Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 36 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#1170
Jassoo, vai niin, tykkäät että olisi aika tulla esiin, orientoitua?

Ensinnäkin uusi nikki. En ainakaan
mitään  kreikkalaista halua. Maksamme, ehkä, Kreikalle jo tulevaisuudessa jotakin. Sitäpaitsi Socrateskin oli pelkkä täyskupru käkikellomaakari
, vaikka piti tietää kaiken, niin eipä tiennytkään.
Kukaan ei nykyään katso käkikellosta aikaa, kaikilla on kännykkä.

hmm.hmmhhm., uusi nikki? Kulman takaa on kyllä aika neutraali, mutta, mutta ei taakse, vaan eteen, mikähän olisi? Liikenteestäkö apua, "Ohitse Muiden" "Aina Eteen", nuo vaikuttavat hieman itsekkäiltä, entäs  "Peruuttaja", ei , ei sekään, luulevat, että peruuttaa taas sanomansa.

Mutta hei, tiätteks, minkä osaan "Taskuperuutus" tossa on harvinaisen hiano nikki. Ei Woarmaan löydy kaikkialla. Laitan harkintaan.

Tsemppiä kaikille viikonvaihteeksi.

Entäs,  London Tower, tai Beefeater, Piccadilly Circus, nuo tuntuvat melko jykeviltä, mutta "Taskuperuutus" olisi siitä omintakeinen, että jos johkaantuu vieraskielisille sivustoille, niin saattavat luulla, että on kysymys ihmissyöjistä?

Patu

ei kun sinun piti olla ajattelija, filosofi, helvetin viisas. ei mikään taskuperuuttaja.
Sun pitää olla jotain tällaista


oikein kuulee kun suuret ajatukset kääntyilee päässä. jotain omaleimaista, ei mitään wikipediasta kopsattua.

tuosta patsaasta tulee kyllä mieleen että ukolla on maha kovalla.

risto

Lainaus käyttäjältä: kulman takaa - 13.07.12 - klo:19:57
Jassoo, vai niin, tykkäät että olisi aika tulla esiin, orientoitua?


uskalla olla oma itsesi vihdoinkin. Pois kaapista. Avaudu.

(esim kun käyt paskalla, nauti siitä; Linjutang)

karpalo

Tavarits, hyvät toverit, melkoisen hyviä vinkkejä, laitetaan hautomoon.

Rape on käynyt läpi jo monenmoiset nikit, hänellä on kokemusta, itsekin taisin olla "postman" nikillä monia vuosia, olen yhä edelleenkin joillakin saiteilla. Tässä kuussa tulee mittariin kunnioitettavat 70 v. ei sentään onneksi enempää. Sempä vuoksi nikkini "kulman takaa" menee uusiksi. Tietenkin joku vierasperäinen olisi näyttävämpi, esim "dabljuu push", tai Montgomery Glift, taikka, taikka, olen itse tykännyt tanskalaisista nimistä, sen takia taidankin hamuta itselle nikin:

Harald Hemmingsen

Tuolla nikillä kunnioittaisin myös isääni, jonka etunimi oli Harald. Edesmennyt v.1951 sodissa saamiensa vaurioiden jälkiseuraamuksena.

Jos tulisin  80 vuotiaaksi. alkaisin jo puhelemaan ja löpisemään samoja asioita kuin pelikorttinikin omaavat itsekehuiset foorumistit. Niitähän riittää  parhaiden Ajattelijoiden piirissä ilman minuakin.



risto

.

Älymyllyn "Älykkyystesti"


...

   
ABCDEFGHIJKOMNOPQ
        (pysäkki)
    ... A
BCDEFGHIJKOMNOPQ
    ... B
CDEFGHIJKOMNOPQA
    ... C
DEFGHIJKOMNOPQAB
   
... =>



(( vs


...

            (pysäkki)
ABCDEFGHIJKOMNOPQ

   
BCDEFGHIJKOMNOPQ
... A
   
CDEFGHIJKOMNOPQA
... B
   
DEFGHIJKOMNOPQAB
... C
   
... =>



))

Vinks:  Teemana esim ihmisyhteisö.

THL tiedottaa

.
Joko ratkaisit?

Vai meneekö se niin päin, että tuossa on ratkaisu, nyt pitäisi vain keksiä että mikä on se pulma, eli ongelma?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

en minä kyllä tuota älykkyystestiä viitsi miettiä.
teidän höpinät kyllä mietityttää. miksiköhän pitää leuhkia iällä? minen viitsi.
70 v on ihan hyvä ikä siinä kuin 68 v tai 72 v.

ja tuo Rap'e - jos joku nyt haluaisi sanoa tuon ääneen - meitä on moneksi, joku voisi haluta- niin olisiko se niinkuin rapee? vähän on nääs rapeita jutut kuitenkin.

ja olen minä tuota THL:ääkin miettinyt.
Mikä tarkoitus on tuolla
.

risto


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 14.07.12 - klo:15:23

ja olen minä tuota THL:ääkin miettinyt.
Mikä tarkoitus on tuolla
.

Se on sellainen pudotus, eli viesti ei oo niin kiinni siinä ylälinjassa. Jos se . hämää sua, niin voin mä sen poiskin jättää.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä