästi käyt siellä rentoutumassa.


Outomaa

#1085
Tämä on kaksi vuotta jo käytännössä LexArman foorumi ja hänen omaisuuttaan. Ihmettelenkin jo pitkään hänen kärsivällisyyttään. Minäkin olen jo vieraantunut .. ja tehnyt mielestäni parhaani foorumin eteen.

Kukaan ei tällaista tarvitse. Muuallekin voi mennä, netti on pullollaan näitä.

Kahdeksan vuotta kellui ja sitten se upposi juhannuksen alla. Kevyet vedet.. kesäinen tuulenvire sen yllä. Voikaa hyvin ystävät.


Tiistai




"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Patu

Äkkiä sinäkin mieltäsi muutit.
Edellinen viestisi kaipaili tyttöjä mukaan.

Tämä foorumi on kuitenkin ollut niin merkittävä kokeilu, että muistosanat se on ansainnut.
Viestikuningas THL olisi oikea sen kirjoittamaan.

Oikeastaan historiikkikin olisi sopiva.

AveLazio

patu, vittuilit tuos tosi älykkäästi. Arvostan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

patu, älä kumminkaan vittuile. Olet liian heiveröinen siihen. Mutta arvostan älyäsi!
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

.
Jospa siirryttäisiin tuosta älykkäästä ja kultivoituneesta tyylistä takaisin rahvaanomaiseen.

Mitäkö mielessä tänään? Onko viime aikoina tapahtunut mitään sellaista, josta voisi kertoa muille? Somessa (ei oo muutoin kirjotusvihre) viime päivät pyörineenä ja lukiessa sitä tulvaa, minkä ihmiset sinne saavat aikaan, on todettava, että kyllä kerrottavaa ja jaettavaa eli tekstiä riittää.

Mulla itellä ei oo mitään mainittavaa kerrottavaksi, eikä siis jaettavaksi. Tai on, mutta niiiiiin paljon, etten osaa tehdä valintaa. Eli näillä mennään.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä