Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 34 Vieraat katselee tätä aihetta.

Joutsen

Juu, ja lapset aina opetetaan vilkuttamaan poliiselille, kannattaakin olla väleissä. Itsekin painan automaattisesti jarrua, kun näen.
Luokkakaverini isä oli poliisi, joka pamputti kotona.
Ystävättäreni miesystävänä oli poliisi, jolla vaimo+perhe kotona ja niin oli poliisi henkisessä tulessa, että ihan pelotti.
Lapsuudenystäväni solmi kapiaisen kansaa avioliiton ja huonostihan siinä kävi tai hyvin...
Vartijana olen ollut ja tiedän että pärjään hyvinkin kovana, mutta kun pitää sielunsa paljastaa, niin


Patu

Kyllä nyt taitaa jo naisten luonne alkaa paljastua.
Ei niiden kovisnaisten, pamputtamisaddiktien, kanssa avioliitot onnistu. Vartijoina ne on pahempia kuin miehet josta osaavat hallita tilanteen puhumalla. Akat alkaa huutaa ja pamputtaa jos niillä pamppu on käsillä.
Poliisissakin partiossa naisten annetaan pamputtaa koska ne niin tykkää siitä. Ainakin niin mun kaverit kertoo.

Joutsen

Hassua että näyin kirjautuneena, vaikka ihan jälkiä pois pyyhkiäkseni pätkäisin itseni linjoilta.
Mutta menköön, nämä ovat vain mielipitetä, mutua. Sallittakoot.

Nainen tarvitsee aikaa kesyttääkseen miehen.
Poliisien päämäärä ei ole kesyttää, vaan pelastaa kansalaiset. Samoin täällä, jos on uhkaava tilanne kadulla, kaipaan poliiseja ja annan mieluusti poliisin hoitaa sen.
Omat keinoni ovat tapauksesta riippuen, katseen välttely tai katse kontakti.
Vaaralliset on hyvä sivuuttaa katselemalla muualle ja apua tarvitsevat tarvitsevat aikaa.

Tämän päivän mietteeni oli että siviiliväestönkin on kiva olla hiljaa ja käyttäytyä. Onnistuu kun käy viilentämässä pipoa netissä. On netti meinaan hyvä keksintö, ei tule turhia pamputtamisia luonnossa.


karpalo

Diiba Daaba vaan joutsen.

Oivoi monet kerrat olen luulenut, että joku hakkaa jotakin, ikäänkuin huvikseen. Sitten olen havainnut joutsenen lentelevän sinne, sun tänne , ikäänkuin päätömästi??
Sen kokemuksen jälkeen ovat joutsenet saaneet kyllä lennellä, siis ihan mihin ovat halunneet?

Vaikkapa etelänavalle astikka??

risto

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 06.07.12 - klo:20:28
Itsekin painan automaattisesti jarrua, kun näen.


Elä helvetissä. Tolla systeemill'ä syntyy peräänajoja. Pidä niskatuki ainakin oikealla korkeudella.


Joutsen

Lainaus käyttäjältä: kulman takaa - 06.07.12 - klo:21:41
Diiba Daaba vaan joutsen.

Oivoi monet kerrat olen luulenut, että joku hakkaa jotakin, ikäänkuin huvikseen. Sitten olen havainnut joutsenen lentelevän sinne, sun tänne , ikäänkuin päätömästi??
Sen kokemuksen jälkeen ovat joutsenet saaneet kyllä lennellä, siis ihan mihin ovat halunneet?

Vaikkapa etelänavalle astikka??
Puhutko kokemuksesta, meneekö sulla paremmin kun joutsenet

Joutsen

Lainaus käyttäjältä: Senjori - 06.07.12 - klo:22:03
Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 06.07.12 - klo:20:28
Itsekin painan automaattisesti jarrua, kun näen.


Elä helvetissä. Tolla systeemill'ä syntyy peräänajoja. Pidä niskatuki ainakin oikealla korkeudella.

Jarrutan pumppaamalla, ettei poliisi huomaa eroa. Takanaolijat kiittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 06.07.12 - klo:22:58

Jarrutan pumppaamalla, ettei poliisi huomaa eroa. Takanaolijat kiittää.

Vetäisit sivuluisussa poliisin eteen ja moikkaisit: MITÄS JÄTKÄT!! Mimmonen matka on lähimpään tiekirkkoon!

AveLazio

Ei tämä pikku-uutinen ole minulle Päivän Miete kuten kulmikselle. Sulla taitaa olla vähän hiljaista siellä....
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#1139
.
Juu, kyllä se niin on, että ne viestit on mehukkaimpia, jotka kirjoittaja hetimiten muuttaa tai poistaa. Ne ärripurrissa kirjoitetut viestit, jotka viestiketjussa nähtyään kirjoittaja tulee välittömästi katumapäälle.

Eli olkaa valppaina, älkää missään nimessä hellittäkö koskaan, sillä jos olet hetkenkin pois, sinulta saattaa jäädä vuoden paras ja tärkein viesti näkemättä.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä