Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Lainaus käyttäjältä: emma - 15.12.11 - klo:19:08
Patu,
9/10! Eihän täällä edes ole niin monta!

Tajusin tuon, mutta en keksinyt muuta tapaa. Ajattelin kirjoittaa 90% mutta kun täällä vain THL osaa prosenttilaskua.

Vähänhän täällä on; kohta todellakin huuhailemme kahdestaan Outomaan autioilla käytävillä missä Outomaan ennen niin vahva henki liikkui ja jossa entisten suurten kirjoittajien sielut huhuilevat toisiaan.

THL tiedottaa

Useat ovat lähteneet omasta mielestään paremmille laitumille, jotkut tai ainakin joku jopa autuaammille foorumeille.

Siitäpä, tuosta viimemainitusta, hiljeneminen sitten sai sen viimeisen niitin. Tai naulan, miten vain.

Mutta mitäs me noista. Tässähän me mennään pienessä etukumarassa kaatuillen aina ja varmasti vain eteenpäin. Mikä sitten tässä valtavassa avaruudessa onkin eteen-, taakse- tai sivullepäin. Sasse.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: emma - 15.12.11 - klo:19:08
Patu,
9/10! Eihän täällä edes ole niin monta!

ottamalla huomioon Patun kommentin oikea vastaus on 1,8/2

THL tiedottaa

Juu, noinkin asian voi ilmaista. En tosin ole lukenut sillä silmällä, et mihin kontekstiin tuo 9/10 tarkalleen ottaen liittyy.

Jos otetaan mukaan myös molemp... siis kaikkien sivupersoonat, voitaisiin päätyä vaikkapa seuraavaan lausekkeeseen:

1,82/250

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.12.11 - klo:20:02
En tosin ole lukenut sillä silmällä, et mihin kontekstiin tuo 9/10 tarkalleen ottaen liittyy.


No siihen että kolmen koplan aivona THL on ainut joka ymmärtää prosenttien (sadasosien) päälle.
Käytännössä tuo tarkoittaa pilkun viilajauhoa.


THL tiedottaa

Ai, jaa, mä kun arvelin, että Patu liitti johonkin keskusteluun tuon 9/10-ilmaisunsa. Mut ei sit.
Se oli siis esillä vain sen vuoksi, kun mä oon ainoo, joka haltsaa noi rosentit.

Sit on vaan uskottava, että molemmat tuossa pitää paikkansa.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Patu pitää prosenttiasiaa noin vaikeana, lähes jumalaisena suorituksena. Onhan se  jos esim valkosipulin kynsi pitää leikata sataan osaan. Jos sen leikkaa 9/10 osaan, miten se oikeasti tapahtuu?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.12.11 - klo:20:17
Ai, jaa, mä kun arvelin, että Patu liitti johonkin keskusteluun tuon 9/10-ilmaisunsa. Mut ei sit.
Se oli siis esillä vain sen vuoksi, kun mä oon ainoo, joka haltsaa noi rosentit.

Sit on vaan uskottava, että molemmat tuossa pitää paikkansa.


Kysymys, käsi sydämmellä THL:lle.

Josko päivän mietteet ovat ristiriitaisia, niin millekkä puolelle THL asettuu.

   - Kaikille myönteisiä
 
   - Yhdelle myönteisiä

  -  Osaako THL esittää omia mielipiteitään ?


Ollaanko THL:n puolella mietitty tuollaista seikkaa, että miltä valtakunnallinen toiminta ja näkyvyys, miltä se näyttäytyy ulospäin?

Miltä vaikuttaa? Pitäisikö rekonstruoitua? Vai Ilmastoitua?

THL tiedottaa

Johan propleemin toit esille, Wieras!

Jos leikkaa sipulin kymmeneen osaan ja sit heittää pois yhden kymmenesosan (tai syö sen), meille jää jäljelle käytettäväksi vaikka jauhelihasoosissa 9/10.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

#279
Lainaus käyttäjältä: Courier - 16.12.11 - klo:20:29
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.12.11 - klo:20:17
Ai, jaa, mä kun arvelin, että Patu liitti johonkin keskusteluun tuon 9/10-ilmaisunsa. Mut ei sit.
Se oli siis esillä vain sen vuoksi, kun mä oon ainoo, joka haltsaa noi rosentit.

Sit on vaan uskottava, että molemmat tuossa pitää paikkansa.


Kysymys, käsi sydämmellä THL:lle.

Josko päivän mietteet ovat ristiriitaisia, niin millekkä puolelle THL asettuu.

   - Kaikille myönteisiä
 
   - Yhdelle myönteisiä

  -  Osaako THL esittää omia mielipiteitään ?


Ollaanko THL:n puolella mietitty tuollaista seikkaa, että miltä valtakunnallinen toiminta ja näkyvyys, miltä se näyttäytyy ulospäin?

Miltä vaikuttaa? Pitäisikö rekonstruoitua? Vai Ilmastoitua?


Omalle puolelle. Tietysti.
Huomasitko, tämä on mun oma mielipide. Pidé on sit toinen juttu.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä