Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 15 Vieraat katselee tätä aihetta.

juhasamy


Puhuin peräkylän mummosta siinä mielessä, että hän on henkilö, joka meistä jokainen on ihan tavallisena arki-ihmisenä ja arkikäsitysten luojana. Erotuksena siitä, että yritettäisiin antaa itsestä jotain tärkeilevää kuvaa.

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 09.01.12 - klo:21:34
Millä todennäköisyydellä JuhaSamy tietäisi heidän ymmärryksestään? Kovan paikan tullen nämä mummot pärjäisivät todennäköisesti häntä paremmin monessakin asiassa pelkästään pitkän elämänkokemuksensa perusteella.

"Heidän suullaanhan" minä käytin omat puheenvuoroni.
Arvostan enemmän kuin jotain tärkeilijä-saivartelijaa.


risto

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 09.01.12 - klo:21:21


Rehellisyyden nimissä todettava, että ei sinullakaan kaikki taida olla kotona.
Kirjoituksesi perusteella.

joo ei juu. Ei kukaan terve tule Outomaahan ärisemään.  Kunhan nyt jotenkin.

emma

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 09.01.12 - klo:22:05
Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 09.01.12 - klo:21:21


Rehellisyyden nimissä todettava, että ei sinullakaan kaikki taida olla kotona.
Kirjoituksesi perusteella.

joo ei juu. Ei kukaan terve tule Outomaahan ärisemään.  Kunhan nyt jotenkin.

Kiitos vain,
Kaada itsellesi :)


risto

.
Emma, sinusta ei nyt puhuttu. Vai oletko sinä niitä peräänantamattomia kammarimummoja?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 09.01.12 - klo:21:08

Socrateesta oli minulle paljon tukea, mutta päätökset voi laskea minun piikkiin.
Vaikka hän lienee joiltain osin vähän "pimeä" todennäköisesti, niin en sinuna olisi liiaksi ylenkatsova.

Tiesitkö, että kaikissa on hyvät puolensa?

En ole huomannut sinun tekevän joskus  jotain päätöksiä, ainakaan itse. 

Mitä hyvää näet Breivikissä, on myös joiltain osin"pimeä"!

Patu

Lainaus käyttäjältä: emma - 09.01.12 - klo:20:59
Lainaus käyttäjältä: Patu - 09.01.12 - klo:20:57
Ässän sekoilu aiheuttaa aika monelle kärsimystä.
Se ei ole kovin empaattista. Voisi pyrkiä muiden huomioon ottamiseen.
Ok,
Yritätkö sinä joskus? :)


Nyt kun emma on osoittanut puheliaisuuttaan, jatkan aihetta.

Voisitko emma tarkentaa: et siis ole huomannut että otan muita huomioon, vai et osaa suoraan sanoa että minun pitäisi ottaa muita huomioon. Kummin vaan, yritän kyllä ottaa muita huomioon, mutta se ei tarkoita että en sanoisi mitään jos joku toimii tavalla josta en pidä.
Siis jos Ässä esim. ei ota muiden kommenteja huomioon- usea kirjoittaja kommentoi Ässän kirjoituksia aika kriittisesti, joku sanoo että Ässää siedetään kun se on aika harmiton -minä katson että minulla on oikeus kommentoida.

Ässä ei koskaan - mielestäni-kirjoita asiaan liittyvää vaan kehuu oman polkunsa kulkemista. Niinkuin jokainen ei kulkisi omaa polkuaan, mutta vain Ässä osaa sen hybris-symbioottisen tietäjän ottein (myönnän etten ole varma onko Ässä vain poikkeava humoristi.). Joka ketjuun tungettu omakehu ja toisten halventaminen alkaa tympiä, ja sen huomaa kirjoituksistani.
Ässälle sopisi oma lokero jossa saisi olla omassa rauhassaan, mutta hän tarvitsee tavallisia ihmisiä taustaksi ja yleisöksi.

Sinä ilmeisesti ajattelet että ei saa kommentoiuda, ainoastaan emma saa kommentoida Patun toimia.

Se Ässästä.
Ilmiselvästi haluat jotain viestittää minulle, jotain muutosta toivot. Olenko ainoa joka ei vastaa Outomaalla kirjoittavan ihannettasi? Miten minun pitäisi muuttua? Pitäisikö muutosta tapahtua laajemminkin, myös muidenko tulisi muuttua - paitsi Ässän?
Jos todella tähtäät johonkin muutokseen tee jotain muuta kuin heität kysymuyksen ja hiljenet, korkeintaan potkaiset keinutuoliin vauhtia.

Jään odottamaan.

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: osastonhoitaja - 10.01.12 - klo:07:44
En ole huomannut sinun tekevän joskus  jotain päätöksiä, ainakaan itse.

Nyt sinä haluat uskoa asiat ihan päin honkia.


Lainaus käyttäjältä: osastonhoitaja - 10.01.12 - klo:07:44
Mitä hyvää näet Breivikissä, on myös joiltain osin"pimeä"!

Breivik osaa ehkä keittää aamukahvit itselleen ilman erityisapua.
On tämäkin ihan kiva juttu ja säästää muiden vaivaa.

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: emma - 09.01.12 - klo:20:59
Lainaus käyttäjältä: Patu - 09.01.12 - klo:20:57
Ässän sekoilu aiheuttaa aika monelle kärsimystä.
Se ei ole kovin empaattista. Voisi pyrkiä muiden huomioon ottamiseen.
Ok,
Yritätkö sinä joskus? :)

En tiedä miten pahasti Patu suuttuu, mutta kommentoin vähän käsityksiäni...

Patu ottaa huomioon paljon asioita keskustelukäänteissään. Hänen odotuksensa vain eroavat niin paljon monen muun vastaavasta! Tiedän tuon, mutta vahingokseni en osaa eritellä asiaa enempää. Patu voisi kirjoittaa lisää omista odotuksistaan tänne: https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=2125.0. Samoin THL. THL tosin onnistui kertomaan jotain tärkeää viimeisimmässä sätti-episodissa. Ehkä mm se kommentti tarjoaa vähän ongelmien avaamismahdollisuuksia. Paljon kun tekee, niin aina saa vastaansa tärppejä, jotka voivat hyödyttää.

Mitä Patuun tulee, niin hän ei oikein ymmärrä kaikkien kanssakäymistapaa foorumeilla. Jos olen minä joskus pihalla tällä alueella, niin on täällä moni muukin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä